Agami 09.04.2009 09:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2009 batko lenin - kręcę bata za kazdym razem jak kupuję w internecie (a robię to często). Zakupy osobiste też robię, jednak tak czy inaczej zamrażarke (kupioną ostatecznie w sklepie stacjonarnym), przywieziono mi z innego miasta (70 km od mojego miejsca zamieszkania), takim samym autem jakim jeżdzi kurier. I jak Mice napisał - nie chodzi o sam fakt zakupów, tylko o to, w jaki sposób traktują osoby reklamujace sprzęt (a to może się zdarzyć i w sklepie stacjonarnym). Sama dbam o transport sprzętu, który mi się mieści w aucie - zamrażarka 2 metrowa już nie wchodzi w grę... Sklep electro.pl ewidentnie dba tylko o to, aby klienta złapać, sprzedać, a reklamacjami zajmować się w ostateczności... Na sklep który sprzedaje kilka tysięcy produktów dziennie, kilkanaście osób zatrudnionych jest na stanowisku sprzedawcy/doradcy/logistyki, a tylko 3 osoby są od reklamacji (na podstawie danych z strony sklepu). Z zakupów internetowych nie mam zamiaru rezygnować, bo reklamację zdarzają się niezwykle rzadko... W moim wypadku ewidentnie powinno być zrobione od razu to, co zrobiono po 3 tygodniach (czyli zabrać zamrażarkę i zwrócić kasę, a nie czekać, że może się znudzę )... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/113404-electropl-przestrzegam/page/2/#findComment-3194434 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kasia1981 16.07.2010 17:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lipca 2010 po tym jak mój brat zaczął prace w dużej firmie kurierskiej na pewno nie kupię sprzętu AGD przez neta. on sam stwierdził że nigdy więcej nie kupi elektroniki przez internet. wiem że jest taniej i reklamacje to rzadkość ale wolę obejrzeć towar w sklepie i żeby przywiózł mi to transport ze sklepu. dziś np miałam taką sytuację że zamawiałam jedną serię płytek w 2 sklepach. w jednym podłogowe plus dekory w drugim ścienne. wiem że wycofali je z produkcji dlatego 10 razy się upewniałam czy będą. czekałam na tę wiadomość 2 godziny. po otrzymaniu potwierdzenia dokonałam zamówienie w drugim sklepie. jakie było moje zdziwienie gdy przed chwilą dostałam emaila że jednak nie mają tych płytek. o 11:55 pani telefonicznie zapewniała mnie że są a o 12:10 w emailu anulowała moje zamówienie. dodam że na stronie internetowej jest informacja że są w dużej ilości. teraz muszę anulować zamówienie z drugiego sklepu. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/113404-electropl-przestrzegam/page/2/#findComment-4200568 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
krzysztof79 30.07.2010 09:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Lipca 2010 Szkoda, że przeczytałem Twojego posta tak późno. Niestety sam doświadczyłem nieuczciwych praktyk tej firmy. Kupiłem u nich za 300zł wentylator stojący. Paczka była starannie zapakowana (a jakże). Dopiero po rozpakowaniu okazało się, że sprzęt, a raczej jedna jego część, jest połamana. Odłamków w pudełku jednak brak co może świadczyć o tym, że z premedytacją wysyłają klientom wybrakowany towar. Mimo prób kontaktu z mojej strony firma postanowiła to olać. Lepiej dopłacić gdzie indziej nawet te 50zł niż ryzykować zakupy w Electro.pl. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/113404-electropl-przestrzegam/page/2/#findComment-4217135 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
luste 26.08.2010 22:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2010 (edytowane) dołączam się do ostrej krytyki sklepu electro.pl. Zapraszam też na stronę opinie electro.pl na której opisałem moją reklamację. W najbliższej przyszłości postaram się wypozycjonować tę stronkę w google, by przestrzec przed tą firmą jak najwięcej nieświadomych klientów. Edytowane 26 Sierpnia 2010 przez luste Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/113404-electropl-przestrzegam/page/2/#findComment-4253130 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
prawdziwy.anika 26.08.2010 22:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2010 o matko....a ja kupowalam u nich 6 razy pod rzad i wszystko ok....ale na szczescie nie musialam reklamowac towaru,bo byl w idealnym stanie....jednak na przyszlosc-bede ogladac towar przy kurierze.... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/113404-electropl-przestrzegam/page/2/#findComment-4253142 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
redlum 27.08.2010 08:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2010 jak dla mnie sami sobie jesteście winni - ja zawsze zakupiony sprzęt wysyłkowo - rozpakowuje i oglądam dokładnie - a na gadanie kuriera, że nie ma czasu - mówię mu - aby mi pomógł rozpakować paczki to szybciej skończę oglądać sprzęt. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/113404-electropl-przestrzegam/page/2/#findComment-4253653 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Nina81 29.08.2010 09:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2010 dołączam się do ostrej krytyki sklepu electro.pl. Zapraszam też na stronę opinie electro.pl na której opisałem moją reklamację. W najbliższej przyszłości postaram się wypozycjonować tę stronkę w google, by przestrzec przed tą firmą jak najwięcej nieświadomych klientów. sklep jest bardzo duzy, zawsze znajdzie sie więc kilku klientow, ktorzy mieli pecha niestety ja kupowalam w Electro i wszystko poszlo sprawnie Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/113404-electropl-przestrzegam/page/2/#findComment-4256338 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nom 29.08.2010 09:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2010 Tak to bywa przy zakupach internetowych, niby taniej, ale później może się okazać, że drożej. Ja kupuję w sklepach internetowych za pobraniem, nigdy nie wysyłam pieniędzy na konto sklepu. Płacę kurierowi przy odbiorze po rozpakowaniu towaru, jak mu się spieszy i naciska to każe zabrać sprzęt z powrotem. Płacąc zaliczkowo za towar stajemy w niekorzystnej sytuacji. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/113404-electropl-przestrzegam/page/2/#findComment-4256373 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
JoannaMariusz 29.08.2010 11:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2010 Ja też kupowałam w ELECTRO i jestem zadowolona, cenowo byli bardzo atrakcyjni i sprzęt działa jak należy.Byłam tylko wkurzona na dostawców, bo przywieźli pralkę podczas naszej nieobecności, wstawili do garażu i podsunęli kartę odbioru mojej mamie.Muszę nadmienic, że zapłacone było dodatkowo za wniesienie towaru do domu.Na szczęście wszystko jest ok, ale gdyby nikogo nie było w domu, zostawiliby towar u sąsiadów na podwórku?Teraz nie zapłacę z góry, tylko przy odbiorze i po odpakowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/113404-electropl-przestrzegam/page/2/#findComment-4256452 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
krzysztof79 30.08.2010 20:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2010 (edytowane) Ja też kupowałam w ELECTRO i jestem zadowolona, cenowo byli bardzo atrakcyjni i sprzęt działa jak należy. Byłam tylko wkurzona na dostawców, bo przywieźli pralkę podczas naszej nieobecności, wstawili do garażu i podsunęli kartę odbioru mojej mamie. No właśnie. I jak to ma się do rady o rozpakowywaniu w obecności kuriera? Już pal licho czy kurier chce zostać czy nie. To klient może nie mieć na to czasu. Dlatego rada. Kupowanie w internecie - TAK. Kupowanie w Electro.pl - NIE. Mają sprytnie skonstruowany regulamin a wysyłanie wadliwego towaru zdarza im się częściej niżby to wynikało ze statystyki. Sprzedają wszystko, nawet jeśli jest wybrakowane czy połamane bo wiedzą, że są bezkarni. Robię zakupy w internecie od wielu lat (dokonałem już setek transakcji). Nigdy nie miałem najmniejszych problemów. Dopiero Electro.pl wysłało mi bubla. Z zakupów online na pewno nie zrezygnuję. Ale nigdy już nie zrobię ich w Electro.pl. Odradzam też innym i przestrzegam. Nie ma się co łasić na te 20-30zł. Lepiej kupić w sklepie, w którym klient traktowany jest poważnie. Edytowane 30 Sierpnia 2010 przez krzysztof79 Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/113404-electropl-przestrzegam/page/2/#findComment-4258687 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
redlum 30.08.2010 21:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2010 A co ma zewnętrzna firma transportowa do sklepu? Może lepiej podajcie jaki to kurier tak Cie potraktował? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/113404-electropl-przestrzegam/page/2/#findComment-4258760 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
krzysztof79 31.08.2010 11:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2010 (edytowane) A co ma zewnętrzna firma transportowa do sklepu? Może lepiej podajcie jaki to kurier tak Cie potraktował? Zewnętrzna firma transportowa ma to do sklepu, że kupując w Electro.pl akceptujesz regulamin na mocy którego sklep przerzuca odpowiedzialność za wysyłkę wadliwego towaru na Ciebie i na kuriera. Kupując w Electro.pl dobrowolnie zrzekasz się części swoich praw jako konsument. Warto o tym wiedzieć zanim zdecydujesz się na zakup. Dlatego lepiej dopłacić te 15-20zł i kupić w sklepie, który nie zmusza klienta do zrzeczenia się owych praw. Co ciekawe w tych sklepach dużo rzadziej zdarza się, że uszkodzony towar jest wadliwy. Ciekawe dlaczego. Edytowane 31 Sierpnia 2010 przez krzysztof79 Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/113404-electropl-przestrzegam/page/2/#findComment-4259460 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
redlum 31.08.2010 12:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2010 Ile razy kupowałeś w electro i ile razy przysłali ci coś wadliwego - że takie wnioski wyciągasz? Te 15-20zł więcej w sklepie stacjonarnym - to chyba przy zakupach na kwotę max 200zł. Jak podliczyłem jaki chce sprzęt kupić do kuchni i przejechał się po większości sklepów w moim mieście po ofertę - to wyszło mi że w Planecie bez VAT mam ponad 4 tys taniej. Ja zawszę kupuje w tym sklepie gdzie jest taniej - ale wkurza mnie obsmarowywanie sklepu po jednej wpadce. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/113404-electropl-przestrzegam/page/2/#findComment-4259524 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
krzysztof79 01.09.2010 10:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Września 2010 (edytowane) Ile razy kupowałeś w electro i ile razy przysłali ci coś wadliwego - że takie wnioski wyciągasz? Te 15-20zł więcej w sklepie stacjonarnym - to chyba przy zakupach na kwotę max 200zł. Jak podliczyłem jaki chce sprzęt kupić do kuchni i przejechał się po większości sklepów w moim mieście po ofertę - to wyszło mi że w Planecie bez VAT mam ponad 4 tys taniej. Ja zawszę kupuje w tym sklepie gdzie jest taniej - ale wkurza mnie obsmarowywanie sklepu po jednej wpadce.Przecież ja nie pisałem, że nie warto kupować w sklepach internetowych. Kupować można w każdym, ale na podstawie swoich doświadczeń, zdecydowanie odradzam Electro.pl. Kupowałem setki razy w internecie w mniejszych i większych sklepach, nawet na Allegro i nigdy nie miałem problemu. Pierwszy zakup w Electro.pl i od razu z premedytacją wysłany bubel. Poszukałem po forach i widzę, że mój przypadek nie jest odosobniony. Ludzie skarżą się na Electro.pl, szczególnie w ostatnim czasie. To są moje doświadczenia i chcę tylko przestrzec innych. A Ty pracujesz w Electro.pl, że tak Cię to mierzi? Przecież nie zabraniam Ci kupować u nich. Kupuj sobie do woli, może nigdy nie dostaniesz towaru z wadą. Są tacy, którzy od 20 lat przebiegają przez ulicę na czerwonym świetle i jeszcze nie potrącił ich tramwaj. P.S. Nawet jeśli 1 przedmiot na 100 wysłany przez Electro.pl jest wybrakowany to jest bardzo źle. U mnie maja 1/1 jeśli chodzi o wciskanie wadliwego towaru. Powiedzmy, że Twoja opinia mogłaby być równoważna (równoważna, nie przeważająca) mojej jeśli dokonałeś u nich ponad 100 bezproblemowych zakupów. Jeśli dokonałeś 5 czy 10 to wybacz ale możesz się denerwować do woli obsmarowywaniem sklepu po jednej nieudanej transakcji. Edytowane 1 Września 2010 przez krzysztof79 Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/113404-electropl-przestrzegam/page/2/#findComment-4261079 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gizela 01.09.2010 11:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Września 2010 Ja miałam taką sytuację, że element okapu był pęknięty, podczas oględzin przy kurierze. Zadzwoniłam i mi odmówiono wszelkiej pomocy w tej sprawie. Dostali skany listu i oględzin kurierskich na specjalnym druku. Zgłoszenie do 72 godzin telefoniczne. Potem zostało dosłane i protokół i zdjęcia, wszystko i co i nic. Podobno protokół był z inną datą ale firma kurierska sporządziła go w późniejszym terminie na oryginalnym druku.Mają tak w regulaminie UPS. Dałam sobie spokój z tym sklepem. W innych nie miałam takich sytuacji. No i ton rozmów zupełnie na innym poziomie. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/113404-electropl-przestrzegam/page/2/#findComment-4261263 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
redlum 01.09.2010 14:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Września 2010 Przecież ja nie pisałem, że nie warto kupować w sklepach internetowych. Kupować można w każdym, ale na podstawie swoich doświadczeń, zdecydowanie odradzam Electro.pl. Kupowałem setki razy w internecie w mniejszych i większych sklepach, nawet na Allegro i nigdy nie miałem problemu. Pierwszy zakup w Electro.pl i od razu z premedytacją wysłany bubel. Poszukałem po forach i widzę, że mój przypadek nie jest odosobniony. Ludzie skarżą się na Electro.pl, szczególnie w ostatnim czasie. To są moje doświadczenia i chcę tylko przestrzec innych. A Ty pracujesz w Electro.pl, że tak Cię to mierzi? Przecież nie zabraniam Ci kupować u nich. Kupuj sobie do woli, może nigdy nie dostaniesz towaru z wadą. Są tacy, którzy od 20 lat przebiegają przez ulicę na czerwonym świetle i jeszcze nie potrącił ich tramwaj. P.S. Nawet jeśli 1 przedmiot na 100 wysłany przez Electro.pl jest wybrakowany to jest bardzo źle. U mnie maja 1/1 jeśli chodzi o wciskanie wadliwego towaru. Powiedzmy, że Twoja opinia mogłaby być równoważna (równoważna, nie przeważająca) mojej jeśli dokonałeś u nich ponad 100 bezproblemowych zakupów. Jeśli dokonałeś 5 czy 10 to wybacz ale możesz się denerwować do woli obsmarowywaniem sklepu po jednej nieudanej transakcji. znajomy kupił Mercedesa - po miesiącu coś mu tam padło - nie kupujcie Mercedesów to buble!!! to tylko na temat twojej argumentacji... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/113404-electropl-przestrzegam/page/2/#findComment-4261542 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
krzysztof79 02.09.2010 14:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Września 2010 ha ha ha 15-20zl???na samej zmywarce zaoszczedzilam 600zl w stosunku do najtanszego sklepu stacjonarnego w moim miescie sklep internetowy 1980 z przesylka,stacjonarny 2600....Nie napisałem ani słówka o sklepach "stacjonarnych". Także powyższe jest bez związku z moim postem. Piszę to po raz trzeci i ostatni. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/113404-electropl-przestrzegam/page/2/#findComment-4263518 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
krzysztof79 02.09.2010 14:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Września 2010 (edytowane) znajomy kupił Mercedesa - po miesiącu coś mu tam padło - nie kupujcie Mercedesów to buble!!! to tylko na temat twojej argumentacji... Widzę, że ofensywa pracowników Electro.pl trwa (jakże inaczej wytłumaczyć tę determinację). Gdy po miesiącu w mercedesie coś padnie to jadę sobie spokojnie do serwisu i od ręki (a nawet z pocałowaniem ręki) mam to wymienione/naprawione. Jeśli Electro.pl wyśle mi bubla a ja nie mam czasu bądź chęci zatrzymywania kuriera na 20 minut (bądź sam kurier odmawia) to mogę sobie co najwyżej napisać posta w internecie (co niniejszym robię). W jednym się zgadzam z użytkownikiem prawdziwy.anika. Niższa cena = większe ryzyko + mniej praw konsumenckich (patrz regulamin). I podkreślę raz jeszcze. Jest mnóstwo sklepów internetowych, które poważnie traktują klienta. Z moich doświadczeń wynika, że Electro.pl do nich nie należy. Już sam regulamin o tym świadczy. Ja jestem mądry po szkodzie, ale może ktoś, kto to przeczyta będzie już mądry przed. Edytowane 2 Września 2010 przez krzysztof79 Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/113404-electropl-przestrzegam/page/2/#findComment-4263532 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
redlum 02.09.2010 16:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Września 2010 to raczej u Ciebie jest taka determinacja aby zmieszać ten sklep z błotem - masz 6 postów - wszystkie tutaj - niech zgadnę specjalnie założyłeś konto na tym forum, aby się żalić że electro.pl Ci wysłało zepsuty wentylator - a ty go nie sprawdziłeś przy odbiorze? A może to ty jesteś konkurencja electro.pl i każdego zdrowo-myślącego osobnika który będzie bronił electro też masz rozkaz zmieszać z błotem? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/113404-electropl-przestrzegam/page/2/#findComment-4263630 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
krzysztof79 02.09.2010 16:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Września 2010 (edytowane) Oczywiście, że jest u mnie determinacja. Chcę ostrzec jak największą liczbę osób. I, o ile u mnie jest ona zrozumiała, to ciekawe dlaczego Ty tak zaciekle bronisz tego sklepu? Masz w tym jakiś szczególny interes? A jeśli nie interes - to podstawy (podałem kryteria wcześniej >100 udanych zakupów)? Czy po prostu na zasadzie: "ja przez miesiąc jeździłem bez biletu i mnie nie złapali - tak więc każdy, kto skarży się, że dorwał go kanar, kłamie"? Już Ci pisałem, że osoba, która miała 1 nieudany zakup na 1 ma 100 razy większe podstawy by pisać negatywnie o sklepie niż osoba, która miała 5 udanych zakupów na 5 (czy 10/10) pisać pozytywnie. Żaden zdrowo-myślący osobnik nie będzie bronił Electro.pl jeśli nie ma ku temu podstaw (chyba, że ma zgoła inne motywy). Edytowane 2 Września 2010 przez krzysztof79 Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/113404-electropl-przestrzegam/page/2/#findComment-4263657 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.