Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Electro.pl - przestrzegam


Mice

Recommended Posts

batko lenin - kręcę bata za kazdym razem jak kupuję w internecie (a robię to często). Zakupy osobiste też robię, jednak tak czy inaczej zamrażarke (kupioną ostatecznie w sklepie stacjonarnym), przywieziono mi z innego miasta (70 km od mojego miejsca zamieszkania), takim samym autem jakim jeżdzi kurier.

 

I jak Mice napisał - nie chodzi o sam fakt zakupów, tylko o to, w jaki sposób traktują osoby reklamujace sprzęt (a to może się zdarzyć i w sklepie stacjonarnym).

 

Sama dbam o transport sprzętu, który mi się mieści w aucie - zamrażarka 2 metrowa już nie wchodzi w grę...

 

Sklep electro.pl ewidentnie dba tylko o to, aby klienta złapać, sprzedać, a reklamacjami zajmować się w ostateczności...

Na sklep który sprzedaje kilka tysięcy produktów dziennie, kilkanaście osób zatrudnionych jest na stanowisku sprzedawcy/doradcy/logistyki, a tylko 3 osoby są od reklamacji (na podstawie danych z strony sklepu).

 

Z zakupów internetowych nie mam zamiaru rezygnować, bo reklamację zdarzają się niezwykle rzadko... W moim wypadku ewidentnie powinno być zrobione od razu to, co zrobiono po 3 tygodniach (czyli zabrać zamrażarkę i zwrócić kasę, a nie czekać, że może się znudzę ;) )...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year później...
  • Odpowiedzi 152
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

po tym jak mój brat zaczął prace w dużej firmie kurierskiej na pewno nie kupię sprzętu AGD przez neta. on sam stwierdził że nigdy więcej nie kupi elektroniki przez internet. wiem że jest taniej i reklamacje to rzadkość ale wolę obejrzeć towar w sklepie i żeby przywiózł mi to transport ze sklepu. dziś np miałam taką sytuację że zamawiałam jedną serię płytek w 2 sklepach. w jednym podłogowe plus dekory w drugim ścienne. wiem że wycofali je z produkcji dlatego 10 razy się upewniałam czy będą. czekałam na tę wiadomość 2 godziny. po otrzymaniu potwierdzenia dokonałam zamówienie w drugim sklepie. jakie było moje zdziwienie gdy przed chwilą dostałam emaila że jednak nie mają tych płytek. o 11:55 pani telefonicznie zapewniała mnie że są a o 12:10 w emailu anulowała moje zamówienie. dodam że na stronie internetowej jest informacja że są w dużej ilości. teraz muszę anulować zamówienie z drugiego sklepu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks później...

Szkoda, że przeczytałem Twojego posta tak późno. Niestety sam doświadczyłem nieuczciwych praktyk tej firmy. Kupiłem u nich za 300zł wentylator stojący. Paczka była starannie zapakowana (a jakże). Dopiero po rozpakowaniu okazało się, że sprzęt, a raczej jedna jego część, jest połamana. Odłamków w pudełku jednak brak co może świadczyć o tym, że z premedytacją wysyłają klientom wybrakowany towar. Mimo prób kontaktu z mojej strony firma postanowiła to olać.

 

Lepiej dopłacić gdzie indziej nawet te 50zł niż ryzykować zakupy w Electro.pl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks później...

dołączam się do ostrej krytyki sklepu electro.pl.

 

Zapraszam też na stronę opinie electro.pl na której opisałem moją reklamację. W najbliższej przyszłości postaram się wypozycjonować tę stronkę w google, by przestrzec przed tą firmą jak najwięcej nieświadomych klientów.

Edytowane przez luste
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dołączam się do ostrej krytyki sklepu electro.pl.

 

Zapraszam też na stronę opinie electro.pl na której opisałem moją reklamację. W najbliższej przyszłości postaram się wypozycjonować tę stronkę w google, by przestrzec przed tą firmą jak najwięcej nieświadomych klientów.

 

sklep jest bardzo duzy, zawsze znajdzie sie więc kilku klientow, ktorzy mieli pecha niestety

ja kupowalam w Electro i wszystko poszlo sprawnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to bywa przy zakupach internetowych, niby taniej, ale później może się okazać, że drożej. Ja kupuję w sklepach internetowych za pobraniem, nigdy nie wysyłam pieniędzy na konto sklepu. Płacę kurierowi przy odbiorze po rozpakowaniu towaru, jak mu się spieszy i naciska to każe zabrać sprzęt z powrotem. :-)

Płacąc zaliczkowo za towar stajemy w niekorzystnej sytuacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też kupowałam w ELECTRO i jestem zadowolona, cenowo byli bardzo atrakcyjni i sprzęt działa jak należy.

Byłam tylko wkurzona na dostawców, bo przywieźli pralkę podczas naszej nieobecności, wstawili do garażu i podsunęli kartę odbioru mojej mamie.

Muszę nadmienic, że zapłacone było dodatkowo za wniesienie towaru do domu.

Na szczęście wszystko jest ok, ale gdyby nikogo nie było w domu, zostawiliby towar u sąsiadów na podwórku?

Teraz nie zapłacę z góry, tylko przy odbiorze i po odpakowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też kupowałam w ELECTRO i jestem zadowolona, cenowo byli bardzo atrakcyjni i sprzęt działa jak należy.

Byłam tylko wkurzona na dostawców, bo przywieźli pralkę podczas naszej nieobecności, wstawili do garażu i podsunęli kartę odbioru mojej mamie.

 

No właśnie. I jak to ma się do rady o rozpakowywaniu w obecności kuriera? Już pal licho czy kurier chce zostać czy nie. To klient może nie mieć na to czasu. Dlatego rada. Kupowanie w internecie - TAK. Kupowanie w Electro.pl - NIE. Mają sprytnie skonstruowany regulamin a wysyłanie wadliwego towaru zdarza im się częściej niżby to wynikało ze statystyki. Sprzedają wszystko, nawet jeśli jest wybrakowane czy połamane bo wiedzą, że są bezkarni.

 

Robię zakupy w internecie od wielu lat (dokonałem już setek transakcji). Nigdy nie miałem najmniejszych problemów. Dopiero Electro.pl wysłało mi bubla. Z zakupów online na pewno nie zrezygnuję. Ale nigdy już nie zrobię ich w Electro.pl. Odradzam też innym i przestrzegam. Nie ma się co łasić na te 20-30zł. Lepiej kupić w sklepie, w którym klient traktowany jest poważnie.

Edytowane przez krzysztof79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co ma zewnętrzna firma transportowa do sklepu? Może lepiej podajcie jaki to kurier tak Cie potraktował?

Zewnętrzna firma transportowa ma to do sklepu, że kupując w Electro.pl akceptujesz regulamin na mocy którego sklep przerzuca odpowiedzialność za wysyłkę wadliwego towaru na Ciebie i na kuriera. Kupując w Electro.pl dobrowolnie zrzekasz się części swoich praw jako konsument. Warto o tym wiedzieć zanim zdecydujesz się na zakup.

 

Dlatego lepiej dopłacić te 15-20zł i kupić w sklepie, który nie zmusza klienta do zrzeczenia się owych praw. Co ciekawe w tych sklepach dużo rzadziej zdarza się, że uszkodzony towar jest wadliwy. Ciekawe dlaczego.

Edytowane przez krzysztof79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile razy kupowałeś w electro i ile razy przysłali ci coś wadliwego - że takie wnioski wyciągasz? Te 15-20zł więcej w sklepie stacjonarnym - to chyba przy zakupach na kwotę max 200zł. Jak podliczyłem jaki chce sprzęt kupić do kuchni i przejechał się po większości sklepów w moim mieście po ofertę - to wyszło mi że w Planecie bez VAT mam ponad 4 tys taniej. Ja zawszę kupuje w tym sklepie gdzie jest taniej - ale wkurza mnie obsmarowywanie sklepu po jednej wpadce.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile razy kupowałeś w electro i ile razy przysłali ci coś wadliwego - że takie wnioski wyciągasz? Te 15-20zł więcej w sklepie stacjonarnym - to chyba przy zakupach na kwotę max 200zł. Jak podliczyłem jaki chce sprzęt kupić do kuchni i przejechał się po większości sklepów w moim mieście po ofertę - to wyszło mi że w Planecie bez VAT mam ponad 4 tys taniej. Ja zawszę kupuje w tym sklepie gdzie jest taniej - ale wkurza mnie obsmarowywanie sklepu po jednej wpadce.
Przecież ja nie pisałem, że nie warto kupować w sklepach internetowych. Kupować można w każdym, ale na podstawie swoich doświadczeń, zdecydowanie odradzam Electro.pl. Kupowałem setki razy w internecie w mniejszych i większych sklepach, nawet na Allegro i nigdy nie miałem problemu. Pierwszy zakup w Electro.pl i od razu z premedytacją wysłany bubel. Poszukałem po forach i widzę, że mój przypadek nie jest odosobniony. Ludzie skarżą się na Electro.pl, szczególnie w ostatnim czasie.

 

To są moje doświadczenia i chcę tylko przestrzec innych. A Ty pracujesz w Electro.pl, że tak Cię to mierzi? Przecież nie zabraniam Ci kupować u nich. Kupuj sobie do woli, może nigdy nie dostaniesz towaru z wadą. Są tacy, którzy od 20 lat przebiegają przez ulicę na czerwonym świetle i jeszcze nie potrącił ich tramwaj.

 

P.S. Nawet jeśli 1 przedmiot na 100 wysłany przez Electro.pl jest wybrakowany to jest bardzo źle. U mnie maja 1/1 jeśli chodzi o wciskanie wadliwego towaru. Powiedzmy, że Twoja opinia mogłaby być równoważna (równoważna, nie przeważająca) mojej jeśli dokonałeś u nich ponad 100 bezproblemowych zakupów. Jeśli dokonałeś 5 czy 10 to wybacz ale możesz się denerwować do woli obsmarowywaniem sklepu po jednej nieudanej transakcji.

Edytowane przez krzysztof79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałam taką sytuację, że element okapu był pęknięty, podczas oględzin przy kurierze. Zadzwoniłam i mi odmówiono wszelkiej pomocy w tej sprawie. Dostali skany listu i oględzin kurierskich na specjalnym druku. Zgłoszenie do 72 godzin telefoniczne. Potem zostało dosłane i protokół i zdjęcia, wszystko i co i nic. Podobno protokół był z inną datą ale firma kurierska sporządziła go w późniejszym terminie na oryginalnym druku.Mają tak w regulaminie UPS. Dałam sobie spokój z tym sklepem. W innych nie miałam takich sytuacji. No i ton rozmów zupełnie na innym poziomie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież ja nie pisałem, że nie warto kupować w sklepach internetowych. Kupować można w każdym, ale na podstawie swoich doświadczeń, zdecydowanie odradzam Electro.pl. Kupowałem setki razy w internecie w mniejszych i większych sklepach, nawet na Allegro i nigdy nie miałem problemu. Pierwszy zakup w Electro.pl i od razu z premedytacją wysłany bubel. Poszukałem po forach i widzę, że mój przypadek nie jest odosobniony. Ludzie skarżą się na Electro.pl, szczególnie w ostatnim czasie.

 

To są moje doświadczenia i chcę tylko przestrzec innych. A Ty pracujesz w Electro.pl, że tak Cię to mierzi? Przecież nie zabraniam Ci kupować u nich. Kupuj sobie do woli, może nigdy nie dostaniesz towaru z wadą. Są tacy, którzy od 20 lat przebiegają przez ulicę na czerwonym świetle i jeszcze nie potrącił ich tramwaj.

 

P.S. Nawet jeśli 1 przedmiot na 100 wysłany przez Electro.pl jest wybrakowany to jest bardzo źle. U mnie maja 1/1 jeśli chodzi o wciskanie wadliwego towaru. Powiedzmy, że Twoja opinia mogłaby być równoważna (równoważna, nie przeważająca) mojej jeśli dokonałeś u nich ponad 100 bezproblemowych zakupów. Jeśli dokonałeś 5 czy 10 to wybacz ale możesz się denerwować do woli obsmarowywaniem sklepu po jednej nieudanej transakcji.

 

znajomy kupił Mercedesa - po miesiącu coś mu tam padło - nie kupujcie Mercedesów to buble!!!

 

to tylko na temat twojej argumentacji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ha ha ha

15-20zl???na samej zmywarce zaoszczedzilam 600zl w stosunku do najtanszego sklepu stacjonarnego w moim miescie

sklep internetowy 1980 z przesylka,stacjonarny 2600....

Nie napisałem ani słówka o sklepach "stacjonarnych". Także powyższe jest bez związku z moim postem. Piszę to po raz trzeci i ostatni.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajomy kupił Mercedesa - po miesiącu coś mu tam padło - nie kupujcie Mercedesów to buble!!!

 

to tylko na temat twojej argumentacji...

 

Widzę, że ofensywa pracowników Electro.pl trwa (jakże inaczej wytłumaczyć tę determinację).

 

Gdy po miesiącu w mercedesie coś padnie to jadę sobie spokojnie do serwisu i od ręki (a nawet z pocałowaniem ręki) mam to wymienione/naprawione. Jeśli Electro.pl wyśle mi bubla a ja nie mam czasu bądź chęci zatrzymywania kuriera na 20 minut (bądź sam kurier odmawia) to mogę sobie co najwyżej napisać posta w internecie (co niniejszym robię).

 

W jednym się zgadzam z użytkownikiem prawdziwy.anika. Niższa cena = większe ryzyko + mniej praw konsumenckich (patrz regulamin). I podkreślę raz jeszcze. Jest mnóstwo sklepów internetowych, które poważnie traktują klienta. Z moich doświadczeń wynika, że Electro.pl do nich nie należy. Już sam regulamin o tym świadczy.

 

Ja jestem mądry po szkodzie, ale może ktoś, kto to przeczyta będzie już mądry przed.

Edytowane przez krzysztof79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to raczej u Ciebie jest taka determinacja aby zmieszać ten sklep z błotem - masz 6 postów - wszystkie tutaj - niech zgadnę specjalnie założyłeś konto na tym forum, aby się żalić że electro.pl Ci wysłało zepsuty wentylator - a ty go nie sprawdziłeś przy odbiorze? A może to ty jesteś konkurencja electro.pl i każdego zdrowo-myślącego osobnika który będzie bronił electro też masz rozkaz zmieszać z błotem?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że jest u mnie determinacja. Chcę ostrzec jak największą liczbę osób. I, o ile u mnie jest ona zrozumiała, to ciekawe dlaczego Ty tak zaciekle bronisz tego sklepu? Masz w tym jakiś szczególny interes? A jeśli nie interes - to podstawy (podałem kryteria wcześniej >100 udanych zakupów)? Czy po prostu na zasadzie: "ja przez miesiąc jeździłem bez biletu i mnie nie złapali - tak więc każdy, kto skarży się, że dorwał go kanar, kłamie"?

 

Już Ci pisałem, że osoba, która miała 1 nieudany zakup na 1 ma 100 razy większe podstawy by pisać negatywnie o sklepie niż osoba, która miała 5 udanych zakupów na 5 (czy 10/10) pisać pozytywnie. Żaden zdrowo-myślący osobnik nie będzie bronił Electro.pl jeśli nie ma ku temu podstaw (chyba, że ma zgoła inne motywy).

Edytowane przez krzysztof79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...