czarna19822 20.11.2008 11:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Listopada 2008 Remont rozpoczęty, tynk w miejscach peknięcia skuty. Co teraz, jaki tynk najlepszy na wcześniej peknięte ściany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gazio 20.11.2008 11:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Listopada 2008 Ja osobiście (zaznaczam ,że jestem tylko amatorem w tej dziedzinie) daję siatkę taką jak do łaczenia płyt gipsowych, daję tynk maszynowy i gładź. Zwykle pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
czarna19822 20.11.2008 13:19 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Listopada 2008 szczerze mówiąc jestem laikiem w budowlance i remontach. Co to jest tynk maszynowy i jakie sa jego zalety a jakie wady? Jeśli chodzi o siatke na łączenia płyt też chce ją położyć tylko przydałyby się jakieś wskazówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gazio 20.11.2008 13:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Listopada 2008 Tynk maszynowy - gipsowa zaprawa tynkarska, dobra do prostego, szybkiego uzupełniania większych ubytków w tynku. koszt ok. 23 zł za worek 25 kg dostępne w każdym markecie budowlanym. Podobne właściwości ma Goldband, czy też Rolband (moż przekręcam nazwy) troszke droższe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Karol.p 20.11.2008 15:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Listopada 2008 A czym są spowodowane te pęknięcia? Mogą w przyszłości postępować dalej, jakiego tynku byś nie użył. Ale ja i tak preferuję masy szpachlowe. Ściany gdzie jest nałożona masa szpachlowa np Acryl Putz, łatwo się nakładają, docierają i są bialutkie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania