Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Auto z klas?


Slawek 1719499182

Recommended Posts

No to wracajac na ziemię: jakiś czs temu widziałem wybitnie klasyczne fiacisko odmiany cinquecento z osobliwym spojlerem na dachu. Osobliwośc owego spojlera polegała na jego awangardowej budowie: kawał blachy przykrecony do trzech wsporników przykreconych do dachu. Pewnie bym go nie zauwazył ale akurat ów sportowy samochód zaparkował akurat obok mojego gruchota i przechodzac z zakupami o mały włos nie podciałem sobie gardła. Otóż ten "spojler" wisiał dokładnie na wysokości szyi (mam 180cm wzrostu wiec raczej przecietnie) i wystawał o jekieś pięć- osiem centymetrów poza obrys auta.

Własciciel to chyba jakiś killer.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 516
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

c.d.

Wysokie wymagania klientów oraz planowane rozszerzenie gamy modelowej o kolejne wersje zmusiły producenta do wprowadzenia zmian w oznaczeniu swoich produktów. Zamiast jednego zera, każdy przyszły model będzie "podwójnie naznaczony" tą cyfrą.

 

Pierwszym seryjnym modelem, który zostanie oznaczony 4-cyfrowym numerem będzie 1007 - następca 106-tki. Oparty na konstrukcji prototypowego Sésame (prezentacja Paryż 2002 roku) jeszcze przed końcem tego roku ma być pokazany szerokiej publiczności
.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miku, i tu się różnimy chyba w poglądach. Nie lubię jakoś "żabojadzkich" samochodów, choć przyznać muszę, że Peugeot najmniej mnie razi.

Ale "De gustibus non disputandum est".

W rodzinie jest i Citroen i Renault. Oba nie moje!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miku, i tu się różnimy chyba w poglądach. Nie lubię jakoś "żabojadzkich" samochodów, choć przyznać muszę, że Peugeot najmniej mnie razi.

Ale "De gustibus non disputandum est".

W rodzinie jest i Citroen i Renault. Oba nie moje!!!!!

A ja posiadam żabojada, typowo budowlany - megana kupe :lol: :wink:

a jeździ całkiem całkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z uwagi na ograniczoną możliwość przesyłania fotek przez forum, nie będę Tomku wchodził w dyskusję. Jeśli francuza: to w moim mniemaniu tylko Peugeot 307 może wchodzić na ring w konkury z resztą świata niemieckiego, ale po prezentacji nowej Octawi..... rywali w tym segmencie i cenie możliwej do zaakceptowania, nie widzę.

 

Skoda górą!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś miesiąc temu (strona 2) pisaliście sobie o Hummerze. No i chyba nie popatrzyliście na stronkę Hummera. http://www.hummer.com Wersja luksusowa jak ktoś pisał, to pewnie H2, czyli taka uładniona. Jak mniemam też nie powinno być problemu z normami, bo to jest auto niewojskowe, więc normy spełniać musi. A że kosztuje troszkę dużo(50k$)... No cóż - autka tu wcale takie tanie nie są. Tanieją trochę szybciej niż w Polsce, ale ich stan (przynajmniej w tym stanie) jest często opłakany. Ta luksusowa wersja jest niczego sobie i w środku wygodna jak każdy inny truck, a może nawet bardziej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co to za cudo ??? jakaś nowość ?

 

Osiem lat - tyle Peugeot kazał czekać na następcę udanego, ale na tle konkurencji już przestarzałego, modelu 406. Najnowszy "średniak" francuskiej firmy z siódemką w nazwie, którego całkowity koszt zaprojektowania zamknął się kwotą 1.2 miliarda euro, jest obecnie poddawany jazdom testowym na południu Portugalii w okolicach Faro.

 

Na początku palety znajduje się silnik 1.8 16V o mocy 117 KM sprzężony z 5-biegową skrzynią manualną. Większą moc (136 KM) zapewnia jednostka 2.0, która może współpracować z 5-biegową skrzynią manualną lub 4-stopniowym automatem Porsche Tiptronic Option. Ta druga skrzynia biegów będzie oferowana standardowo z silnikiem o pojemności 2.2 litra i mocy 160 KM. Dla fanów większej liczby cylindrów Peugeot również coś przygotował - trzylitrową V6-tkę o mocy 211 KM, która swoją niebagatelną moc przenosi na drogę za pomocą nowego, 6-stopniowego automatu.

 

Fani oszczędzania skupią się zapewne na jednostkach wysokoprężnych. Bogata oferta "klekotów" obejmuje motory: 1.6 HDi (110 KM, 260 Nm), 2.0 HDi (136 KM, 340 Nm) oraz przygotowany we współpracy z Fordem 2.7 V6 HDi, który dostępny będzie w późniejszym terminie.

 

http://www.autogaleria.pl/fotografie/peugeot/peugeot_407_2004_01.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam mieszane odczucia. Moim zdaniem trochę przerostu formy nad treścią, ale to moja subiektywna opinia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam mieszane odczucia. Trudno odmówic temu autu wyrazu. Linia nadwozia super, ale grill zbyt bardzo się narzuca. Wiem, że to nawiązanie do wyścigówek z lat.. no właśnie nie wiem jakich, ale chyba wiecie, o co mi chodzi. Natomiast w normalnym samochodzie to chyba trochę zbyt pretensjonalne. Wolę styl, w którym osiągi kryją się pod raczej spokojnym nadwoziem, a nie odwrotnie (np. Subaru).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam mieszane odczucia. Trudno odmówic temu autu wyrazu. Linia nadwozia super, ale grill zbyt bardzo się narzuca. Wiem, że to nawiązanie do wyścigówek z lat.. no właśnie nie wiem jakich, ale chyba wiecie, o co mi chodzi. Natomiast w normalnym samochodzie to chyba trochę zbyt pretensjonalne. Wolę styl, w którym osiągi kryją się pod raczej spokojnym nadwoziem, a nie odwrotnie (np. Subaru).

Trafnie to ująłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...