janekbo 07.10.2010 19:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Października 2010 Haha, poprostu żenujące są te krzyki... Popatrz na statystyki. To jeden z najwięcej sprzedających sklepów w naszym kraju. A to, że Ci się trafiło gó.no to inna sprawa - miałeś 10 dni na odesłanie. To, że nie odesłałeś to świadectwo, że oczekujesz gruszek na wierzbie. I daruj już sobie te wycieczki osobiste bo śmiać mi się chce, zawsze jak czytam obsmarowywanie kogoś czy czegoś przez osobę która weszła na to forum tylko i wyłącznie po to.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
krzysztof79 07.10.2010 21:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Października 2010 (edytowane) A ten dalej swoje. I wszystko to przez "dobre wrażenia po zakupach" Jakież musiało ono być silne, że z taką determinacją bronisz Electro.pl. A ja myślałem, że 3 udane zakupy to coś normalnego, nad czym można przejść do porządku dziennego. Okazuje się, że nie. Tobie może i chce się śmiać, ale ktoś kto zobaczy ten temat i przeczyta, może zaoszczędzić sobie sporo kłopotów. Co do 10 dni to nikt mnie nie poinformował o takiej możliwości (mimo zgłoszenia sprawy w tym terminie). Do maila potwierdzającego zakup było natomiast dołączone ostrzeżenie o następującej treści (kolor oryginalny, błędy ortograficzne też): UWAGA! Przyjęcie przez Państwa przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli nie wykonają Państwo wspólnie z przewoźnikiem protokołu szkodowego na tą okoliczność w momencie odbioru przesyłki droga reklamacji zostanie zamknięta. Edytowane 7 Października 2010 przez krzysztof79 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
fenix2 08.10.2010 10:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Października 2010 (edytowane) Moi Drodzy, ogólnie dyskusja bezprzedmiotowa. Zawsze, powtarzam zawsze ogląda się towar pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Jeśli jesteś leniem i ci się nie chce to ponosisz konsekwencje swojego lenistwa. Podpis na liście czy innym dokumencie dostawy powoduje przekazanie odpowiedzialności na ciebie. Pamiętajcie o tym i tyle. Oczywiście są pewne kruczki w prawie przewozowym, ale o tym nie tutaj, ale zawsze zainteresowanym służę pomocą w tej kwestii. Bzdura!!! Towar można rozpakować dopiero jak się za niego zapłaci albo podpisze list przewozowy (jeżeli płatne przelew na konto) czyli jeżeli go odbierzesz! I wtedy jeżeli towar jest uszkodzony spisuje się protokół. I Ty się bujasz z tym towarem bo on jest już Twój. A to, że Ci się trafiło gó.no to inna sprawa - miałeś 10 dni na odesłanie. To, że nie odesłałeś to świadectwo, że oczekujesz gruszek na wierzbie. I Odesłać towar możesz jeżeli nie jest uszkodzony i nie nosi śladów użytkowania !!! Czyli wystarczy jedna rysa a sklep ci powie że nie odbierze bo towar ma ślady. Ja raz kupowałem "małe AGD" w El*ctro ale znalazłem ich akurat przez "Alledrogo". Na szczęście wszystko przebiegło bez zarzutu. Wybierając sklep internetowy zwykle kieruje się opiniami na Ceneo. I akurat tam El*ctro ma dużo dobrych opinii 32307 pozytywnych i 169 negatywnych (z 1 i 2 gwiazdkami). Czyli ogólnie około 2%. (Od razu mówię że nie bronie sklepu). http://www.ceneo.pl/932-0s A tak w ogóle to kurierom się nie chce czekać na sprawdzenie przesyłki i jak tyko się odbierze paczkę to szybko by uciekali trzeba ich "przymuszać" ! W regulaminach e-klepów jest wyraźnie napisane że przesyłkę należny sprawdzić w obecności kuriera ale to jest wymóg sklepu. A czy kurier ma obowiązek sprawdzać tą przesyłkę z nami (ktoś to wie)?? Edytowane 8 Października 2010 przez fenix2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
redlum 08.10.2010 10:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Października 2010 +1 bez podpisu/ zapłaty za pobraniem - kurier nie da ci otworzyć paczki - bo potem w jaki sposób udowodni - że to nie on sam ją otwierał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
janekbo 08.10.2010 13:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Października 2010 Odesłać towar możesz jeżeli nie jest uszkodzony i nie nosi śladów użytkowania !!! Czyli wystarczy jedna rysa a sklep ci powie że nie odbierze bo towar ma ślady. Myślisz, że electro.pl spisze protokół przy kurierze??? Bo to jedyny dowód, że przysłałeś im uszkodzone. Odsyłasz im to co dostałeś - nic więcej i mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
janekbo 08.10.2010 13:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Października 2010 Co do 10 dni to nikt mnie nie poinformował o takiej możliwości (mimo zgłoszenia sprawy w tym terminie). A co? Mieli, jaśniepanu paniczowi dołożyć przedpłacone opakowanie na zwrot - a nóż mu się nie spodoba? Nieznajomość prawa szkodzi. Trzeba znać swoje prawa jak się porywa na takie "śmiertelne ryzyko" jak zakupy w electro. Wyjeżdżasz w drogę bez znajomości trasy i nie znając zasad ruchu drogowego? Ja właśnie natrafiłem na problem z okapem bo się zorientowałem, że mam szybkę wadliwą od żarówki - przesympatyczna Pani w electro zaproponowała mi zwrot pieniędzy za część jak sobie dokupię taką w jakimś serwisie albo możliwość zwrotu okapu. O dziwo.... bez protokołu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
krzysztof79 08.10.2010 14:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Października 2010 (edytowane) Co za zbieg okoliczności. Nie ma dnia żebyś czegoś nie kupił w Electro.pl. Ze zwrotem oczywiście nie jest tak jak piszesz. Towar mogę sobie odsyłać, ale co z tego, skoro pieniądze NIE WRÓCĄ na moje konto. Szkoda marnować jeszcze na przesyłkę. Jeśli nie spisałem protokołu szkody a dostałem połamany sprzęt mogę sobie odsyłać ile wlezie. Nie ma szans na odzyskanie pieniędzy w takim przypadku. Wtedy to ja odsyłam im sprzęt, który zniszczyłem (według nich). Nie udawaj głupiego, odesłać sobie możesz sprzęt w stanie dziewiczym. Nawet nie wiem czy można rozpakować. Takie coś MUSI być sprawdzane, inaczej ludzie nagminnie odsyłali by coś, co im się (z ich winy) zniszczyło w ciągu pierwszych 10 dni. Człowieku, czy Ty nie rozumiesz, że dzięki ujawnianiu takich praktyk, jakość usług Electro.pl może tylko wzrosnąć? Gdybyś był rzeczywiście klientem, to rozumiałbyś, że to jest w Twoim interesie! Ty chcesz natomiast zamiatać pod dywan - to chyba oczywiste dlaczego. Edytowane 8 Października 2010 przez krzysztof79 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
fenix2 08.10.2010 14:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Października 2010 (edytowane) Myślisz, że electro.pl spisze protokół przy kurierze??? Bo to jedyny dowód, że przysłałeś im uszkodzone. Odsyłasz im to co dostałeś - nic więcej i mniej. Można bardziej po polsku ? Bo trudno zrozumieć o co Ci chodzi w tej wypowiedzi. Chyba mylisz dwie różne rzeczy. Co innego jeżeli towar jest uszkodzony i wtedy spisujemy protokół przy kurierze, a co innego jeżeli dostajemy towar nie uszkodzona ale np. mamy kaprys i przestał na się podobać i wtedy mamy prawo odesłać w ciągu ... (wstawić właściwe) dni. I tutaj już nie ma żadnego protokołu z kurierem! Edytowane 8 Października 2010 przez fenix2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
janekbo 08.10.2010 18:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Października 2010 Człowieku, czy Ty nie rozumiesz, że dzięki ujawnianiu takich praktyk, jakość usług Electro.pl może tylko wzrosnąć? Gdybyś był rzeczywiście klientem, to rozumiałbyś, że to jest w Twoim interesie! Ty chcesz natomiast zamiatać pod dywan - to chyba oczywiste dlaczego. Chętnie poczytam o takich praktykach, ale nie od zdesperowanych narwańców... Spójrz jeszcze raz w statystyki. Rozumiem, że to dla Ciebie była by nowa metoda na życie - czyli rozwalanie i odsyłanie. Ale wszędzie na świecie tak to działa, że klientowi się wierzy - a debile którzy by wciskali ciemnotę i kombinatorzy i tak nie wiedzą co to internet... Bo jaki jest sens coś kupić, żeby zepsuć? Ja piszę o przypadku, kiedy otwierasz paczkę a tam coś co Cie nie satysfakcjonuje. Zamykasz ją, odsyłasz. I nikt Ci nie robi problemów - zapis o obowiązku protokołu z kurierem jest zapisem poniekąd kwestionowanym jak ktoś wspomniał i służy jako straszak dla cymbałów którzy nie znają swoich praw. Poza tym, przychodzi paczka widzisz, że jest uderzona i co ? Tylko ty i kurier to widzicie... a electro? Też by chciało wiedzieć. Łatwo rozróżnić paczkę rozwaloną w transporcie od używanego towaru w środku nienaruszonej paczki. Formularz zwrotu z numerem konta do wpisania jest na stronie electro. Ty byś go wolał przylepionego do produktu który kupujesz ale dla takich jak Ty już napisali na kubkach z kawą: "Uwaga gorąca kawa"... Trochę zdrowego rozsądku. Zakupy przez internet nie są dla pis'uarów. Oni mają zakaz handlu w święta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
krzysztof79 08.10.2010 20:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Października 2010 Nie denerwuj się tak. Widać, że zostałeś przyparty do muru bo sam sobie zaprzeczasz. Z jednej strony piszesz: Ale wszędzie na świecie tak to działa, że klientowi się wierzy co jest do pewnego stopnia prawdą (sam tłumaczyłem to kilkadziesiąt postów wcześniej redlumowi). A z drugiej uznajesz za oczywiste, że klientowi się nie wierzy jeśli minęło 11 dni od zakupu. Czyli powtórzmy. Do 10 dni, "wszędzie na świecie" klientowi się wierzy a od 11 dnia klientowi się nie wierzy, hehe. Po drugie, pisałem już z siedemdziesiąt razy, że w moim przypadku, paczka od Electro.pl NIE BYŁA rozwalona. Nie była też draśnięta a nawet muśnięta. W środku był połamany bubel, a odłamanej części nie było. Wyparowała przez szczelne opakowanie? Kurier wyjął, połamał i zapakował z powrotem? Czy może sprzęt został już wysłany bez niej? Prawa swoje właśnie znam. Niestety akceptując regulamin Electro.pl (równoznaczne z zakupem) dobrowolnie zrzekam się części tych praw. Przypominam: UWAGA! Przyjęcie przez Państwa przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli nie wykonają Państwo wspólnie z przewoźnikiem protokołu szkodowego na tą okoliczność w momencie odbioru przesyłki droga reklamacji zostanie zamknięta. Najłatwiej krzyczeć o cymbałach nieznających swoich praw jeśli samemu się nie było w takiej sytuacji. Od takich krzykaczy w internecie aż się roi. Co to nie on, jakie ma prawa i co on może. A jak przyjdzie co do czego to w najlepszym przypadku będzie walił głową w mur o ile nie schowa jej wcześniej w piasek. Resztę Twojego posta pominę milczeniem bo widzę, że bardzo Cię frustruje ta dyskusja i chętnie obrzuciłbyś kogoś błotem. Możesz rzucać we mnie ile wlezie. Skaleczyć mnie może tylko rozsądny argument, a tych w swoim arsenale masz wyjątkowo mało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
janekbo 09.10.2010 05:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Października 2010 A z drugiej uznajesz za oczywiste, że klientowi się nie wierzy jeśli minęło 11 dni od zakupu. Czyli powtórzmy. Do 10 dni, "wszędzie na świecie" klientowi się wierzy a od 11 dnia klientowi się nie wierzy, hehe. Tak przypuszczałem, że po prostu jesteś obrażony na świat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
krzysztof79 09.10.2010 16:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Października 2010 Oj chyba źle przypuszczasz Robię to również dla Electro.pl. Dzięki temu może się podciągną. Zapewniam Cię (być może nie muszę bo jesteś bliżej, hehe), że te sygnały do nich docierają. I albo wezmą je sobie do serca, albo nasilający się ostatnio negatywny feedback ze strony klientów pociągnie ich na dno. Jakikolwiek byłby efekt - będzie dobry dla rynku. I każdy klient powinien być z tego zadowolony. Powtarzam: klient. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Daryska 20.12.2010 16:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2010 jak dla mnie sami sobie jesteście winni - ja zawsze zakupiony sprzęt wysyłkowo - rozpakowuje i oglądam dokładnie - a na gadanie kuriera, że nie ma czasu - mówię mu - aby mi pomógł rozpakować paczki to szybciej skończę oglądać sprzęt. Zamówiłam golarkę meską PHILIPS HQ 6920/16. Przy dostarczeniu przesyłki nie było mnie w domu. Nawet bym się nie złościła że przekazał przesyłkę innej osobie, nie adresatowi, gdyby nie fakt że w mieszkaniu była tylko moja prababcia. Kobieta ma 91 lat i nie wiedziała że należy sprawdzic stan sprzętu przy kurierze. A jeśli by nawet otworzyła przesyłkę to nie ma pojęcia jak ta golarka powinna wyglądać, jakie powinny być dodatki do sprzętu. Mężczyzna nawet nie poprosił jej o podpis. Zostawiła paczkę i uciekł. Sprzęt jest ( na szczęście ) nie uszkodzony, jednak gdyby było odwrotnie nikt nie uwzględnił by reklamacji, gdyż takie zastrzeżenia powinny być zgłaszane kurierowi przy odbiorze. Nie wiem czy golarka dobrze usuwa zarost, ponieważ to będzie prezent okaże się po wigilii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
krzysztof79 18.01.2011 16:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2011 Mnie dziś zaczepił sąsiad (mieszka piętro wyżej), że kurier zostawił u niego dla mnie paczkę. Sąsiadów obok też nie było więc poszedł do góry. Kiedyś to były pojedyncze przypadki. Teraz, jak widać norma. W tym układzie Electro.pl (jeśli chce nadal eksploatować model ze sprawdzaniem przesyłki przy kurierze) powinno chyba podawać nr telefonu do kuriera przynajmniej. Bo nikt normalny nie będzie 24/h siedział w domu przez kilka dni tylko dlatego, że coś zamówił w Electro.pl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
fenix2 18.01.2011 20:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2011 A najgorsze jest to że sklepy internetowe w regulaminie piszą że najeży przesyłkę obejrzeć przy kurierze. Tylko że kurier wcale NIEMA obowiązku sprawdzanie przesyłki przy nas!Wyjątek stanowi przesyłka z opcją sprawdzenia chyba w Poczcie Polskiej która oczywiście jest droższa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
naszaheidi 18.01.2011 20:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2011 Osobiscie nie lubie kurierow z GLS,jesli cos mi sie podoba a wysylka tylko przez nich to rezygnuje,juz wyjasniem dlaczego..Zamowilismy filtr do akwarium,otwieram paczke,zagladam wszystko cale.Maz wzial sie za instalacje a nam sie zaczelo szklo ze zbitej lampy sie sypac.Jakas wazna lampa byla peknieta w srodku.No i kurier ze to nie on,sklep ze nie oni wiec pewnie ja wydalam 600zl zeby sie na skorupy popatrzec.Koszt nowej lampy byl spory,czas naglil i teraz stoii mi pudlo w piwnicy,bo szkoda wywalic..a winnego brak!!PS:Welectro kupowlam sporo,ale jak mi ekspres siemensa za prawie 5 tys sie zaczal psuc to nie chcieli zebym do nich wysylala tylko do serwisu latala.I tak srednio raz na 2 m-ce przez 2 tyg ekspresu nie mam,bo w naprawie.Federacja Praw Konsumentow kazala do sklepu odeslac,ale jak widac nie byli chetni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
fenix2 18.01.2011 20:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2011 Sklep daje rękojmię i możesz oddać sprzęt w przeciągu bodajże 14dni bez podania przyczyny. naszaheidi z tego co się orientuje to zwykle producent daję gwarancje na swój bądź co bądź produkt. I oddajesz urządzenie do autoryzowanego serwisu producenta (adresy są podane na karcie gwarancyjnej) a nie do sklepu. I tak jest w większości przypadków. Zresztą sklepy też nie robią same napraw tylko wysyłają sprzęt do serwisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
prawdziwy.anika 18.01.2011 21:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2011 A najgorsze jest to że sklepy internetowe w regulaminie piszą że najeży przesyłkę obejrzeć przy kurierze. Tylko że kurier wcale NIEMA obowiązku sprawdzanie przesyłki przy nas! . nie wiem jak to jest,ale warto zapytac sklepu przed wysylka,czy maja oni taka umowe z firma przewozowa jednakze jak tutaj juz wczesniej ktos powiedzial,nie ma problemu z wezwaniem kuriera i spisaniem protokolu szkody ze strony electro W chwili odbioru przesyłki Kupujący zobowiązany jest sprawdzić jej zawartość i ogólny stan zamówionego towaru w obecności kuriera. Jest to możliwe po podpisaniu listu przewozowego, a w przypadku przesyłki za pobraniem dopiero po uregulowaniu należności. W przypadku stwierdzenia przez Kupującego uszkodzenia przesyłki lub zastrzeżeń, co do ilości dostarczonego towaru lub zawartości paczki należy bezwzględnie w obecności przedstawiciela firmy kurierskiej, spisać protokół szkody, który powinien zawierać datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń/braków. najgorsze to jest to,ze tak naprawde sami sobie jestesmy w wiekszosci wypadkow winni,poniewaz nie znamy swoich praw i obowiazkow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
prawdziwy.anika 18.01.2011 21:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2011 (edytowane) nie chcieli zebym do nich wysylala tylko do serwisu latala.I tak srednio raz na 2 m-ce przez 2 tyg ekspresu nie mam,bo w naprawie.Federacja Praw Konsumentow kazala do sklepu odeslac,ale jak widac nie byli chetnino ale to komplikuje i wydluza serwis... osobiscie nawet jezeli kupuje cos w sklepie stacjonarnym i potrzebuje serwisu,sama wole sie z nim skontaktowac.... im wiecej osob po drodze ma Twoj sprzet w rekach,tym gorzej dla sprzetu.... ale po trzeciej naprawie siemens chyba powinien wymienic sprzet na nowy? Edytowane 18 Stycznia 2011 przez prawdziwy.anika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
naszaheidi 19.01.2011 07:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 [Wiesz,podobno mozna sobie wybrac,taka informacje dostalam od FPKonsumentow.Podobno tam gdzie sie kupilo,ale szczerze dla mnie serwis blizej niz odsylanie takiego wielkiego ekspresu.Zreszta w serwisie tez dobrzy,za kazdym razem wpisuja inna awarie,abym nie mogla podeprzec sie wymiana towaru na nowy.A,i przestrzegam jakby co:Siemens Z series,EQ7.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.