Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Slang CB-radiowców... Bajo... Co to kurna ma być..?

revalidon

Recommended Posts

• Odpowiedzi 117
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Czy kieroiwcy tir'ów to infantylni idioci..?

z tym to chyba przegiołes !!! fakt ze nie jestem kierowca TIR-a jak to nazwałes ale ja ich szanuje, bo jak widze jakiegos cwaniaczka "małym mobilkime" cwaniakuje i sie wcika przed tira i ostro mu hamuje bo sie nie wyrobił to sobie nie zdaje sprawe ze taki tir który jedzie zanim ma "na sobie" nie mniej niż 25-30 ton i nawet jadą przepisowa tak jak to droga pozwala to nie ma szans zeby wyhamwał przed osobówka !!!!!!!!!!!! a takie zjawisko est bardzoooooooo częste na naszych drogach :(

jeszcze raz chyle czoło kierowcom "duzych mobilków" i życze mocnych nerwów !!! (bo sie czasami przydaja)

fak t ze nie bronie ich w 100% ze sa idealni bo ostanio jadac krajowa 1nka tez widzialem jak dwie "beczułki" (czytaj. cysterny przewożace .....) zawracały na podwójnej ciągłej, za mostem, i na odcinku drogi co osobówka ma sie cieżko zmieścić !!! ale jak sie pozniej okazało to byli koledzy z ROSJI (normalnie kamikadze, szkoda ze wtedy nie miałem kamerki przy sobie :o :o :o )

a co do slangu to on juz istnieje od ładnych kilkunastu lat i moim zdaniem "wtajemniczonym" bardzo ułatwia "życie" bo ja sobie nie wyobrażam zebym sie pytał prze radyjko:

hej koledzy gdzie policja stoi...???

hej kolego z cystrna mozesz mnie przepiscic bo mi sie troszke spieszy !!!

bo w ten spośób to bysmy prowadzili dialogi po 2-3 minuty (fakt ze teraz tez znajduj sie inteligenci którzy rozmawiaja o bzdetach na 19stce ale wówczas zawsze jakis "życzliwy" kolega przypomi zeby przesli na inny kanał

a wystarczy zapytać (moim zdaniem ładnie brzmi "miśni" krokodylki niż policja)

hej kolego miśki stoja ????

hej kolego z beczułka poprosze o margines :)

i wszytko krótko zwięźle i na temat :)