jasiek71 30.05.2012 20:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 Tym bardziej że Pan sobie sam przerabiał z ręcznego na auto, trzpień napędzający przepustnicę wyskrobał Pan z jakiegoś pręta, w auto jest inny trzpień i należało go oryginalny zastosować, lub przywieść do nas, byśmy przerobili tak jak ma być, bo to jest precyzyjny mechanizm i tłuczenie młotkiem lub wpychanie na siłę powoduje jego uszkodzenie. tak się składa że Ja to przerabiałem... ale jakoś nie przypominam sobie żebym używał młotka czy większej siły aby wymienić ten trzpień... nie będę wnikał jakim to cudownym sposobem się to wszystko naprawiło skoro wszystkie płetwy w części odpowiedzialnej za zamknięcie na wymiennik były na lewą stronę (zamykały sie odwrotnie niż na gumki ), płetwy na obejściu zamykały się prawidłowo ... przy najbliższej wizycie u Konrada nie omieszkam się temu przyjrzeć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
lukasz.janowski 30.05.2012 21:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 (edytowane) Pytał Pan o siłownik, czy jak ja idę do sklepu po część do samochodu to dostaje instrukcje serwisowe, mnie przy tym nie było, trzeba było przywieść przepustnicę tak jak żeśmy sugerowali lub wysłać, byśmy to zrobili tak należy. Jak się pojawi problem proszę przywieść ją, sprawdzimy i zrobimy tak ja ma być.Co do zarabiania na siłowniku - trzeba było sobie kupić w sklepie np. http://www.klimamarket.pl/silownik-2-nm-cm230-1-f.html i zobaczyć ile zarabiamy.I to by było na tyle, też temat uważam za zamknięty. Edytowane 30 Maja 2012 przez lukasz.janowski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
lukasz.janowski 30.05.2012 21:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 Skoro Łukasz pojawił się na forum to skorzystam i zapytam - co z upgrade`tem softu? Czy jest już opcja dla miłośników kominków? Nie ma jeszcze, ta wersja co jest aktualnie to ma funkcji użytkownika bodajże 6, ale nie maja czasu aktywacji jeszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
lukasz.janowski 30.05.2012 21:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 (edytowane) Nie masz a głupio komentujesz, kup sobie chińczyka.Będziesz zadowolony jak Ci się wentylatory sypną po roku albo będziesz wybierał: praca reku albo spanie, mam takich kilka, jeszcze nie zutylizowanych. Edytowane 31 Maja 2012 przez lukasz.janowski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
lukasz.janowski 30.05.2012 22:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 (edytowane) Pewnie konstrukcji nawet nie widziałeś, piszesz głupoty, jeśli jesteś konkurencją reprezentujesz żenujący poziom. Ja mogę odpisywać na rzeczowe argumenty a nie kłócić się bezpodstawnie.Arturo72 już dziękujemy w tym wątku. "Nigdy nie kłóć się z głupim bo najpierw zniży cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem." Edytowane 30 Maja 2012 przez lukasz.janowski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 31.05.2012 04:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 (edytowane) Panie Łukaszu trochę szacunku do ludzi na forum by się przydało a nazywanie kogoś głupcem publicznie lub zarzucać mu że go nie stać to trochę przegięcie. Czy ktoś patrzy w Pana portfel - raczej nie bo on jest Pana i tak radzę czynić wobec innych. Ja chciałem handlować waszymi produktami ale odszedłem od nich z powodu przede wszystkim porównania ceny do jakości Ale nie piszę na forum że jan-gaz jest taki i siaki i obrażam Pana i produkt który Pan reprezentuje a Pan niestety w momencie "słów" krytyki" reaguje w sposób dziwny - atakuje krytykującego ( w wypadku Arturo i jego poprzednich postów na forum bardziej odebrał bym to jako formę przemyśleń ) i stara się udowodnić że JAN-GAZ to taki och i ach dla wybranych.. Bez sensu. Pozdrawiam Pana Edytowane 31 Maja 2012 przez miki121 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
firewall 31.05.2012 04:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 Do R&K: czy ten Pan to przedstawiciel firmy Jan-gaz, czy też ich lokalny sprzedawca-instalator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
compi 31.05.2012 04:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 Hehe, a ja siedzę w tym wątku głównie ze względu na plany kupna centrali. Po tych wpisach producenta pierwsze co zrobię to wątek wrzucam do kosza. Już dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
becker 31.05.2012 05:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 (edytowane) Nie ma to jak pokazać gdzie - i jak głęboko - ma się krytykę i potencjalnych klientów. Gratulacje dla firmy Jan-Gaz. Nie rozważałem tego sprzętu, ale teraz rozważam go jeszcze mniej Edytowane 31 Maja 2012 przez becker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ewelina8408 31.05.2012 07:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 Witam, Przeanalizowałam spór toczący się na forum i postanowiłam zabrać głos, bo jak widzę Panowie tutaj toczą walkę o przysłowiową marchewkę Z małego problemu zrobiła się wielka awantura. Dobrze że nie spotkali się face to face, bo mogłoby się to nie skończyć na słowach Pan R&k zgłosił awarie by-passu- po niecałych 8 h od zgłoszenia byliśmy na miejscu- o czym sam wspomina. Serwis pracuje w godzinach 7-16, więc godzina 20-22 było to już poza godzinami pracy- przeważnie człowiek w tych godzinach odpoczywa, ale dla nas był najważniejszy klient oraz ciekawość, co może być źle- była to pierwsza awaria by-passu. Po dojechaniu na miejsce, stwierdziliśmy, że by-pass działa poprawnie- podłączyliśmy do sterownika i kilka razy go otworzyliśmy i zamknęliśmy- co Pan R&K sam widział. Stwierdzenie poprwaności działania by-passu raczej powinno cieszyć- zarówno klienta jak i firmę. Za dojazd do klienta (70km) oraz 2 godziny poza serwisem klient zapłacił 50 zł. Naprawy gwarancyjne rozpatrywane są bezpłatnie, jednak tutaj nie było naprawy-dlatego klient zwrócił jedynie za dojazd. Pan R&K sam napisał, że "lubi" swój rekuperator i napewno w razie jakichkolwiek problemów- będziemy chcieli jak najlepiej i najszybciej sprawę załatwić. I na tem etapie wątek powinien się zakończyć- klient zadowolony, firma zadowolana i czego tu chcieć więcej?? Co do wypowiedzi Pana Łukasza, to jest BARDZO nie na miejscu- za co mogę jedynie przeprosić- wyciągniemy z tego odpowiednie konsekwencje. Mam nadzieję, że potencjalni klienci nie bądą patrzeć na nasze produkty poprzez pryzmat Łukasza wypowiedzi, a skupią się raczej na wysokiej jakiści sprzęcie i bezproblemowego serwisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miki121 31.05.2012 12:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 Jak to ciekawie się dzieje w tym kraju że przedstawiciele producenta ( wynikało by z tego że zarówno Pan Łukasz jak i Pani Ewelina ) udzielają się na forum, reklamują swoje produkty, ganią klienta, zachwalają jakość itp. Mam tylko jedno pytanie dlaczego nie robić tego z płatnych profili jak na firmę przystało - klient postronny czytając Państwa wypowiedzi wie oficjalnie z kim ma do czynienia a nie domyśla się czy to firma czy użytkownik czy kto inny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
lukasz.janowski 31.05.2012 12:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 Ja na forum jestem okazjonalnie, ale więcej nie będe, bo jak ktoś ma problem to ma do mnie i firmy namiary i wie jak się zwrócić. Wywiązała się głupia pyskówka przez Arturo72, który ani nie zna naszego sprzętu (założę się że nawet nie widział sprzętu), ani tematu o co chodziło a zabiera krytyczny głos że nasze urządzenia są be. Często jest tak że Ci co najmniej wiedzą najwięcej mają do powiedzenia. Dlatego nie będe uczestniczył w bezsensownej dyskusji, Ci co sprzęt znają wiedzą że jest warty swojej ceny bo wykonywany jest z podzespołów najwyższej jakości które rzecz jasna tanie nie są. A Ci co spotakli się z problemem wiedza że staramy się zawsze problem rozwiązać, nie zawsze od ręki, ale zawsze w skończonym czasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
malux20 31.05.2012 13:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 miki spokojniemi jan gaz też trochę npodpadł brakiem zabezpieczeń w transporcie ale dało się załatwić wszystko dla mnie prawdziowym skarbem jest udzielanie się producenta \a co tylko bezstronni sprzedawcy mogą się udzielać?mam jakieś mieszane odczucia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
RK1719508166 31.05.2012 13:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 całkowicie się zgadzam z Panią Ewelina - opisałem całą sytuacje i odpowiednio podsumowałem - warto jest by każdy wiedział że i takie przypadki się zdarzają - nie jestem z tych co jak już wydali kilka tyś zł to za wszelką cenę będę mówił że wszystko jest OK jak nie jest oczywiście finalnie cieszy mnie to że usterki nie ma, że sama się usuneła - w swoim dzienniku napisałem że zapewne gdybym 2x miał kupować na tą chwilę wybrał bym Panstwa produkt - choć nie ukrywam że jakaś tam lampka się zaświeciła Pana Łukasza jedynie mogę prosić by pozostał na forum i nie brał wszelkich uwag do siebie - po to mamy na forum wątek tematyczny by rzeczowo i konstruktywnie rozmawiać i pisać również o problemach , Pańska obecność okazała się pomocna ... malux20 ma rację - obecność producenta na forum jest skarbem - producent nie sprzedaje - robią to instalatorzy tacy jak miki121 miki nie ma się co bulwersować - na wątku o oknach tylko jareko ma komercyjny profil a osób "branżystów" stale się udzielających jest conajmniej 5-10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Karlsen 17.06.2012 08:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2012 Witajcie.Mam prośbę związaną z "rozkminieniem" trybu GWC Auto. 1. Co jaki okres czasu rekuperator sprawdza temperatury GWC i zewnętrzna? W instrukcji nie ma o tym ani słowa, a nie mam pewności czy to 30 min interwał.2. Mam odległość 2 metrów od czerpni ściennej do rekuperatora. Czy nie lepiej (w moim przypadku) na okres zimy na stałe ustawić GWC ON? Po co reku ma próbkować co np. 30 min, skoro mierzy temperaturę GWC i zewnętrzną.W kwestii by-passu - czy tu również rekuperator próbkuje co jakiś czas, czy na podstawie zadanych temperatur zmienia ustawienia by-passu? I pytanie poza programem. Dlaczego w JanGazie 390 króćce są okrągłe fi160, natomiast otwory w obudowie w kształcie kwadratów o znacznie mniejszym przekroju, aniżeli fi160? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kangaxx 17.06.2012 13:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2012 bo w wentylach nikt się nie przejmuje że dmucha np 12m/s ważne by wydajność była, jeśli z takiego otworu kwadratowego wdmuchuje w kanał 160 to prędkość spada do magicznych 5m/s, powietrza leci tyle samo ale wolniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Karlsen 17.06.2012 17:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2012 Rozumiem Marek, że w fi160 prędkość spada do 5m/s. Nie rozumiem tylko czemu ma służyć zwiększanie oporów, a przekrój kwadratu 9 x 9 cm tworzy właśnie duży opór. Może jest to głębsza idea, której ja nie dostrzegam. [ATTACH=CONFIG]120644[/ATTACH] Ponawiam pytanie o tryb GWC Auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jasiek71 17.06.2012 17:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2012 Rozumiem Marek, że w fi160 prędkość spada do 5m/s. Nie rozumiem tylko czemu ma służyć zwiększanie oporów, a przekrój kwadratu 9 x 9 cm tworzy właśnie duży opór. Może jest to głębsza idea, której ja nie dostrzegam. taki przekrój ma wylot z obudowy wentylatora powiększenie tej dziury nic nie zmienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sławek... 21.06.2012 09:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2012 dokładnie - tak jest zbudowany wentylator i w niczym to nie przeszkadza. Opory stworzyłyby się jakbyś takim kanałem chciał przetransportować powietrze na jakąś większą odległość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
malux20 21.06.2012 10:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2012 nie wiem czy to pisałem centrali u mnie zupełnie nie słychać choć są dwie warstwy fermacalabez izolacji wełną tylko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.