TomekC73 02.02.2009 10:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Lutego 2009 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Winkiel 02.02.2009 18:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Lutego 2009 Dusiec czy wybrałeś już nowy piec? Czeka mnie wybór pieca w przeciągu najbliższych trzech tygodni. Byłem juz zdecydowany na pellets. Myślałem o frimie http://www.pl.scanbio.pl/strona.php?33400 ale po przeczytaniu wątku nabrałem wątpliwości i zainstaluje jednak piec gazowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Bobek 02.02.2009 21:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Lutego 2009 Potwierdzam serwis fatalny spróbujcie coś dokupic nawet głupie szamoty - co do pieca żadnych zastrzeżeń(miałowy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
dusiec 05.02.2009 11:05 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Lutego 2009 WitamWczoraj monterzy zainstalowali mi kocioł na olej opałowy Vaillant o mocy 40kW. Po zainstalowaniu natychmiast zjawił się serwisant i dokonał uruchomienia i regulacji pieca. Piec pracuje cicho, a kaloryfery są gorące. Po moich przygodach z kotłem na pellet , nie zdecydowałem się już na podobny piec, ale nigdy nie mów nigdy. Dlatego w wybranym przeze mnie piecu można wymienić palnik oraz dostawić zasobnik paliwa z podajnikiem i opalać pelletem, Na razie jednak zatankowałem olej opałowy i (mam nadzieję) będę się cieszył ciepłem i spokojem. Na kocioł olejowy zdecydowałem się, gdyż w miejscu gdzie stawiam dom nie ma gazu ziemnego, a nie chcę sobie montować na działce zbiornika gazu. Vaillanta wybrałem gdyż w rejonie Szczecina i Stargardu Szczecińskiego jest to firma bardzo popularna, co z kolei skutkuje mnogością serwisantów- w przypadku awarii nie będę musiał tygodniami czekać na reakcję serwisu. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tom.f 07.06.2009 08:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2009 Witam, Dobrze, że przeczytałem a miałem kupić piec Cichewicza na ekogroszek. Z takiem serwisiem wole kupić innej firmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
latarka 08.02.2010 12:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Lutego 2010 witam od niedawna jestem użytkownikiem pieca buderus s 111 24kw.. porażka..standardowe problemy:mały zasyp, dymi, drzewo się wiesza, nie można osiągnąć temperatury powyżej 60*C a chciałabym dodać, że podłączone jest tylko pół domu!! (5 małych grzejników i 60m podłogówki..) i nie daje rady.. a co będzie jeżeli podłączę resztę domu..Zgłosiliśmy reklamację praktycznie od razu przyjechał pan z serwisu.. i okazało się , że komun zgodny z wymaganymi parametrami nie ma odpowiedniego ciągu wymaganego do tego typu kW i praktycznie mam przegraną sprawę.. bo się uczepił!! a to że godzinę próbował w nim osiągnąć temperaturę 50* bez włączonego bojlera, kaloryferów oraz podłogówki w ogóle go nie zrobiło na nim wrażenia .. bo cug za mały i koniec!!! bo ich parametry są takie a mój komin takowych nie spełnia!!! kpina!! to ja powinnam przed zakupem pieca sprawdzić specjalnym pomiernikiem ciąg komina i wtedy odnieść się do ich tabelek i oszacować czy aby na pewno będzie się paliło... KPINA!!niech mu będzie z tym cugiem, ale sam piec nie mógł się rozgrzać SAM piec!!! z drugiej strony ten ciąg nie jest aż taki tragiczny bo ogień bardzo ładnie się pali nie dusi się.. a są problemy z osiągami co radzicie w takim wypadku.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
klientserwisu 18.02.2010 09:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Lutego 2010 Witam. Ja niestety również miałęm styczność z serwisem CHT Cichewicz.Jeżeli chodzi o piece Altech to OMIJAĆ Z DALEKA!!!Sam posiadam od roku piec altech iryd.Wtopione pieniądze...źle się w nim pali, a kiedy po pół roku zepsuł sięto półtora miesiąca musiałem atakować serwis w Płońsku żebyktoś przyjechał i go naprawił. Kilkadziesiąt telefonów z mojej stronydo serwisu...a serwis tylko zwodzi od terminu do terminu i "zadzwonimy do pana jutro","skontaktujemy się"...i póki się samemu nie zadzwoni to nic to nie daje.Więc jeżeli cenicie sobie ciepło w domu i spokojne nerwy to odradzam te piece,jak również z uwagi na serwis wszystkie produkty sprzedawana/produkowaneprzez CHT Cichewicz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rudolfo78 18.02.2010 13:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Lutego 2010 mój instalator polecił mi Futurę ekono 25kW Cichewicza. Dziękuję zdecyduję się na inny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pkotewa1 22.10.2010 14:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Października 2010 Witam Jestem również nieszczęśliwym posiadaczem pieca na pellet firmy CHT. Dział techniczny i serwisanci to zlepek niekompetentnych osób bez pojęcia, o piecach na pellet. Czekanie na serwis 4 dni jest rzeczą normalna (środek zimy - 10 stopni), nie wspominają o niezliczonych telefonach, o ile uda się dodzwonić. Mam piec 3 lata, miał być bezobsługowy i takie tam pierdoły, pierwsze 2 sezony spędziłem z moim teściem na zmianę wiecej czasu przy Know How firmy CHT, niż przy tradycyjnym piecu na węgiel. Wchdzenie pieca w tryb awarii było standartem, serwis nie jest wstanie ustawić profesjonalnie pieca tak aby był rzeczywiscie bezobsługowy, mnie zajeło to 2,5 lata. Porady CHT są tak mgliste jak mgła w Szkocji, sprzedają swój produkt a nie potrafią ustawi parametrów spalania pellets, to użytkownik ma zaszczyt spedzania dziesiatek godzin zmnieniają x parametrów z instrukcji obsługi, którą tak naprawdę można posłużyć się w toalecie. Stanowczo odradzam piece na pellet CHT, chyba że ktoś ma zacięcie Adama Słodowego z programu pod tytułem "Zró to sam " bo firma CHT ci i tak nie pomoże. Chętnie służę poradą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pawelb6 21.10.2011 21:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Października 2011 Witam,chciałbym odgrzać kotleta,moim problemem jest piec Buderusa na ekogroszek funke KW dokładnie 50KW,produkowany przez EKOCENTR Pleszew,problem polega na zapychających się kanałach wylotowych tzw płomieniówkach,piec posiada dodatkowy ruszt w którym palę drzewem,dokładnie sosną sezonowaną suchą ale paliłem liściastym i problem nie ustępował,co 3-4 dni muszę czyścić piec,ponieważ się zapycha i w kotłowni mam mnóstwo dymu że można się bez problemu udusić,nie mówiąc o nieosiąganiu temperatury i lejącej się smolistej substancji,wtedy biorę szczotkę w rękę i czyszczę 11 płomieniówek,wtedy robi się ciąg i wszystko jest w normie,wzywałem serwis to zwalali winę na ciąg kominowy,więc dokupiłem rurę ocieploną i w/g serwisu ciąg był już ok,zapytałem dlaczego się zapycha piec to odpowiedzieli że przez brak ciągu,zapytałem również czym ma czyścić piec ponieważ wycior który dostałem w komplecie jest za duży i nie pasuje do moich płomieniówek ,poprosiłem żeby zadzwonili do firmy i zapytali jakiej średnicy powinny być płomieniówki,dowiedzieli się że powinno być ich 8szt o średnicy 8cm czyli sprawa się rozwiązała dlaczego wycior nie pasował i poniekąd pomyślałem dlaczego ciąg ma za słaby i się często zapycha,niby licząc przekrojami i ilością płomieniówek powierzchnia wylotu spalin powinna być nawet wyższa tylko chyba nikt nie uwzględnił zapychania się,na koniec poprosili żebym nikomu nie mówił że dzwonili do firmy,bo może akurat nie mieli rur "ósemek" to wspawali więcej "piątek" następnie pojechali , a ja naiwny czekałem czy teraz się nie zapcha przy przedłużonym kominie,ale się zapychał myślałem że to wina zbyt wilgotnego drzewa,minęły dwa sezony ,drzewo jest już napewno suche i dalej to samo,przy ekogroszku problem znika bo czyszczenie co 1-2 miesiące jest mniej dręczące,na koniec dodam że dzwoniłem ze 30 razy do tej firmy i albo nikt nie odbierał albo podawali telefony do serwisantów też nie odbierali telefonów jak się udało dodzwonić po kilku dniach to kazali wysyłać skany dokumentów i fakt gwarancja minęła może kilka dni przed moim zgłoszeniem ,ale nie zmienia faktu że nikt się ze mną nie kontaktował od roku czasu ani ja się nie mogłem się dodzwonić do tej "dziadoskiej" firmy,wobec tego chciałbym zapytać czy ktoś ma może taki kocioł żeby wymienić się spostrzeżeniami i czy istnieje jakaś rękojmia od wad fabrycznych,może bym założył sprawę w sądzie i bym ruszył temat,bo to już trwa ze 3 sezony,a ja już mam dość tego urządzenia.Pozdrawiam.Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mimej 25.01.2012 20:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2012 pewnie tak jak z każdą firmą, tak i w tej serwis czasem szwankuje a czasem daję radę, ja mam dobre doświadczenia, choć też i pomocy za dużej nie potrzebowałem dotychczas (odpukać) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wojti2003 05.12.2012 09:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 Czytam te wasze wypowiedzi na temat kotłów cichewicza i jego serwisu i za głowe sie łapie. Na początku nadmienie, ze nie jestem pracownikiem firmy CHT, nie sprzedaje kotłów CHT! Jestem użytkownikiem kotła FUTURA PELLETS 5-24KW. Ten sezon bedzie moim drugim sezonem grzewczym i jestem bardzo zadowolony z tygo kotła i obsługi serwisu! Kupiłem od nich kocioł, który był na testach sprawnościowych w Niemczech. Po takich testach kociołek wraca do nich, jest czyszczony i sprzedawany na takich samych warunkach co nowy. Dostałem do niego w GRATISIE grzałke na zapas oraz regulator ciągu kominowego. Moze to, ze kocial był robiony na Niemcy to wykonanie jego jest solidniejsze niz te robione na Polske ale to moje zdanie. Przed tym sezonem zgłosilem do nich co roczny przegląd. Po wysłaniu zgłoszenia emali-em Pan oddzwonił na drugi dzin i zadal mi klika pytan PRZEDEWSZYSTKIM ZAPYTAL CZY KOCIAŁ OSIAGA ZADANA TEMP. W SPOSOB SZYBKI, CZY W DOMU MAM CIEPLO ITD. a dlateo mnie o to pytał poniewaz serwisan przyjedzie za okolo 8 dni TEN KTORY OBSŁUGUJE MOJ OKREG, BO NIE CHCIALEM SERWISANTA Z ZEWNATRZ!!!. Facet przyjechal wymienil co trzeba, wyczyscil palnik, sprawdzil ustawienia. Zostawil mi nawet sznury uszczelniajace palnik i drzwiczki kotła na zapas!!!! Wy narzeka cie na serwis, na kotly a w wiecie ze te kotly nie sa bezobslugowe, wiecie ze trzeba czasami posiedziec w kotlowni i pomyslec, dobrac ustawienia do rodzaju opalu. Pellet peletowi nie równy, tak samo ma sie do ekogroszku. Nie pcha sie łap tam gdzie nie powinno!! Ustawienia kotła to nie jest zabawa. Mi nic sie nie leje, kociał szybko osiaga zadana temperature i nie spala wcale astronomicznych ilosci pelletu. Poza ty, kociał to nie wszystko. Cciekawe jak wasze instalacje? Ja nie oszczedzalem na tym i nie brałem wszystkiego z górnej półki! GRUNT TO POŻĄDNY I UCZCIWY INSTALATOR, KTÓRY MA ROZMUM W GŁOWIE A NIE MYSLI TYLKO JAK BY TU OSKUBAC INWESTORA!!!! Na takiego sie nadzialem, handlował on kostrzewą. Chial mi wcisnac kociał plus robote w kotłowni. Dobrze, że sie opamiętalem bo bym bluzgal jak wy teraz!Dodam ze mieszkam juz piaty rok w tym domu. Wczesniej paliłem drzewem. Przeróbka kotłowni wraz z piecem kosztowała mnie 18 tys. i nie żałuje. Drzewa szło mi 20m na rok z grzaniem wody latem rowniez. W tamtym roku poszlo mi 5,5 tony pelletu przy testaowanych ustawieniach ( 2,5 peleet z EKOPAL PISZ 6mm i 3 TONY BARLINKA 6mm - wielki szajs z klejem NIE POLECAM). Barlinek na Polske robi na Bialorusi a pellet na zachód robi w Polsce i wszystko jasne. Teraz kupiłem Lave ze Stellmetu 8mm. Jest krotka i porzadnie sie pali. Chociaz przy otwarciu drugiej palety musialem troche zmienic dawke powietrza. Tak jak pislaem wczesniej pellet pelletowi nie rowny nawet od tego samego producenta. Pozdrawiam wszystkich palaczy i zycze milej obsługi kotła i dobryvh kontaktów z serwisem. W razie pytan zapraszam Ps. Jak sie cos kupuje to trzeba to sprawdzac!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.