nitubaga 17.10.2008 09:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Października 2008 Witam kupuje dom od developera - poszukuję formularza protokołu przekazania budynku.. Niestety to co nam zaproponował developer - niestety jest nie do przyjęcia. W zasadzie brak jakichkolwiek szczegółów. Tylko data, nazwiska, adres, uwagi i podpisy. Czytałam o protokole przekazania budynku do użytkowania, ale nie wiem czy to to samo... Prosze serdecznie o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mikolayi 17.10.2008 11:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Października 2008 rozwiń część uwagi na kilka stron i zagra a tak serio: http://www.nord-nieruchomosci.pl/formularze/pliki/kup/Protokol%20przekazania%20budynku.pdf http://borzymowska.xip.pl/pdf/protokol.pdf http://doku.pl/protololprzekazania.htm na bazie tego (zwłaszcza drugi link) można już coś konkretnego wyprodukować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nitubaga 17.10.2008 12:51 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Października 2008 senkju.... bardzo pomogło....zaraz wstawię dla potomnych moje dzieło wyłuskane z tych tu linków, z innych źródeł i własnej inwencji... a nuż komus pomoże.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nitubaga 17.10.2008 12:57 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Października 2008 no to wklejam jakby ktos miał uwagi - to mówcie... PROTOKÓŁ ODBIORU KOŃCOWEGO BUDYNKU I PRZEKAZANIA DO EKSPLOATACJI W dniu…………..….w…….(adres) Komisja w składzie: 1. Wykonawca ………………………………………………. 2. Inwestor: .................................................. 3. dokonała odbioru końcowego robót: …………………………………czego……………………………………………………………………….. realizowanych na podstawie umowy nr............z dnia................................... Wartość robót według wykonawcy wynosi: ………………… (słownie: ……………………………………………………………………………………... ) Roboty zostały rozpoczęte w dniu…………………………….. zgodnie/nie zgodnie z umową. Roboty zostały zakończone w dniu……………………………..zgodnie/nie zgodnie z umową. Roboty zostały zgłoszone do odbioru w dniu………………………….. Uwagi:………………………………………………………………………………………… Komisja stwierdza: 1. Roboty zostały wykonane zgodnie/nie zgodnie z umową. 2. Jakość wykonanych robót……………… 3. Zauważone wady i usterki: Kupujący oświadcza, że zapoznał się ze stanem technicznym i wykończeniem odbieranego lokalu i nie zgłasza żadnych uwag poza wymienionymi na stronie 2 i 3 niniejszego protokołu. czyli tabela 4. Wykonawca zobowiązuje się je usunąć do dnia……ternim……w przypadku nie usunięcia usterek w wyznaczonym terminie…………………sankcje………………………………… …………………………………………………………………………… 5. Stany liczników na dzień przekazania: • Licznik energetyczny – numer licznika………………….stan licznika……..………… • Licznik gazowy – numer licznika …………………….. ..stan licznika ………………. • Licznik wodny – numer licznika ………………………. Stan licznika……..………… Zdający przedstawili dowody wniesienia opłat, które zobowiązali się ponieść do dnia wydania nieruchomości. 6. Na podstawie przedstawionych dokumentów i dokładnej kontroli Komisja uznaje roboty za odebrane / nie odebrane z uwagi na ……………………………………….. ………………………………………………………………………………………… 7. Termin gwarancji rozpoczyna się w dniu………………… i kończy się w dniu……………... Podpisy członków Komisji: 1. ………………………………………………………………. 2. ………………………………………………………………. TABELA Urządzenia oraz rodzaje wyposażenia – wykończenia lokalu. RODZAJ , ILOŚĆ , STAN WEDŁUG KUPUJĄCEGO , CZY PODLEGA NAPRAWIE Instalacja elektryczna gniazdka oświetlenie skrzynka bezpieczników Ilość grzejników (głowice termoregulujące) Tynki (pęknięcia) Posadzki (pęknięcia) Drzwi zewnętrzne zraz z gwarancją Stolarka okienna wraz z gwarancją Drzwi balkonowe wraz z gwarancją Okna typu VELUX wraz z gwarancją Brama garażowa zraz z gwarancją Napęd do bramy wraz z gwarancją oraz instrukcją obsługi Zabudowa skosów kartonowo- gipsowych Instalacja CO wraz z gwarancją Zachowanie: pionów ścian, kątów ścian, poziomów sufitów Uwagi i postanowienia końcowe: …………………………………………………………………… Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Barbossa 17.10.2008 13:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Października 2008 jak to sobie można komplikować życie na miejscu przedstawiciela dev zapisałbym się na śmierć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nitubaga 17.10.2008 13:18 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Października 2008 jak to sobie można komplikować życie na miejscu przedstawiciela dev zapisałbym się na śmierć witam, jak znam mojego depesia - to niczego by nie chciał zapisywać... a do opisywania jest sporo (w moim przypadku), stąd ta szczegółowość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Nefer 17.10.2008 14:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Października 2008 wieczorkiem ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Nefer 17.10.2008 14:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Października 2008 Na pierwszy rzut oka znając Twoją sytuację jako załacznik : protokół robót do poprawy. Z terminem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wu 17.10.2008 20:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Października 2008 Nitusia a do dachu zastrzeżeń nie masz bo nic o tym nie widzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nitubaga 17.10.2008 20:52 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Października 2008 Nitusia a do dachu zastrzeżeń nie masz bo nic o tym nie widzę kochana - ciiiiiiiii bo to niespodzianka jest....nie wolno psuć niespodzianek.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wu 17.10.2008 20:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Października 2008 no ja tylko tak Tobie ku pamięci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nitubaga 17.10.2008 21:05 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Października 2008 no ja tylko tak Tobie ku pamięci aaaa no to oki.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Nefer 17.10.2008 21:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Października 2008 To co wpiszesz w protokól będzie miało swoje miejsce. To czego nie wpiszesz - możesz generalnie mieć problem z wyrwaniem ( bo np. źle użytkowałaś i szlus) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kachna28 18.10.2008 09:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Października 2008 Kasiu -i Ty wierzysz że oni to podpiszą? (ja wątpię...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nitubaga 18.10.2008 14:10 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Października 2008 no to jeszcze zmościałam załączniki pierwszy to ta tabela.... i drugi poniżej... ZAŁĄCZNIK NR 2 WARUNKI KORZYSTANIA Z RĘKOJMI 1. Rękojmia obejmuje wady i usterki wykryte po odbiorze budynku w wyniku wad ukrytych zastosowanych materiałów, technologii i wykonawstwa. 2. Rękojmią nie są objęte: a. wady i defekty spowodowane normalnym zużyciem eksploatacyjnym, niewłaściwą eksploatacją, działaniem sił zewnętrznych. b. samowolnie dokonane przeróbki tj. przestawienie ścian, przekucia, zmiany w instalacjach. 3. Usterki podlegające naprawie w ramach rękojmi będą zgłaszane wyłącznie w formie pisemnej. Sposób zgłaszania i rozpatrywania usterek odbywa się wg następującej procedury: a. zgłoszenia usterek można dokonywać: • osobiście w siedzibie • korespondencyjnie listem poleconym. Kupujący i Wykonawca mają obowiązek zawiadamiać drugą Stronę o każdorazowej zmianie swojego zamieszkania, adresu do doręczeń lub siedziby. Pismo, którego nie można było skutecznie doręczyć z powodu niedopełnienia ww. obowiązku oraz z powodu nieodebrania awizowanej przesyłki bądź odmowy jej przyjęcia – wywiera skutek doręczenia. b. Zgłoszenie usterek powinno zawierać: • imię i nazwisko osoby zgłaszającej usterkę, • datę protokolarnego odbioru budynku, • czytelny podpis osoby zgłaszającej usterkę, • lokalizację, • datę zgłoszenia usterki, • opis usterki, • nr telefonu kontaktowego. 4. Strony ustalają, że usterka zostanie usunięta w ciągu 14 dni od daty jej skutecznego zgłoszenia. 5. W przypadku nie usunięcia usterek w wyznaczonym terminie Wykonawca zezwala Kupującemu na zlecenie naprawy usterek stronie trzeciej i zobowiązuje się do pokrycia kosztów z tego tytułu. 6. Odbiór i akceptację wykonanych prac kwituje Kupujący własnoręcznym podpisem w protokole napraw gwarancyjnych. no i to by było wsio.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nitubaga 18.10.2008 14:12 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Października 2008 Kasiu -i Ty wierzysz że oni to podpiszą? (ja wątpię...) Kochana - już to widzieli, zaakceptowali i podpiszemy we wtorek, jak hydraulik dostarczy swoja fakturę....bo bez niej nie możemy dalej się rozliczać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
TomaszMazurkas 16.12.2013 12:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2013 Ze swojej strony mogę jeszcze polecić http://budownictwo.pl/darmowe-wzory-dokumentow/budowa/protok%C3%B3%C5%82/protok%C3%B3%C5%82+odbioru+budynku_20.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.