Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Komentarze do dziennika budowy kate_l

kate_l

Recommended Posts

• 2 weeks później...
  • 3 months później...

Witam,czy mogłabyś podać namiary na waszego stolarza,skąd jest i czy sami robiliście projekt kuchni czy stolarz wam coś sugerował ?A może kuchnia już gotowa?Jakie będziecie mieć fronty szafek?

Sory że tak duzo pytań ale jestem właśnie na etapie elektryki i muszę szybko coś wymyślić z moją kuchnią

Pozdrawiam

• 3 weeks później...
  • 2 weeks później...
  • 2 weeks później...

My zaczynamy budowę Ewy w czerwcu:),najpierw miał być Wrzos,potem Południowa,aż wreszcie zamienilismy projekt na Ewę.

Podobnie jak Wy chcieliśmy dobudować z boku domu garaż,jednak zdecydowaliśmy się wiatę na drugi samochód.

Bardzo podoba nam się Wasz domek,a można zapytać jaki był koszt budowy bez działki?

MARCHEWA Dziękuję za odwiedziny i gratuluję decyzji :) Oby Wam się wszystko poukładało jak należy i żeby Ewa szybko rosła w górę :)

Jeśli chodzi o wiatę, to jest to rzeczywiście bardzo dobry pomysł, my jednak musieliśmy dobudować garaż, ponieważ tak naprawdę będzie nam on służył za magazyn na towar, którego sprzedażą zajmuje się mój mąż ;)

Co do kosztów, to do obecnego etapu wszystko bez działki kosztowało nas dokładnie 353 863,40 zł.

Pozdrawiam!

• 1 month później...
  • 2 weeks później...
  • 1 month później...

Wow, Marchewa - gratuluję postępów!! I przepraszam, że tak długo milczałam, obiecuję na dniach wrzucić jakieś fotki.

Co zaś do wiatrołapu... hmmm.... nie wydaje mi się by był mały, przynajmniej tego na razie nie odczułam. Mam wrażenie, że jest większy, niż wcześniej mi się wydawało. A poza tym ja bym za nic w świecie ze spiżarki nie zrezygnowała. Po co z wiatrołapu wchodzić od razu do kuchni? I tak musisz się przebrać, ściągnąć buty itp., itd. No ja nie widzę takiej potrzeby. Najczęściej schodzę do kuchni z góry, więc mam nawet bliżej przez salon. Ale to już Twoja decyzja, co postanowisz ;)

Pozdrawiam!