Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Rekuperator Jan-Gaz opinie


Recommended Posts

Tym bardziej że Pan sobie sam przerabiał z ręcznego na auto, trzpień napędzający przepustnicę wyskrobał Pan z jakiegoś pręta, w auto jest inny trzpień i należało go oryginalny zastosować, lub przywieść do nas, byśmy przerobili tak jak ma być, bo to jest precyzyjny mechanizm i tłuczenie młotkiem lub wpychanie na siłę powoduje jego uszkodzenie.

tak się składa że Ja to przerabiałem...

ale jakoś nie przypominam sobie żebym używał młotka czy większej siły aby wymienić ten trzpień...;)

nie będę wnikał jakim to cudownym sposobem się to wszystko naprawiło skoro wszystkie płetwy w części odpowiedzialnej za zamknięcie na wymiennik były na lewą stronę (zamykały sie odwrotnie niż na gumki ), płetwy na obejściu zamykały się prawidłowo ...

przy najbliższej wizycie u Konrada nie omieszkam się temu przyjrzeć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2k
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Najaktywniejsi w wątku

Dodane zdjęcia

Pytał Pan o siłownik, czy jak ja idę do sklepu po część do samochodu to dostaje instrukcje serwisowe, mnie przy tym nie było, trzeba było przywieść przepustnicę tak jak żeśmy sugerowali lub wysłać, byśmy to zrobili tak należy.

Jak się pojawi problem proszę przywieść ją, sprawdzimy i zrobimy tak ja ma być.

Co do zarabiania na siłowniku - trzeba było sobie kupić w sklepie np. http://www.klimamarket.pl/silownik-2-nm-cm230-1-f.html i zobaczyć ile zarabiamy.

I to by było na tyle, też temat uważam za zamknięty.

Edytowane przez lukasz.janowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie konstrukcji nawet nie widziałeś, piszesz głupoty, jeśli jesteś konkurencją reprezentujesz żenujący poziom.

Ja mogę odpisywać na rzeczowe argumenty a nie kłócić się bezpodstawnie.

Arturo72 już dziękujemy w tym wątku.

 

"Nigdy nie kłóć się z głupim bo najpierw zniży cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem."

Edytowane przez lukasz.janowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie Łukaszu trochę szacunku do ludzi na forum by się przydało a nazywanie kogoś głupcem publicznie lub zarzucać mu że go nie stać to trochę przegięcie.

Czy ktoś patrzy w Pana portfel - raczej nie bo on jest Pana i tak radzę czynić wobec innych.

Ja chciałem handlować waszymi produktami ale odszedłem od nich z powodu przede wszystkim porównania ceny do jakości :(

Ale nie piszę na forum że jan-gaz jest taki i siaki i obrażam Pana i produkt który Pan reprezentuje a Pan niestety w momencie "słów" krytyki" reaguje w sposób dziwny - atakuje krytykującego ( w wypadku Arturo i jego poprzednich postów na forum bardziej odebrał bym to jako formę przemyśleń ) i stara się udowodnić że JAN-GAZ to taki och i ach dla wybranych..

Bez sensu.

Pozdrawiam Pana

Edytowane przez miki121
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Przeanalizowałam spór toczący się na forum i postanowiłam zabrać głos, bo jak widzę Panowie tutaj toczą walkę o przysłowiową marchewkę:) Z małego problemu zrobiła się wielka awantura. Dobrze że nie spotkali się face to face, bo mogłoby się to nie skończyć na słowach

Pan R&k zgłosił awarie by-passu- po niecałych 8 h od zgłoszenia byliśmy na miejscu- o czym sam wspomina. Serwis pracuje w godzinach 7-16, więc godzina 20-22 było to już poza godzinami pracy- przeważnie człowiek w tych godzinach odpoczywa, ale dla nas był najważniejszy klient oraz ciekawość, co może być źle- była to pierwsza awaria by-passu.

Po dojechaniu na miejsce, stwierdziliśmy, że by-pass działa poprawnie- podłączyliśmy do sterownika i kilka razy go otworzyliśmy i zamknęliśmy- co Pan R&K sam widział. Stwierdzenie poprwaności działania by-passu raczej powinno cieszyć- zarówno klienta jak i firmę.

Za dojazd do klienta (70km) oraz 2 godziny poza serwisem klient zapłacił 50 zł. Naprawy gwarancyjne rozpatrywane są bezpłatnie, jednak tutaj nie było naprawy-dlatego klient zwrócił jedynie za dojazd.

Pan R&K sam napisał, że "lubi" swój rekuperator i napewno w razie jakichkolwiek problemów- będziemy chcieli jak najlepiej i najszybciej sprawę załatwić. I na tem etapie wątek powinien się zakończyć- klient zadowolony, firma zadowolana i czego tu chcieć więcej??

 

Co do wypowiedzi Pana Łukasza, to jest BARDZO nie na miejscu- za co mogę jedynie przeprosić- wyciągniemy z tego odpowiednie konsekwencje.

Mam nadzieję, że potencjalni klienci nie bądą patrzeć na nasze produkty poprzez pryzmat Łukasza wypowiedzi, a skupią się raczej na wysokiej jakiści sprzęcie i bezproblemowego serwisu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to ciekawie się dzieje w tym kraju że przedstawiciele producenta ( wynikało by z tego że zarówno Pan Łukasz jak i Pani Ewelina ) udzielają się na forum, reklamują swoje produkty, ganią klienta, zachwalają jakość itp.

Mam tylko jedno pytanie dlaczego nie robić tego z płatnych profili jak na firmę przystało - klient postronny czytając Państwa wypowiedzi wie oficjalnie z kim ma do czynienia a nie domyśla się czy to firma czy użytkownik czy kto inny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na forum jestem okazjonalnie, ale więcej nie będe, bo jak ktoś ma problem to ma do mnie i firmy namiary i wie jak się zwrócić.

Wywiązała się głupia pyskówka przez Arturo72, który ani nie zna naszego sprzętu (założę się że nawet nie widział sprzętu), ani tematu o co chodziło a zabiera krytyczny głos że nasze urządzenia są be. Często jest tak że Ci co najmniej wiedzą najwięcej mają do powiedzenia.

Dlatego nie będe uczestniczył w bezsensownej dyskusji, Ci co sprzęt znają wiedzą że jest warty swojej ceny bo wykonywany jest z podzespołów najwyższej jakości które rzecz jasna tanie nie są. A Ci co spotakli się z problemem wiedza że staramy się zawsze problem rozwiązać, nie zawsze od ręki, ale zawsze w skończonym czasie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

całkowicie się zgadzam z Panią Ewelina - opisałem całą sytuacje i odpowiednio podsumowałem - warto jest by każdy wiedział że i takie przypadki się zdarzają - nie jestem z tych co jak już wydali kilka tyś zł to za wszelką cenę będę mówił że wszystko jest OK jak nie jest

oczywiście finalnie cieszy mnie to że usterki nie ma, że sama się usuneła - w swoim dzienniku napisałem że zapewne gdybym 2x miał kupować na tą chwilę wybrał bym Panstwa produkt - choć nie ukrywam że jakaś tam lampka się zaświeciła

 

Pana Łukasza jedynie mogę prosić by pozostał na forum i nie brał wszelkich uwag do siebie - po to mamy na forum wątek tematyczny by rzeczowo i konstruktywnie rozmawiać i pisać również o problemach , Pańska obecność okazała się pomocna ...

 

malux20 ma rację - obecność producenta na forum jest skarbem - producent nie sprzedaje - robią to instalatorzy tacy jak miki121

 

miki nie ma się co bulwersować - na wątku o oknach tylko jareko ma komercyjny profil a osób "branżystów" stale się udzielających jest conajmniej 5-10

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks później...

Witajcie.

Mam prośbę związaną z "rozkminieniem" trybu GWC Auto.

1. Co jaki okres czasu rekuperator sprawdza temperatury GWC i zewnętrzna? W instrukcji nie ma o tym ani słowa, a nie mam pewności czy to 30 min interwał.

2. Mam odległość 2 metrów od czerpni ściennej do rekuperatora. Czy nie lepiej (w moim przypadku) na okres zimy na stałe ustawić GWC ON? Po co reku ma próbkować co np. 30 min, skoro mierzy temperaturę GWC i zewnętrzną.

W kwestii by-passu - czy tu również rekuperator próbkuje co jakiś czas, czy na podstawie zadanych temperatur zmienia ustawienia by-passu?

 

I pytanie poza programem. Dlaczego w JanGazie 390 króćce są okrągłe fi160, natomiast otwory w obudowie w kształcie kwadratów o znacznie mniejszym przekroju, aniżeli fi160?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem Marek, że w fi160 prędkość spada do 5m/s. Nie rozumiem tylko czemu ma służyć zwiększanie oporów, a przekrój kwadratu 9 x 9 cm tworzy właśnie duży opór. Może jest to głębsza idea, której ja nie dostrzegam.

 

 

 

taki przekrój ma wylot z obudowy wentylatora

powiększenie tej dziury nic nie zmienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...