askaaa 02.01.2009 20:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2009 czy ktoś kupował tam kanapę skórzaną ?? jeśli tak to jak się sprawuję ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
maslak 02.01.2009 22:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2009 kupowałem - co do użytkowania się nie wypowiem bo mam ją kilka dni dopiero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
askaaa 25.07.2009 12:06 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Lipca 2009 podciągam temat kupiłam /podpisałam umowę tam na narożnik w połowie lutego, ale do dziś go nie mam spóźniają się już 1,5 mies. Pracownica mówi że szef się ze mną skontaktuje, ale szef się nie kontaktuje a i ja nie mogę się do niego dodzwonić chore.... czy ktoś miał doczynienia z tą firmą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pawlaczynski 27.07.2009 09:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Lipca 2009 Witam, My też czekaliśmy jakoś długo ale zgodnie z terminem w umowie. Ogólnie, jesteśmy zadowoleni i z kanapy/foteli i obsługi. PozdrawiamP.R. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
askaaa 27.07.2009 10:06 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Lipca 2009 mi termin oczekiwania zakończył się 17 czerwca i najlepsze bo nie mam odpowiedzi co jest grane bo szefa niby nie ma.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pawlaczynski 27.07.2009 13:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Lipca 2009 To współczuję. U nas obeszło się bez takich problemów. Jeżeli 'poszła' zaliczka to pozostaje wczytać się w umowę. PowodzeniaP.R. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
askaaa 27.07.2009 15:39 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Lipca 2009 od umowy moge odstąpić po 18 tyg, które już dawno minęły, zaliczka poszła..jeszcze sobie z tydzień poczekam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
askaaa 06.10.2009 23:18 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Października 2009 no to ja dalej o tej chorej "firmie" Rema-Sobotka bo do tej pory narożnika nie mam !!!!!!!!!!!!!!!!! owszem przyszedł mi 25 sierpnia..malutkie spóźnienie ale jak się okazuje nie zrobili lustrzanego odbicia... więc zły zwrot no dobra można się pzrecież pomylić, więc aby znowu nie czekać prawie pół roku napisaliśmy umowę że jeśli nie dostarczą nam dobrego narożnika w ciągu 6 tyg poźniej płacimy za niego 50 %. dziś tzn już wczoraj przyjezdza do nas ponownie narzożnik. Dostawa godzina 22 no ale maja czas do 24 to ok. Pan wyciąga jedną część i co ??? nie ten kolor ... owszem pomaranczowy, ale ja zamawiałam wpadający w rudy a nie pomarańcza żarówka . Dzwonie do szefostwa a Pani mi wmawia że zamawiałam taki pomaranczowy , mimo iż próbkę mam od nich i jest całkiem inna Narożnik wkońcu odjechał i co dalej ???? Mam się sadzić ??? Bo wedle umowy powinni mi go dostarczyć za połowę ceny Ostrzegam przed nimi !!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
maslak 07.10.2009 06:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Października 2009 U mnie naroznik dotarł i jakosciowo był ok. oraz zgodny ze zamówieniem ale dojechal z kilkutygodniowym poslizgiem. Kontakt z firma przypominal trochę głuchy telefon i skecz "będzie pan zadowolony" nie wiem czy to przeważyło ale w końcu poinformowałem właściciela że opisze calą sprawę w internecie i zrobię odpowiednia antyreklamę i po tej rozmowie naroznik pojawił się za kilka dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
askaaa 07.10.2009 15:33 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Października 2009 dzis Pani do mnie dzwoni , że odstepują od umowy, nieźle co ??? no i tak pozostaję sąd . nie popuszczę !!! Trwa to 8 miesięcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ellaj 08.10.2009 15:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Października 2009 No, to ladnie, a juz mialam u nich upatrzony jeden naroznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
damianekK 08.10.2009 16:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Października 2009 Ja też chciałem kupić u nich kanapy, teraz się mocno zastanawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
fiolka789 08.10.2009 18:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Października 2009 witam,chcialam panstwa uspokoic,gdyz ja zamawialam naroznik rossini i czekalam na niego 6 miesiecy i przyszedl w koncu.Wykonalam wiele telefonow rozmawialam wielokrotnie z wlasciecielem gdyz nabieralam coraz wiekszych obaw do wierzytelnosci umowy itd ale efekt koncowy byl szokujacy.NA PLUSnarozniki stoja w salonie i sa piekne zarowno pod wzgledem jakosciowym jak i estetycznym.zamowilam wiosna jeszce fotelik bodajze romantike i tez czekam cierpliwie.pozdrawiam wszystkich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
askaaa 08.10.2009 19:29 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Października 2009 witam,chcialam panstwa uspokoic,gdyz ja zamawialam naroznik rossini i czekalam na niego 6 miesiecy i przyszedl w koncu.Wykonalam wiele telefonow rozmawialam wielokrotnie z wlasciecielem gdyz nabieralam coraz wiekszych obaw do wierzytelnosci umowy itd ale efekt koncowy byl szokujacy.NA PLUSnarozniki stoja w salonie i sa piekne zarowno pod wzgledem jakosciowym jak i estetycznym.zamowilam wiosna jeszce fotelik bodajze romantike i tez czekam cierpliwie.pozdrawiam wszystkich. ja nie pisze o jakości bo narożnik który mi przyszedł za pierwszym razem też był fajny jakościowo ale cóż z tego jak nie zrobili odbicia lustrzanego i był do zwotu....zaznaczam że też czekałam ponad 6 miesięcy. Widać że umowy z nimi te niby 16 tg. to pic na wodę... każdemu jak widać przychodzą meble i tak później, a przecież nie odstąpie od umowy po 18 tyg jeśli tyle czekałam pod tym względem już widać że są kręty i tyle. Nie rozumiem tylko jak można się pomylić AŻ 2 RAZY w sprawie jednego klienta tak jak było w moim przypadku. Za pierwszym razem brak odbicia lustrzanego a za drugim razem zamiast koloru terakota (za który zresztą dopłacałam) przywieźli pomarańczowy rażący Drugą umowę miałam napisaną tak, że jeśli firma z drugim narożnikiem prawidłowym nie przyjedzie w ciagu szesciu tygodni to w późniejszym terminie zobowiązuje się nam go spzredać za połowę ceny !! No moje oko nie wywiązali się z umowy bo ponownie przywiźli zły narożnik... Firma dzwoni na drugi dzień i mówi że nie sprzedadzą nam tego narożnika bo odstępują od umowy !!!! Jak widać nie traktują klientów poważnie wręcz jak śmieci !!!! ładnie jest tylko wtedy jak wszystko jest ok.... Ale tak jak już pisałam sprawę kieruję do sądu, bo coś takiego w tych czasach nie może mieć miejsca....już nie mówie o nerwach .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
fiolka789 09.10.2009 10:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Października 2009 Przykro mi ,ze mialas taka przygode,ja rowniez zamawialam lustrzane odbicie oraz kolor.Chwilami to juz mnie tak trzeslo,ze mialam tam pojechac i wybrac pieniadze.za to ,ze termin sie przedluzal w nieskonczonosc bo wiadomo mi bylo ,ze te zamowienia realizowane sa we wloszech w jakiejs manufakturze... wycofalam wplate,zerwalam umowe i za 2 tyg otrzymuje tel ze NAROZNIK JEST!!!!!!!!a wiec zgodzilam sie na dostawe za pobraniem.Oczywiscie kultura kierowcy,opakowanie towaru bez jakichkolwiek najmniejszych zastrzezen.teraz czekam na bajeczny fotelik i az zadzwonie dzisija,zeby sie dowiedziec czy juz wystrugali chociaz nogi??? hehehe.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
askaaa 09.10.2009 16:08 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Października 2009 Przykro mi ,ze mialas taka przygode,ja rowniez zamawialam lustrzane odbicie oraz kolor.Chwilami to juz mnie tak trzeslo,ze mialam tam pojechac i wybrac pieniadze.za to ,ze termin sie przedluzal w nieskonczonosc bo wiadomo mi bylo ,ze te zamowienia realizowane sa we wloszech w jakiejs manufakturze... wycofalam wplate,zerwalam umowe i za 2 tyg otrzymuje tel ze NAROZNIK JEST!!!!!!!!a wiec zgodzilam sie na dostawe za pobraniem.Oczywiscie kultura kierowcy,opakowanie towaru bez jakichkolwiek najmniejszych zastrzezen.teraz czekam na bajeczny fotelik i az zadzwonie dzisija,zeby sie dowiedziec czy juz wystrugali chociaz nogi??? hehehe.pozdrawiam ja dokładnie louge royal kolor terakota (dopłata 550zł) + odbicie lustrzane (550zł) i nie miałaś przygodę tylko MAM ciągle mam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
askaaa 13.10.2009 09:08 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Października 2009 no i co mam robić??? kierować do sądu czy dać sobie spokój ?? doradzcie coś ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kasia1980 15.10.2009 11:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Października 2009 A płaciłaś jakąs zaliczkę lub co gorsza całośc? Jeśli nie to chyba dałabym sobie spokój. Szkoda nerwów i czasu. Poszukaj lepiej jakąs słowniejszą firmę.A tak poza tym ciekawa jestem jak wygladają te super narożniki. Może posaidaczki zamieszczą jakieś fotki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zbigmor 15.10.2009 11:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Października 2009 no i co mam robić??? kierować do sądu czy dać sobie spokój ?? doradzcie coś ... Zarządaj na piśmie zwrotu dwukrotności zaliczki i zakończ temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
askaaa 15.10.2009 12:41 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Października 2009 no i co mam robić??? kierować do sądu czy dać sobie spokój ?? doradzcie coś ... Zarządaj na piśmie zwrotu dwukrotności zaliczki i zakończ temat. a neleży mi się coś takiego jesli w umowie nic o tym nie pisze?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.