Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

OSTRZEGAM PAŃSTWA PRZED FIRMA "TOMAR" TOMASZ MARCEWICZ REDA ul. Pucka 29 tel. 512-513-520; 516-682-222. Pierwszego października zamówiłem na " Zielonym Rynku" w Gdańsku Przymorzu - stół i sześc krzeseł na które dostarczyliśmy materiał obiciowy. 17-go października otrzymaliśmy meble z czego jedno z krzeseł nie nadawało się do odbioru a następnego dnia oddaliśmy do reklamacji kolejne krzesło, w którym wypadło oparcie. Od 17-go października do tej pory czyli do 15-go grudnia nie możemy odzyskać reklamowanych krzeseł łącznie z resztą materiału. Kontakt z Panem Tomaszem Marcewicz jest niemożliwy ponieważ nie odbiera telefonu. Sprzedawczyni w punkcie sprzedaży na " Zielonym Rynku " w Gdańsku co sobotę z kpiącym uśmiechem na twarzy zbywa nas podając coraz śmieszniejsze wymówki. W ostatnią sobotę czyli 13-go grudnia sprzedawczyni stwierdziła że żadnej reklamacji NIE BYŁO i nie ma zamiaru oddać reszty materiału gdyż nie mamy nic na piśmie a w momencie oddawania krzeseł chcieliśmy potwierdzenia to odpowiedziano nam że nie dają bo wiadomo o co chodzi i się nie wyprą tego faktu .

Po prostu Firma " TOMAR" z Redy przywłaszczyła sobie naszą własność jak i pieniądze za reklamowane krzesła.

FIRMA " TOMAR " jest nieuczciwa i nie słowna, a w czasie kolejnych wizyt na " Zielonym Rynku " dowiedzieliśmy się, że nie jesteśmy jedynymi poszkodowanymi klientami przez tą firmę.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/113436-reklamacja/
Udostępnij na innych stronach

  • 3 months później...
  • 1 year później...
Potwierdzam kłopoty z Tą firmą, meble także zamawiane na ZIELONYM RYNKU! Bardzo utrudniony kontakt, meble jakości pozostawiającej wiele do życzenia:(, szkoda bo wydawało się, że będą całkiem ładne. Po dostawie wielkie rozczarowanie...
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/113436-reklamacja/#findComment-4025815
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks później...

Zamowilismy w sklepie TOMAR w Redzie szafe sosnowa 26 II - miala byc gotowa w ciagu 3 tygodni - milo i sympatycznie, ekspedientka zgadzala sie chetnie na kazda nasza nasza propozycje.

 

Przed Wielkanoca zadzwonilem z pytaniem - pani powiedziala ze oddzwoni. Poniewaz nie oddzwonila - zadzwonilem ja. Uslyszalem, ze szafa jest gotowa, moga przywiezc np w sobote. Powiedzialem, ze wyjezdzam na Swieta i umowilem sie na kontakt po powrocie. Oczywiscie po Swietach nie doczekalem sie na telefon, a gdy zadzwonilem ja - uslyszalem, ze pani musi zadzwonic na produkcje i oddzwoni. Nie oddzwonila. Pojechalismy tam razem z zona. Obecna pani o niczym nie wiedziala - "musi zadzwonic na produkcje, ale ze to juz pozno - oddzwoni jutro" - Nie oddzwonila. Zona dzwonila potem juz dwukrotnie - schemat rozmowy zawsze jest taki sam: "dowiem sie na produkcji i oddzwonie" - i dalej FIGA.

 

Czyli niezaleznie od tego, gdzie sie zamowi - schemat splawiania klienta jest identyczny. Wyglada, ze firma plajtuje i jej "produkcja" jest tylko fikcja...

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/113436-reklamacja/#findComment-4075308
Udostępnij na innych stronach

  • 9 months później...

witam panowie i panie wiem kto bardzo bobrze robi krzesła i stoły ,, i TAPICERKĘ jest to firma zaufana kontakt przez e maila ([email protected]) polecam mogę wtedy tylko podać numer telefonu bo nie chcemy kłopotów z firmę TOMAR

 

dziekuje POLECAM !!!

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/113436-reklamacja/#findComment-4548394
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...