Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Chciałem się dowiedzieć czy robiąc zakupy w sklepach, hipermarketach i hurtowniach budowlanych itp sprzętów czy materiałów do budowy i wykończnia wnętrz dokładnie oglądacie towar, tzn szczegółowo rozpakowywujecie towar i sprawdzacie czy są wszystkie np. uszczelki do syfonów, niezbędne śrubki nakrętki i podkładki. Ja mam już taką fobię ale już wyrobioną po doświadczeniach z czasu budowy, że zawsze czegoś brakuje. strasznie mnie to irytuje i przestaję się cieszyć z zakupów bo staje się to dla mnie udręką. Jak to jest u was?
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/114395-zakupy/
Udostępnij na innych stronach

to ja ostatnio pojechałem z żoną na zakupy lamp do leroy merlin i oczywiście pozytywnie nastawiony bo zakupy miały nam poprawić humor, sprawdzaliśmy lampy tylko pod kontem estetycznym tzn czy klosz nie jest pęknięty i jak się okazało przy montażu w domu plastikowa obsadka do montażu żarówki była pęknięta, już chciałem to skleić bo do sklepu mam prawie 40km a to sobota wieczór nie chciało mi się jechać wymieniać, jednak po chwili zastanowienia stwierdziłem że w imię czego mam mieć coś klejone, naprawiana jak na tym wisi również klosz i nie daj boże urwie się spadnie robiąc komuś krzywdę. Pani na reklamacjach w owym sklepie stwierdziła, że towar bedzie reklamować i mam czekać 2 tygodnie, aż naprawią. ale mnie to wkurzyło wykłuciłem się wiedząc że na sklepie są jeszcze takie lampy i otrzymałem nową lampę. Niestety zamiast poprawy humoru miałem spieprzony dzień, musiałem się kłócić o swoje w końcu jak pracownik sklepu rozkręcał lampę to musiał zauważyć, że ta lampa jest uszkodzona, a mimo to wcisnął mi szajs.
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/114395-zakupy/#findComment-2926733
Udostępnij na innych stronach

Tylko nie wiem czemu masz pretensje do sprzedawcy. tera to on cbędzie musiał kombinować jak "sprzedać" tę zepsutą lampę (po reklamacj). Moze zadzwń do Tuska i powiedz mu, żeby zmienił przepisy dotyczące procedury załatwiania reklamacji. W ogóle nie wiem jakim prawem domagałeś sie nowej lampy. przecież przepis wyraźnie mówi, że sklep ma 14 dni na załawienie reklamacji.
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/114395-zakupy/#findComment-2926756
Udostępnij na innych stronach

Tylko nie wiem czemu masz pretensje do sprzedawcy. tera to on cbędzie musiał kombinować jak "sprzedać" tę zepsutą lampę (po reklamacj). Moze zadzwń do Tuska i powiedz mu, żeby zmienił przepisy dotyczące procedury załatwiania reklamacji. W ogóle nie wiem jakim prawem domagałeś sie nowej lampy. przecież przepis wyraźnie mówi, że sklep ma 14 dni na załawienie reklamacji.
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/114395-zakupy/#findComment-2926757
Udostępnij na innych stronach

Dobrze piszesz cieszynianka, jak bym używał i po jakimś czasie się coś zepsuło to wtedy reklamuję,a nie w tym samym dniu. Z tego co się dowiedziałem taka jest polityka sklepu że powyżej pewnej kwoty nie wymieniają towaru tylko reklamują czyli frontem do klienta.
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/114395-zakupy/#findComment-2926785
Udostępnij na innych stronach

chciałem sprowokować bo po części masz rację. Jednak jak juz wyniosłeś to ze sklepu, to jaka jest gwarancja, ze nie zepsułeś??? Dlatego ja juz nauczny kilkoma takimi wpadkami sprawdzam sprze w serwisie, podbijam gwarancję i jak cos się zepsuje no to trudno czekam te dwa tygodnie.

Taka sprawa podmiany zepsutego na dobre nam klietnom wydaje sie prosta ale tak nie jest. Bezsensowne i skomplikowane procedury obiegu towarów w takich firmach powodują, że sprzedawcy niechetnie wyminiaja towar bo dostaja za to potem baty. Mi sie wydaje, ze ta Twoja lampa wróci z powrotem na półkę. Ktos się w końcu zgodzi czekac te dwa tygodnie na naprawę.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/114395-zakupy/#findComment-2926804
Udostępnij na innych stronach

Nie masz racji, znam z bliska funkcjonowanie sklepu. Jeśli towar przyszedł od producenta uszkodzony, to odsyła się to jako reklamację przedsprzedażną i wtedy jest mniej kłopotu dla wszystkich :wink:
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/114395-zakupy/#findComment-2926825
Udostępnij na innych stronach

wspomne takie kuriozum jak robiłem łazienkę kuzynowi, on to miał pecha nawet nakrętka którą przymocowuję się stojącą baterię do umywalki nie miała w środku gwintu, i o mnie wkurzaże robota wtedy stoi ludzie się denerwują i trzeba lecieć do sklepu, albo kupił karnisz i nie było kompletu kołków rozporowych, albo stwardniały silikon, brak uszczelek w wężykach do baterii.

A wam jakie dziwne sytuacje się zdarzyły?

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/114395-zakupy/#findComment-2926888
Udostępnij na innych stronach

Dam przykład odwrotny. Kupowałem kuchenkę gazową w sklepie z AGD w centrum miasta. Sam ją odbierałem i w domu zauważyłem, że brak szklanej pokrywy. Właściwie to wyczytałem w instrukcji, że powinna być. Sklep przyznał się, że jej nie otrzymał od dostawcy i zaproponował inną. Ja chciałem czekać na oryginalną. Trwało to b. długo z kilkukrotnym przypominaniem. W końcu dostałem, ale jak zawiozłem do domu to okazało się, że nie pasuje bo pewnie jest od innego modelu. Jako, że w zasadzie jej nie potrzebuję to sobie odpuściłem.

W sklepach internetowych nie miałem takich problemów.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/114395-zakupy/#findComment-2927130
Udostępnij na innych stronach

... Jednak jak juz wyniosłeś to ze sklepu, to jaka jest gwarancja, ze nie zepsułeś??? ...

 

W sklepach IKEA jest zasada zaufania klientowi. Mi się dwa razy zdarzyło, że towar był uszkodzony po przywiezieniu do domu i rozpakowaniu. Nie miałem żadnych problemów z natychmiastową wymianą na inny, nikomu do głowy nie przyszła jakakolwiek sugestia, iż np. front komódki mogłem sam niechcący zarysować przy montażu.

Generalnie - jeżeli gra jest warta świeczki, to nie odpuszczam. Wiele drobiazgów natomiast fiksuję sam - jak sobie pomyślę o drodze do sklepu, o korkach, czekaniu, załatwianiu, pieczątkach, znowu czekaniu to chrzanię.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/114395-zakupy/#findComment-2927648
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...