RoKaM 12.12.2008 11:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2008 WitamJestem nowy na forum ale chciałem Was zapytać czy ktoś miał podobny problem z firmą V......NN oraz serwisanatami tej firmy.Do niedawna BYŁEM szczęśliwym użytkownikiem pieca firmy V.......NN.Do czasu kiedy nie zaczął szwankować.Stało się to 4 miesiące po zakończeniu gwarancji. Objawy to: kilkukrotne próby uruchomienia się pieca przy każdorazowym sygnale z regulatora. Piec ostatecznie „startuje 3-5 razy dopiero się uruchamia. Jest to tym bardziej irytujące, że jedno uruchomienie ma miejsce o godzinie 5 rano. Dodam jeszcze, że około 1 miesiąc temu mieliśmy przegląd zrealizowany przez uprawnioną przez V........NNa ekipę.Wczoraj nie wytrzymałem zdjąłem obudowę pieca co nie było trudne bo zabezpieczenia służące do trzymania obudowy były w liczbie jednej sztuki i łatwo to było ściągnąć.Po ściągnięciu obudowy o mały włos nie zaliczyłem ciosu pokrywą maskująca mechanizm grzewczy, która również trzymała się tylko na dolnych śrubach (uchwyty górne wg instalatora były chyba nie potrzebne skoro ich nie zastosował do poprawnego mocowania obudowy). Następną rzeczą która przykuła moja uwagę była obudowa sterowania elektronicznego pieca, której uchwyt również był nie założony.Generalnie całość sprawy skłoniła mnie do zainterweniowania u Producenta z reklamacją na ICH serwis oraz Piec.Poniżej cytat z odpowiedzią od producenta: „Dzień dobry Z przykrością informuje, iż na przedstawione przez Pana urządzenie nie przysługuje już możliwość wykonywania usług serwisowych w ramach gwarancji. Okres gwarancyjny na powyższe urządzenie o numerze fabrycznym 7186846607457100 upłynął dnia 02.08.2008r. W przypadku roszczeń reklamacyjnych dot. wykonanego przeglądu urządzenia uprzejmie proszę o kontakt z wykonawcą tej usługi (brak danych w karcie gwarancyjnej). W przypadku wyrażenia przez Pana chęci wizyty serwisowej proszę o pisemne zlecenie tej usługi gdyż będzie to usługa odpłatna.” Jak Państwo widzą NIKT w firmie V.......NN nie przejął się całą sytuacją niedbalstwa autoryzowanych serwisantów i zaproponował usługę płatną, którą zrealizuje inny „autoryzowany serwisant”. Ciekawe jak to wygląda u producentów innych pieców??. Moje zdanie jest takie. Drugie pytanie jak sprawdzać pracę Ekpiy serwisowej żeby nie zrobiła fuszerki??Zaczynam wątpić w słuszność mojego wyboru sprzed 28 miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
piterazim 12.12.2008 12:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2008 mała prośba - zmniejsz avatar - jeszcze kilka twoich postów i rozsadzisz forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pablitoo 12.12.2008 12:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2008 Spojrzyj tutaj ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
RoKaM 12.12.2008 13:02 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2008 50 oczywiście % pasuje? No dobrze. Bo My tu o avatarach a Temat jest poważny. Polecam go szczególnie dla ludzi którzy zastanawiają się nad zakupem pieca. Ja mam wrażenie, że wybrałem nie najlepiej. Może ktoś z użytkowników forum wie, który z zakładów sprzedaje części do "Niepsujących" się pieców firmy V......NN?? (najlepiej w Krakowie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jajmar 12.12.2008 13:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2008 50 oczywiście % pasuje? daj jeszcze 50% i bedzie ok. Czemu nie piszesz całej nazwy ? Wal śmiało. O serwisantach róznych pieców tu dośc często źle piszą. Sam mam mieszane uczucia po kontakcie z Vailantem. Wiec cięzko ocenic który gorszy , serwis. Wyglada ze wszystkim coś brakuje. No może większości zeby nie było ze uogólniam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.