gin 07.01.2011 11:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2011 AMERYKA ,siatka,papier,akryl wszystko na dobra sprawe możemy zastosowac zgadzam sie z rom-komem problemy leza w rusztach tylko wszyscy zapomnieli chyba o jednym problemie http://www.profiltech.com.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kulca 08.01.2011 23:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2011 (edytowane) to jest niezłe na filmiku: a ta zabaweczka do narożników i do nakladania: Edytowane 8 Stycznia 2011 przez kulca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Namtar 19.01.2011 10:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 Czy warto zastosowac Tuff Tape w miejscu polaczenia sufit-sciana, czy lepiej dac 2x siatke (wiem ze bardziej ekonomicznie) ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
edde 19.01.2011 17:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 w miejscu połączenia sufit-ściana (obie powierzchnie z GK oczywiście) to ja zastosowałem MidFlexa, i sobie chwalę to rozwiązanie, TT poszła na płaskie polaczenia płyt, oryginalne i cięte/fazowane może jak się jest profesjonalistą na maxa to siatką można sobie radzić, ja jako amator wolę wydać te 100zł na lepszy materiał (zawsze większy margines dla amatora ) niz potem psioczyć, spękania oglądać czy wywalać znacznie większą kasę na remont, na kilku rzeczach na budowie "przyoszczędziłem" i niestety ale zawsze to się zemściło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rom-Kon 19.01.2011 19:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 Czy warto zastosowac Tuff Tape w miejscu polaczenia sufit-sciana, czy lepiej dac 2x siatke (wiem ze bardziej ekonomicznie) ?? jak już wspominałem to najlepszym rozwiazaniem jest własnie taśma hamerykańska ale najdroższym później taśma papierowa a na końcu siatki i flizelina... wszystko zależne od zasobności portfela Inwestora... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rom-Kon 19.01.2011 19:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 w miejscu połączenia sufit-ściana (obie powierzchnie z GK oczywiście) to ja zastosowałem MidFlexa, i sobie chwalę to rozwiązanie, TT poszła na płaskie polaczenia płyt, oryginalne i cięte/fazowane może jak się jest profesjonalistą na maxa to siatką można sobie radzić, ja jako amator wolę wydać te 100zł na lepszy materiał (zawsze większy margines dla amatora ) niz potem psioczyć, spękania oglądać czy wywalać znacznie większą kasę na remont, na kilku rzeczach na budowie "przyoszczędziłem" i niestety ale zawsze to się zemściło ...sufit-ściana na ślizgu czyli taśma na płasko do narożnika... czyli TT na płasko lub np. papier... a midflex jako taśma kątowa na naroznik wewnętrzny skos-sufit... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
edde 19.01.2011 20:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 teraz dopiero przeczytałem co napisałem jakoś pisząc sufit-sciana pomyślało mi się że ta ściana to skośna jest czyli skos i tu mam MF, ze scianą pionową mam ślizg... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Namtar 20.01.2011 07:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2011 (edytowane) Ok, dzieki, przyjdzie mi dokupic w takim razie jeszcze dwie tasmy TT aby "objechac" polaczenie sufitu ze sciana, przy okazji jak konkretnie to robicie, chodzi mi o moment gdy tasma jest wklejona, polaczenie zaspoinowane przy pomocy siatki i TT i nalozona jest gladz na plyty KG. Czy nastepnym krokiem jest wyciecie tasmy w plaszyznie plyty (z jaka dokladnoscia to trzeba zrobic?) i zagipsowanie scian? Ja chce na sciany nalozyc jako pierwsza warstwe szry gips szpachlowy z Doliny Nidy a potem ok 2 warstw gladzi gipsowej. Czy powyzsze gipsy nakladamy juz bez zadnej dylataacji w stosunku do krawedzi plyty (tasmy TT)? Edytowane 20 Stycznia 2011 przez Namtar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
manieq82 20.01.2011 23:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2011 cekol a unifloot chyba jednak sa innezabrakło uniflota i kupiłem cekolaten pierwszy jest tak cholernie twardy jak zaschnie że nawet go uszczknaćfaktycznie jak na łączenia napchać takiego to sam bez taśmy trzyma pewnie piekniecekol już tak twardy nie jest - choć i tak niezły aha to wrażenia laika czyli mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rom-Kon 21.01.2011 08:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2011 ...laika ale chyba trafne spostrzeżenie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Bartasek 21.01.2011 10:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2011 Witam Wszystkich. To mój pierwszy post w tym wątku więc proszę o wyrozumiałość. Na wstępie napiszę, że prześledziłem cały wątek a i tak mam kilka pytań. Na wstępie opiszę moją sytuację. Jestem na etapie wykańczania skosów na piętrze. Wykonujemy je we własnym zakresie wiadomo z jakich względów, mamy już wykonane stelaże i teraz będziemy się brali za płyty. Ściany mam wytynkowane tynkiem gipsowym "na gotowo", sufit jest żelbetowy do skosów również wytynkowany tynkiem gipsowym "na gotowo", ściany działowe również wytynkowane tynkiem gipsowym. Pozostały tylko skosy z płyty GK i tu mam kilka pytań. Konstrukcja jest u mnie wykonana na sztywno, tzn profile CD60 mam na grzybkach do krokwi, ale tez przykręcaliśmy je do profili startowych UD na ścianach bocznych. Jaka waszym zdaniem będzie w tym momencie najlepsza technika łączenia:- płyta - płyta- płyta - ścianka kolankowa wytynkowana tynkiem gipsowym "na gotowo",- płyta - sufit wytynkowany tynkiem gipsowym "na gotowo",- płyta - ściany boczne wytynkowane tynkiem gipsowym "na gotowo". Mam zamiar używać do spoinowania Knauf-a Uniflot, a co do taśm to zastanawiałem się nad papierem lub tymi amerykańskimi. Co do gruntowania to już sam nie wiem czy jakimś gruntem te przecięte miejsca płyty czy też wystarczy samą wodą. Proszę o poradę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
edde 21.01.2011 15:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2011 najpierw odkręć cd od ud a o technikach łaczenia jest cały ten wątek, poczytaj a wszystko będzie jasne my wszyscy amatorzy po takiej lekturze zrobiliśmy swoje poddasza to i tobie powinno się udać no i drugi ciekawy temat w tym temacie to http://forum.muratordom.pl/showthread.php?82372-Ocieplam-poddasze-krotkie-pytania.../page96 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Elcia1 23.01.2011 09:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2011 Witam.Na podstawie informacji zawartych na forum, zabudowaliśmy razem z mężem poddasze płytami k/g. Teraz zajmujemy się wykańczaniem wnętrz. Wymyśliłam sobie, że obuduję okap nad kuchnią w takim owalnym kształcie.http://www.kolorymeksyku.pl/product/image/598/okapy_miedziane_04.jpg Mam już przymocowaną do ściany belkę (jak w kominkach) i do niej chcę kręcić ruszt obudowy.http://images43.fotosik.pl/554/4a0d0f17546aca76m.jpgJest taki profil plastikowy, który ładnie się wygina, ale nie mam pojęcia czy nadaje się do tego, aby kręcić do niego płytę kartonowo gipsową. Chcę go umieścić na ścianie zamiast profilu przyściennego. Dobrze myślę, czy lepiej nacinać profil przyścienny nożycami? Jak wykonać stelaż tej obudowy? Chodzi mi zwłaszcza o ten zewnętrzny łuk. Proszę o poradę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rom-Kon 23.01.2011 10:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2011 (...)my wszyscy amatorzy po takiej lekturze zrobiliśmy swoje poddasza to i tobie powinno się udać (...) I to jest piękne! ...i z jaką dumą można powiedzieć że zrobiło się samemu!!! Tak trzymajcie!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rom-Kon 23.01.2011 11:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2011 (edytowane) Witam. Na podstawie informacji zawartych na forum, zabudowaliśmy razem z mężem poddasze płytami k/g. Teraz zajmujemy się wykańczaniem wnętrz. Wymyśliłam sobie, że obuduję okap nad kuchnią w takim owalnym kształcie. http://www.kolorymeksyku.pl/product/image/598/okapy_miedziane_04.jpg Mam już przymocowaną do ściany belkę (jak w kominkach) i do niej chcę kręcić ruszt obudowy. http://images43.fotosik.pl/554/4a0d0f17546aca76m.jpg Jest taki profil plastikowy, który ładnie się wygina, ale nie mam pojęcia czy nadaje się do tego, aby kręcić do niego płytę kartonowo gipsową. Chcę go umieścić na ścianie zamiast profilu przyściennego. Dobrze myślę, czy lepiej nacinać profil przyścienny nożycami? Jak wykonać stelaż tej obudowy? Chodzi mi zwłaszcza o ten zewnętrzny łuk. Proszę o poradę. Teoretycznie można coś takiego zrobić z płyty g-k... ale to naprawdę wyższa szkoła jazdy!!! Do tego potrzebne są już płyty "6" najlepiej bez papieru tylko na włóknie szklanym... profile UD nacina się dosyć gęsto i kształtuje łuk... jesli wyjdzie ten łuk kanciaty to wtedy resztę nadrabia się szpachlowkami... raz poprawiałem po kimś taki łuk... worek gipsu i ciężkie szlifowanie do ładnego kształtu... może nawet będzie trzeba zrobić jakiś szablon? ...i podsumowanie: jest to do zrobienia ale... no właśnie ale... i jeszcze edit: narożnik na fotce jest to elastyczny narożnik PCV do łuków ale do stosowania na płytę czyli w miejscu gdzie normalnie stosuje się zwykle narożniki AL czyli pod gips... Edytowane 23 Stycznia 2011 przez Rom-Kon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Bartasek 24.01.2011 07:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2011 Była w tym wątku jedna wypowiedź mówiąca o tym, że jak już jest wszystko ze sobą poskręcane to lepiej w takim wypadku zrobić wszystkie połączenia na sztywno, czy jest to odpowiedni tok myślenia? Mam jeszcze pytanko o fazowanie płyt, czy odpowiednim sposobem jest fazowanie ich na wzór oryginalnego fazowania za pomocą tarki czy tylko tak jak opisane w tym wątku ( centymetr od krawędzi pod kątem 45 stopni na głebokość około 2/3 płyty)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gin 24.01.2011 17:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2011 dobre pytanie? po pierwsze czym jest dylatacja i kiedy ją stosujemy,po drugie jakie elementy należy zdylatowac ? co dylatujemy względem czego? chętnie posłucham również,co znaczy na sztywno to jest dobre pytanie,moim zdaniem fazujesz ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gin 25.01.2011 13:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2011 troche za gruby temat.Widziałem w suchej zabudowie często bezmyślne dylatowanie dla samego dylatowania, i juz nie dało sie tego podpiac ani pod dylatacje termiczne,ani drganiowe itp.Wycofuje sie chwilowo z tych pytań bo niezłe jaja by były.Zadam je najpierw ekspertom rigipsa,knaufa,itp niech oni troche podumają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gin 25.01.2011 13:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2011 Chciałem powiedziec kolegom ze w szczecinie skopaliśmy tyłki francuzom i niemcom. i powinni sie od nas uczyć suchej zabudowy.Mam szacunek i respekt do wielu kolegów profesjonalistów z forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kattharina 25.01.2011 20:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2011 Mam pytanko, ile mniej więcej schodzi tego Vario lub Uniflotta na spoiny: 25kg czy więcej (poddasze sufit i skos, mały domek - po podłodze ok. 70m2 poddasza)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.