Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Auto z klas?


Slawek 1719499182

Recommended Posts

  • Odpowiedzi 516
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Mini ma jeden zasadniczy problem stylistyczny - autko jest wewnątrz niesamowicie plastikowe - co ujmuje mu sporo czaru. Nawet wnętrza najdroższych modeli są badziewnie sztuczne... - dlatego niektórzy je przerabiają, wkłądając więcej skóry i metalu.

Pozdrawiam

Czy ja wiem? :-?

 

http://www.autogaleria.pl/fotografie/mini/mini_cooper_s_2001_01.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mik,

design jest super (trendy), ale mnie idzie o materiały - a fotografia tego nie oddaje. W każdym razie byłem trochę zniesmaczony podłą jakością. Za to chwilę później widziałem lancie ypsilon i poraziła mnie jakością i linią wnętrza - perfekcja w każdym calu...

http://www.lancia.de/modelle/lancia_ypsilon/design/popup_visual/img/vis_01.jpg

 

z zewnątrz wygląda to autko także pięknie...

http://www.lancia-ypsilon.de/img/visuals/design_main.jpg

 

http://www.lancia-ypsilon.de/img/visuals/design1_main.jpg

 

http://www.lancia-ypsilon.de/img/visuals/design2_main.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Acura RL Prototype: Technologiczny majstersztyk

 

http://www.autogaleria.pl/fotografie/acura/acura_rl_prototype_2004_03.jpg

 

Acura to amerykańska firma - córka Hondy. Prototyp RL jest samochodem ultranowoczesnym i niepowtarzalnym. Nie ważne z jakiej strony by nie spojrzeć i który element wyposażenia by nie wziąć pod lupę.

 

http://www.autogaleria.pl/fotografie/acura/acura_rl_prototype_2004_02.jpg

 

Wewnątrz można się poczuć jak "Pan i Władca". Kokpit ze sportowymi pretensjami został wykonany z najlepszych materiałów. Cieszą oko z rozmachem zaprojektowane detale, takie jak na przykład konsola środkowa czy liczniki w stylu high-tech. Przestronne wnętrze oraz skórzane elementy nie pozwalają zapomnieć, że podróżujemy w luksusowym samochodzie.

 

http://www.autogaleria.pl/fotografie/acura/acura_rl_prototype_2004_05.jpg

 

Przejdźmy teraz do clou tego modelu, czyli do rozwiązań technicznych. Acura RL Prototype jest wyposażona w niespotykany wcześnie system napędu na cztery koła. Nowatorstwo tego rozwiązania polega na tym, że zależnie od warunków na drodze komputer sterujący rozdziela napęd nie tylko między przednią i tylna oś, ale także między prawą i lewa stronę pojazdu. Jak twierdzą inżynierowie Acury, rozwiązanie to zapewnia doskonałą przyczepność w czasie jazdy oraz bardzo wysoki poziom bezpieczeństwa. Pozostaje tylko im uwierzyć.

 

Kolejna ciekawostka systemu 4x4: podczas przyśpieszania, 70% momentu obrotowego przekazywanego jest na oś tylną (samochód jest wiec bardziej tylnonapedowy), natomiast czasie spokojnego cruisingu Acura jest przedninapędowa, gdyż 70% mocy jest przekazywanej na przednią oś.

 

http://www.autogaleria.pl/fotografie/acura/acura_rl_prototype_2004_04.jpg

 

Wzmocniona konstrukcja nadwozia, adaptacyjne reflektory czy odtwarzacz DVD to kolejne rozwiązania, które umilają jazdę tym luksusowym pojazdem. A jazda nim nie należy do najwolniejszych za sprawą benzynowej jednostki V6 VTEC o mocy 300 KM, która została skojarzona z 5-biegowym automatem. Skrzynia biegów może również pracować w trybie sekwencyjnym, wówczas zmiana biegów odbywa się za pomocą łopatek przy kierownicy a la Formuła

 

Model RL Prototype jest tak dopracowanym i nowoczesnym samochodem, że nie będzie nic dziwnego w tym, jeśli w przyszłości Honda zaadoptuje model RL do własnych potrzeb i zaprezentuje następcę modelu Legend. Czyżby więc córka lepsza od matki?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Acura jest to dosc powszechne auto w Stanach.

Tylko mam takie wrazenie , ze bardzo duzo

jest sciagniete z Lexsusa . Nie znam sie za bardzo

na samochodach , ale na pierwszy rzut oka nigdy nie

mozna odruznic niektorych modeli,bo sa tak do

siebie podobne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porsche 911: Ach te oczy!

 

Porsche przedstawiło kolejną ewolucję "dziewięćset jedenastki" - jest to najsłynniejszy model tej marki, notabene produkowany już od ponad 40 lat. Jedno jest pewne - zabieg polegający na "cofnięciu w czasie" sprawia, że auto patrzy na nas takimi oczami jak kiedyś...

 

http://www.autogaleria.pl/fotografie/porsche/porsche_911_carrera_2004_01.jpg

 

Panowie, to dla mnie ideał.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze Carrera S:

 

http://www.autogaleria.pl/fotografie/porsche/porsche_911_carrera_s_2004_01.jpg

 

http://www.autogaleria.pl/fotografie/porsche/porsche_911_carrera_s_2004_02.jpg

 

Sprzedaż 911 (typoszereg 997) rozpocznie się w drugiej połowie br. czyli już niedługo. Ciekawostką są ceny, a właściwie nie ich wysokość, tylko raczej ich rozbieżność między rynkiem Kanadyjskim a USA. W Kanadzie za Carrerę zapłacimy $101,400 zaś w USA "tylko" $69,300. Carrera S kosztuje analogicznie $115,650 i $79,100.

 

 

Dziwny jest ten świat....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...