Electron 24.11.2008 11:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Listopada 2008 Mam pytanie może trochę naiwne ale nie znam się za bardzo na szklarstwie i okiennictwie... Czy da się jakoś oczyścić w sposób amatorski rozszczelnione szyby zespolone z zacieków (np. typu: wywiercić dziurkę w ramce dystansowej, zalać jakim środkiem, poczekać aż zrobi swoje, wylać ten środek i uszczelnić otwór), czy też nie ma na to żadnej metody oprócz wymiany takowych na nowe ? Oczywiście godzę się na to, że po takim zabiegu nie muszą być one z powrotem "zagazowane" argonem. Mam kilkanaście starych aluminiowych okien z rozszczelnionymi szybami. Na razie nie jest to może pilna sprawa ale jeśli by dało się coś począć w tym temacie to byłbym wdzięczny za paradę ... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/112420-regeneracja-quotp%C5%82acz%C4%85cychquot-szyb-zespolonych/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
NJerzy 24.11.2008 21:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Listopada 2008 A czemu by ich argonem nie przedmuchać? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/112420-regeneracja-quotp%C5%82acz%C4%85cychquot-szyb-zespolonych/#findComment-2832473 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania