Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Rekuperator Jan-Gaz opinie


Recommended Posts

  • Odpowiedzi 2k
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Najaktywniejsi w wątku

Dodane zdjęcia

powiedzcie mi jak to jest ...???

instalatorzy zachwalają pod niebiosa te centrale a praktycznie każdy jeden użytkownik jaki się tu pojawi ma większe lub mniejsze problemy ...:cool:

 

nie wyciągaj zbyt pochopnych wniosków bo nie jest wcale powiedziane, że każdy użytkownik się tutaj pojawia (to by oznaczało 100% awaryjność), może być tak, że pojawiło się ze skargą kilku użytkowników a urządzeń pracuje kilkaset lub może i więcej a więc odsetek awarii jest niewielki...

to tak ze statystycznego punktu widzenia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedzcie mi jak to jest ...???

instalatorzy zachwalają pod niebiosa te centrale a praktycznie każdy jeden użytkownik jaki się tu pojawi ma większe lub mniejsze problemy ...:cool:

 

witam

 

proste wytłumaczenie (tyczy się to wszelakich urządzeń)

jak trwoga to do boga

ci co nie mają problemów, a jest ich większość nie siedzą na forum, nie szukają porad, nie narzekają

jak są problemy to się szuka porad

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wyciągaj zbyt pochopnych wniosków bo nie jest wcale powiedziane, że każdy użytkownik się tutaj pojawia (to by oznaczało 100% awaryjność), może być tak, że pojawiło się ze skargą kilku użytkowników a urządzeń pracuje kilkaset lub może i więcej a więc odsetek awarii jest niewielki...

to tak ze statystycznego punktu widzenia ;)

statystycznie to miałem styczność z trzema centralami i we wszystkich jakieś problemy...:yes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nagrzewnica wtórna nie jest po to by robić za jakieś ogrzewanie nadmuchowe tylko by wspomagać niektóre funkcje centrali dlatego ma sens, sensu faktycznie nie ma gdy chce ktoś nadmuchać ciepła do domu

 

co do różnorakich instrukcji to kupiłem odkurzacz i nie było w instrukcji wyjaśnione gdzie wsadzić rure ani do czego służy ten zestaw dziwnych szczotek, było tam raczej opisane do czego odkurzacza nie używać, nie było napisane by rurą nie opróżniać szamba więc mogę ją tak użyć a jak sie zepsuje to producent ma naprawić?

komu potrzebna instrukcja z opisem jak się wsadza wtyczke do gniazdka?

nie wiesz to wołasz elektryka, nie wiesz jak zamontować centralę to wołasz rzecznika konsumentów czy tuska?

a może lepiej jakiegoś montera od wm hę?

 

Co ty gościu za pierdoły wypisujesz. Gdzie ja napisałem, że chcę używać instalacji wentylacyjnej jako ogrzewanie nadmuchowe. Przecież pisałem właśnie odwrotnie, że chcę tylko wspomagać pewne funkcje instalacji.

 

Co do instrukcji. Napisałeś czego tam nie ma ale ją masz i napisz co tam jest. Czy odkurzacz ma znak CE - na pewno ma. Czy jest podany serwis - na 100%. Jesteś uczciwy i obiektywny w tym co piszesz czy tylko piszesz. Jak znajdę czas to poszukam twoich wpisów na temat nagrzewnic pierwotnych i wtórnych. Będzie Ci wtedy wstyd.

 

Pytanie dla INSTALATORÓW.

 

Skąd ten cytat:

3. wyciąg max, nawiew min. – korekcja wydajności nawiew/wyciąg, możliwość zdalnego włączania i wyłączania centrali np. za pomocą wyłącznika, możliwość sterowania nagrzewnicą pierwotną i wtórną w trybie PI lub on/off wodną (siłownik zaworu 0-10 V) lub elektryczną (sterowanie triakiem), Dokładny opis w zakładce „ do pobrania” Sterownik jest skonfigurowany wg zamówienia klienta.

 

A skąd to:

15.2 Układ z regulacją temperatury pomieszczenia przez nagrzewnicę wtórną

15.3 Układ z regulacją temperatury nawiewu przez nagrzewnicę wtórną

 

Panowie instalatorzy po co ta informacje od JG skoro to bzdury. Czyżby próbowali naciągać ludzi na bezcelowe koszty.

 

Z tego co wiem to serwis JG jest bardzo zapracowany (ja czekałem na wizytę tydzień). Co oni tak serwisują skoro te centralki się nie psują i tylko ja miałem pecha.

 

Na koniec do kangaxx

Czy Ci się to podoba czy nie, co masz w instrukcji a czego nie masz prawo w tym kraju jeszcze daje jakieś minimalne gwarancje nabywcą różnych urządzeń. Pewnie chciałbyś by to uległo zmianie, wtedy mógłbyś każdego zagadać powyższymi banałami i pozostawić na "lodzie".

Podkreślę na koniec, kupując nawet myszkę komputerową za 20 zł mam gwarancję więc tym bardzie kupując urządzenie za kilka tysięcy zł !!!!!!!!!!!!!!

Edytowane przez kola626
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ty gościu za pierdoły wypisujesz. Gdzie ja napisałem, że chcę używać instalacji wentylacyjnej jako ogrzewanie nadmuchowe. Przecież pisałem właśnie odwrotnie, że chcę tylko wspomagać pewne funkcje instalacji.

nie unoś się tak, ja to pisałem w nawiązaniu do pytań innych forumowiczów, zbiłem tylko wszystko razem co by postów nie mnożyć

,,,Czy odkurzacz ma znak CE - na pewno ma...

domyślam się że w tym znaczku widzisz całą instrukcję...

Jak znajdę czas to poszukam twoich wpisów na temat nagrzewnic pierwotnych i wtórnych. Będzie Ci wtedy wstyd

szukaj a jak znajdziesz to przeczytaj ze zrozumieniem

...minimalne gwarancje nabywcą różnych urządzeń...

byle nie takim...

Co do instrukcji. Napisałeś czego tam nie ma ale ją masz i napisz co tam jest.

no stary, nie chce mi się dla ciebie kopiować instrukcji, jesteś ciekawy to przeczytaj swoją albo zassaj sobie ze strony jangaza, zobaczysz wreszcie co tam jest

Panowie instalatorzy po co ta informacje od JG skoro to bzdury. Czyżby próbowali naciągać ludzi na bezcelowe koszty.

to są inne funkce które MOŻE wykonywać sterownik ale nie musi, na koszty możesz sam siebie naciągnąć jedynie, twoje prawo

Co oni tak serwisują...

ruskie czołgi

Na koniec do kangaxx

Czy Ci się to podoba czy nie, co masz w instrukcji a czego nie masz prawo w tym kraju jeszcze daje jakieś minimalne gwarancje nabywcą różnych urządzeń. Pewnie chciałbyś by to uległo zmianie, wtedy mógłbyś każdego zagadać powyższymi banałami i pozostawić na "lodzie".

Podkreślę na koniec, kupując nawet myszkę komputerową za 20 zł mam gwarancję więc tym bardzie kupując urządzenie za kilka tysięcy zł !!!!!!!!!!!!!!

no więc gdzie masz tą gwarancję bo razem z centralą dostałeś, zginęła ci w szufladach? nie masz gwarancji bo zgubiłeś albo kupiłeś centrale z drugiej ręki (nie wiem i fruwa mi to) w ciągu tygodnia przyjechali do ciebie i naprawili ZA DARMO bez gwarancji usterkę przepięciową a ty krzyczysz bo krzykacz jesteś i tyle, może dobrze byłoby wrzucić na jutuba jak bluzgasz na nich przy serwisie a może nie bluzgałeś hę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

domyślam się że w tym znaczku widzisz całą instrukcję...

To tylko jeden z wymaganych certyfikatów – jasno to wyjaśniłem :)

 

szukaj a jak znajdziesz to przeczytaj ze zrozumieniem

Z twoimi tekstami zawsze idzie jak po grudzie ;)

 

no stary, nie chce mi się dla ciebie kopiować instrukcji, jesteś ciekawy to przeczytaj swoją albo zassaj sobie ze strony jangaza, zobaczysz wreszcie co tam jest

czyli stąd?

http://jan-gaz.com.pl/Do_pobrania

Jakoś nie widzę instrukcji dla całego urządzenia? Dlatego pytam, może ktoś ma? Ale ty chyba też nie ;)

 

to są inne funkce które MOŻE wykonywać sterownik ale nie musi, na koszty możesz sam siebie naciągnąć jedynie, twoje prawo

I właśnie o te funkcje mi chodzi. Spytam jeszcze raz (teraz drukowanymi) może załapiesz? A może jednak nadal nie :bash:

JAKIE PARAMETRY POWINNA POSIADAĆ NAGRZEWNICA BY PRACOWAŁA POPRAWNIE Z TYM STEROWNIKIEM?

 

ruskie czołgi

Wątpię, za wysoka technika

 

no więc gdzie masz tą gwarancję bo razem z centralą dostałeś, zginęła ci w szufladach? Nie masz gwarancji bo zgubiłeś albo kupiłeś centrale z drugiej ręki (nie wiem i fruwa mi to) w ciągu tygodnia przyjechali do ciebie i naprawili ZA DARMO bez gwarancji usterkę przepięciową a ty krzyczysz bo krzykacz jesteś i tyle, może dobrze byłoby wrzucić na jutuba jak bluzgasz na nich przy serwisie a może nie bluzgałeś hę?

 

Odpowiem po kolei:

Mam gwarancję (nie mam papierka) – gwarancja to zapis w prawie. Widzę, że tego nie rozumiesz?

Tydzień to próbowali mnie spławić. :rolleyes:

Naprawy gwarancyjne zawsze są za darmo inaczej nie są gwarancyjne

Usterka przepięciowa? A skąd ta wiedza i pewność? Może jakaś ekspertyza? Nie, opinia 2 smętnych gości - czy mają może uprawnienia do wystawiania ekspertyz. Powiedzieli mi, że nie.

 

Centralkę kupiłem i odebrałem osobiście.

 

A na koniec najlepsze:

 

a ty krzyczysz bo krzykacz jesteś i tyle, może dobrze byłoby wrzucić na jutuba jak bluzgasz na nich przy serwisie a może nie bluzgałeś hę?

 

Każda bajka kończy lub zaczyna się w tym stylu – autor tam był, widział i Wam opisał” :rolleyes: Kto to jest "na nich", przy jakim "serwisie", ty też tam byłeś? Gdzie bo ja Pamiętam dwóch jegomości – nie wim jak się nazywali bo żaden się nie przedstawił. Tak chcę zobaczyć ten film.

 

Tak zastanawiam się kto to jest ten kangaxx. Coś mi się zdaje, że to jakiś podstawiony pracownik lub nowy szefuncio JG osobiście :-)

Ostatni element posta pasuje do tego gościa jak ulał. Fakt wszystko mu fruwa.

Mam do szefuncia (bo albo to on albo jest w stałyk kontakcie z kangaxxx) jeszcze osobiste pytanie: miałeś mi przysłać pisemne wypowiedzenie gwarancji i kopię paragonu jaki rzekomo odnalazła Twoja księgowa. Tyle dni minęło a ja nie dostałem nic. Troszkę się już niecierpliwie :-). Prawnik którym mnie straszyłeś również jakiś nierychliwy :-)

Ciekawe kto z tych tzw. starych forumowiczów nie jest biznesowo związany z tą firemką.

Na razie 3 się ujawniło. Szkoda, że nie wiedziałem kim jesteście i czytając Wasze „prawdziwe” wpisy zdecydowałem się na kupno tego urządzenia. Teraz wybrałbym takie które opluwacie. Prawdopodobnie jest „dobre” :eek:

Edytowane przez kola626
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie naprawiam na gwarancji lodowek, telewizorow, samochodow, pralek itp. z zasady. Jakiej - ano takiej ze po to wlasnie mam gwarancje.

 

Jak ktos nie rozumie znaczenia slowa gwarancja i co z tego wynika to poleca:

 

http://europa.eu/youreurope/citizens...s/index_pl.htm

 

Nie inetersuje mnie jak ktos korzysta ze swoich praw ale nie bedzie mi mowil jak mam dochodzic swoich.

 

Podkreślę na koniec, kupując nawet myszkę komputerową za 20 zł mam gwarancję więc tym bardzie kupując urządzenie za kilka tysięcy zł !!!!!!!!!!!!!!

Mam gwarancję (nie mam papierka) – gwarancja to zapis w prawie. Widzę, że tego nie rozumiesz?

Tydzień to próbowali mnie spławić.

Naprawy gwarancyjne zawsze są za darmo inaczej nie są gwarancyjne

Usterka przepięciowa? A skąd ta wiedza i pewność? Może jakaś ekspertyza? Nie, opinia 2 smętnych gości - czy mają może uprawnienia do wystawiania ekspertyz. Powiedzieli mi, że nie.

Panie Kola626- Wypowiadając się dosyć dosadnie na temat przysługujących Panu praw jako klientowi pragnę wyjaśnić:

GWARANCJA:

W przypadku udzielenia gwarancji dokument gwarancyjny powinien zostać przekazany kupującemu wraz z towarem. Jeżeli wraz z towarem nie otrzymałeś dokumentu gwarancyjnego musisz przyjąć, że na ten towar gwarancja nie została udzielona, a więc kupujesz towar bez gwarancji.

 

Najważniejszą rzeczą, o której należy pamiętać w przypadku gwarancji, jest to, że jest to DOBROWOLNE oświadczenie złożone przez udzielającego gwarancji, dlatego też osoba udzielająca gwarancji może dowolnie ukształtować uprawnienia kupującego zarówno jeżeli chodzi o czas trwania gwarancji, jak i jej zakres.

 

Jako osoba wypowiadająca się w sposób bardzo negatywny o serwisie, powinien Pan wiedzieć, iż przyjechał on do Pana pomimo tego, iż Pan do niego nie miał ŻADNYCH praw!!!! Ponieważ Pan twierdzi, że gwarancji Pan nie dostał.....

 

Uprzedzając Pana następną wypowiedz:

Niezgodność towaru z umową jest pojęciem szerokim i dotyczy nie tylko wady towaru, ale też braku właściwości, cech określonych w umowie, braku zgodności z opisem, wzorem czy próbką. Odpowiedzialność sprzedawcy z tego tytułu ma miejsce w przypadku gdy wada towaru istniała w momencie jego zakupu. Dodatkowo jeśli wada nastąpiła w okresie do 6 miesięcy od chwili wydania towaru, domniemywa się, iż istniała tez w chwili jego zakupu. W takim przypadku to na sprzedawcy ciąży obowiązek udowodnienia, że wada powstała już po zakupie. W przypadku, gdy wada powstała po okresie 6 miesięcy od chwili wydania towaru, to na kliencie spoczywa obowiązek udowodnienia, iż wada istniała w dniu zakupu.

U Pana jak rozumiem centrala działała bez zarzutu ponad rok.....nie ma Pan gwarancji, na którą się Pan powołuje i W OGÓLE nie orientuje się Pan w swoich prawach- co mnie ogromnie dziwi, ponieważ wypowiadając się publicznie na jakiś temat- pasowałoby zapoznać się z nim- przynajmniej pobieżnie, a nie głupoty pisać, bo to BARDZO PODWAŻA PANA WIARYGODNOŚĆ I WSKAZUJE NA TO, IŻ PANA WYPOWIEDZI SĄ RÓWNOZANCZNE Z PANA "WIDZIMISIE".

 

P.S. Jest Pan dotychczas jedynym klientem poproszonym o przedstawienie karty gwarancyjnej- można się na forum zapytać, czy firma od kogoś jeszcze domagała się przedstawienie takiego dokumentu??? Niech się sam Pan domyśli, dlaczego go od Pana poproszono......

Edytowane przez ewelina8408
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jako osoba wypowiadająca się w sposób bardzo negatywny o serwisie, powinien Pan wiedzieć, iż przyjechał on do Pana pomimo tego, iż Pan do niego nie miał ŻADNYCH praw!!!! Ponieważ Pan twierdzi, że gwarancji Pan nie dostał.....

 

.

 

Zaczyna byc coraz ciekawiej, czy aby kol. Kola626 dokładnie opisał okolicznosci zakupu i warunki gwarancji tej centrali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wie Pani dlaczego wypowiedział mi (ustnie) pan Łukasz Janowski?

Dlatego, że nie podpisałem raportu z naprawy. A nie podpisałem dlatego, że w/w raporcie wymienił części które uległy uszkodzeniu (groszowe sprawy), robociznę itp. Napisał swoje uwagi co do przyczyn awarii. OK. Ale nigdzie nie podał kwot a zaznaczył opcję płatności. Na moje pytanie o rachunek powiedział, że przyśle. Tak to się załatwia?

 

Czy zna Pani kogoś kto podpisze taki dokument, przecież to tak jakbym podpisał weksel in blanco. Zaproponowałem, że zapłacę za części i paliwo. Nie zgodził się. Chciał podpisu pod tym raportem.

Powiedziałem mu, że czekam na oficjalne pismo z usunięcia usterki, podanie przyczyn nieuznania naprawy w okresie gwarancji i poinformowałem tego pana, że udam się z tym do rzecznika praw konsumenta po poradę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze ;)

 

czyli już wszystko jest jasne dlaczego kolega taki niezadowolony z firmy JG, po prostu nie chcieli za darmo dokonać naprawy, która nie podlegała pod naprawę gwarancyjną...

 

...z drugiej strony oczywistym jest, że każdy klient od którego żąda się zapłaty powinien wiedzieć jaka jest kwota do zapłaty, trochę dziwne jest wymaganie złożenia podpisu pod niewypełnionym dokumentem, który miałby być wypełniony w późniejszym terminie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

malux20 dziwne, że jeszcze nie napadły Cię handlowcy i piewcy JG.

Jak to możliwe, że sterownik Ci nie działa. Rachunek, gwarancję masz. No bo jak napisała ta "laska" to może nie masz bo JG uznał że Ci się nie należy. A może masz "pływające zero" .

 

Do Sławek... - wybacz ale ktoś ma problem za kilka tysi - nie nabijaj się. W tym kraju naprawdę by odłożyć na głupie WP trzeba za....ć . Nie wystarczy mieć kilku klakierów w sieci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Protokół był wypełniony dokładnie nie było mowy o jakimś in blanco.

Cenę usługi Pan znał (jedynie koszt dojazdu) ale prościej było wywalić dwóch gości po naprawie "panów u mnie nie było" i "nie wiem kim jesteście", powyzywać, postraszyć, itd. To już mi wystarczyło. A i tak by powiedział że nie mam legalizacji na licznik kilometrów :)

Zachowanie było dalece nie adekwatne do sytuacji, nigdy w życiu się niczym takim nie spotkałem wcześniej.

Machnąłem ręką, bo mi szkoda czasu, ale widocznie trollowanie ten Pan ma we krwi.

Szkoda że się domaga instrukcji a i tak czytać nie umie bo na wtyczce jest naklejka że zasilanie tylko z gniazdka z uziemionym bolcem a podłączone było do gniazdka bez i pewnie do dzisiaj tak jest. Gdzie tu logika ??

Życzę temu Panu żeby trafił kiedyś na takiego klienta jak on sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do "garfielda" - takimi wpisami nastukałeś "Lider FORUM". Dobry jesteś i wiarygodny. Wg mnie ten wątek schodzi na psy (sorry nie ubliżajmy psom , w końcu dzisiaj dzień psa - uwielbiam Beagle - niesforne i rozrywkowe :-) Super psy nie to co niektórzy ludzie http://www.google.pl/url?sa=i&source=images&cd=&cad=rja&docid=tlKHMupqFkLMSM&tbnid=d5ygUMjSz77RoM:&ved=&url=http%3A%2F%2Fwww.gasdacoca.com%2Fcachorros-beagle%2F&ei=OvPRUfnHE4T7POnjgOAO&psig=AFQjCNGC2KEHnWpp8Z8BzTWqJwBueCGk7A&ust=1372800186366221 Piękne - :) )

Kupiłeś te 2 centralki? Działają Ci? Podziel się opiniami a nie baw się w rzecznika JG.

Ja się wypowiadam, bo mam to ustrojstwo w domu a Ty? Teoretyk? (Znasz teorie o jebace teoretyku)) :-). Zainstaluj a za rok dwa daj głos.!!!! Zawsze teoretycy najwięcej wiedzą :-) Skąd oni się biorą się w tym kraju? Ci mentorzy? A później kupi co innego :-) I inne forum zaśmieca.

 

Powtórzę to co odpisuję każdemu na prywatne listy. Urządzenie kupiłem i jestem zadowolony. Szczerze polecam. Zawiodłem się na tzw. serwisie. Wychodzi na to, że serwisu (profesjonalnego) nie mają. (jak teraz się dowiaduję gwarancji też nie dają).

Uczulam, zwracajcie uwagę na:

- zapis gwarancji - co obejmuje na piśmie (wg mnie nic)

- instrukcja obsług - jw 9lakierzy taż nie mają)

- instrukcja montażu - podważają jakość montażu jako przyczynę usterek

- monterzy - koszt x2 (głupie spiro można kupić dużo tanie niż u nich, dlatego walczą) mam wyceny - kto z nich ma wykształcenie branżowe- nikt wiejskie chłopki - kolesie

- firma JG to garaż - najgorsze, że bez poszanowania klienta.

Do różnych stałych forumowiczów:

PISZĘ OSTATNI RAZ, NIE PLUJCIE JUŻ, NIE MAM CZASU I OCHOTY KOPAĆ SIE Z KONIEM

 

Dla zainteresowanych, też kiedyś szukałem porady, Was nigdy nie pozostawię bez odpowiedzi. Czy chata bogata a JG na ścianie :-) Nawet dla garfielda :p

 

Ostatnio mam dużo pytań i odpowiadam z "lekkim opóźnieniem" - jestem sam a główny mój priorytet to życie i rodzina. Wybaczcie. :D

Edytowane przez kola626
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Protokół był wypełniony dokładnie nie było mowy o jakimś in blanco.

Cenę usługi Pan znał (jedynie koszt dojazdu) ale prościej było wywalić dwóch gości po naprawie "panów u mnie nie było" i "nie wiem kim jesteście", powyzywać, postraszyć, itd. To już mi wystarczyło. A i tak by powiedział że nie mam legalizacji na licznik kilometrów :)

Zachowanie było dalece nie adekwatne do sytuacji, nigdy w życiu się niczym takim nie spotkałem wcześniej.

Machnąłem ręką, bo mi szkoda czasu, ale widocznie trollowanie ten Pan ma we krwi.

Szkoda że się domaga instrukcji a i tak czytać nie umie bo na wtyczce jest naklejka że zasilanie tylko z gniazdka z uziemionym bolcem a podłączone było do gniazdka bez i pewnie do dzisiaj tak jest. Gdzie tu logika ??

Życzę temu Panu żeby trafił kiedyś na takiego klienta jak on sam.

 

Jaką cenę usługi znałem? Wiedziałem, że bierzecie 75 zł netto za godzinę + dojazd + części - swoją drogą piękna cena - tylko jeździć i naprawiać.

 

Proszę pokazać rachunek, proszę pokazać jakikolwiekdokument gdzie przedstawił mi Pan całkowity koszt usługi a ja go nie przyąłem. Może paragon lub fakturę? :no:

Nie, rachunków nie ma Pan w zwyczaju wystawiać za nic. Może w końcu przedstawi Pan choć jeden dokument na poparcie tego co Pan twierdzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...