ZygmuntRolicz 18.05.2011 05:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Maja 2011 Folia w płynie znaczy się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
esp23 02.06.2011 19:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2011 post przerobiony , wszystko jasne , kupiona tasma mid-flexa na - sufit - regips i skos- regips i tuff tape na proste i połączenia slizg scian i ze skosami , i scian z sufitem no właśnie i jedno ale.. montując płyty zawsze zostawiałem odstep ok 1 cm czasami zrobilo sie wiecej miedzy regipsem a sciana, rozumiem ślizgowe jakby dach będący "codziennie w innym miejscu" poruszał sie tylko "gora-doł" ale przeciez ona tez rusza sie na boki , i ta szczelina 1 cm miedzy sciana stała a regipsem skosa lub sufitu by to niwelowała jakbym ja zapackał silikonem.. i co mam ja teraz zakleić sztywnym jak kamień knaufem zostawiajac z tej szczeliny zaledwie 2-3 mm? ..to w sumie od razu moglem na plytach zostawić tak mały luz..a co z "bujaniem " dachu na boki ? widomo ze nie buja sie 10 cm ale te 5 mm to sadze ze tak... przeciez bedzie nacisk scian na regipsy prosze mnie uświadomić i wyprostowac moje myslenie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
profi45 03.06.2011 21:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2011 (edytowane) post przerobiony , wszystko jasne , kupiona tasma mid-flexa na - sufit - regips i skos- regips i tuff tape na proste i połączenia slizg scian i ze skosami , i scian z sufitem no właśnie i jedno ale.. montując płyty zawsze zostawiałem odstep ok 1 cm czasami zrobilo sie wiecej miedzy regipsem a sciana, rozumiem ślizgowe jakby dach będący "codziennie w innym miejscu" poruszał sie tylko "gora-doł" ale przeciez ona tez rusza sie na boki , i ta szczelina 1 cm miedzy sciana stała a regipsem skosa lub sufitu by to niwelowała jakbym ja zapackał silikonem.. i co mam ja teraz zakleić sztywnym jak kamień knaufem zostawiajac z tej szczeliny zaledwie 2-3 mm? ..to w sumie od razu moglem na plytach zostawić tak mały luz..a co z "bujaniem " dachu na boki ? widomo ze nie buja sie 10 cm ale te 5 mm to sadze ze tak... przeciez bedzie nacisk scian na regipsy prosze mnie uświadomić i wyprostowac moje myslenie:) Panowie doradzcy świetna szkoła 1cm luzu i mid-fleks połaczy wszystko i będzie pracowało gratuluje wyników nauczania.Ładuj silikon a jak za grubo to piana połącz i wszystko mid-fleksem zakryjesz "TERAZ POLSKA" Edytowane 3 Czerwca 2011 przez profi45 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Premier79 04.06.2011 16:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2011 Witam Wiem że o tym troszkę było ale czy miał ktoś większe doświadczenie z Angielskim Multi-Finishem? Chodzi mi o szpachlowanie płyt po całości z zastosowaniem siatki. Robiłem nie dawno na próbę jedna ścianę tą gładzią i bardzo dobrze to wyszło, oczywiście pod halogen. Konsystencja tego produktu jest świetna - jakoś samo się wyrównuje pod blachą A nigdy z tym produktem nie miałem do czynienia. Ciekawi mnie jak się to zachowuje po kilku latach na łączeniach? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ZM 05.06.2011 11:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2011 To nie "panowie doradcy" ale złe zrozumienie postu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
muchrem 09.06.2011 21:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2011 Łączenia płyt po szpachlowałem uniflottem z zatopioną fizeliną, przetarłem papierem ściernym i teraz pora na warstwę finiszową. Czy przed finiszem trzeba uniflotta zagruntować? Szpachlowałem też wkręty więc jak przyjdzie gruntować to praktycznie całą płytę trzeba by przelecieć. Czy może wystarczy tylko odkurzyć i można nakładać finisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
STALID 10.06.2011 16:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2011 Trzeba było nie szlifować. Po szlifowaniu - gruntowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ZM 10.06.2011 19:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2011 Było, pare stron wczesniej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gagu 17.06.2011 10:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2011 WitamNiby przeczytałem cały wątek niby wszystko co potrzeba wiem, ale nurtuje mnie jedno pytanie. Dotyczy opisu spoinowania krawędzi ROM-KON-a i wypowiedzi FlashBacka na stronie 15. Ja zrozumiałem to tak:1. Krawędz cięta - wypełniamy spoinówką czekamy aż wyschnie potem na to taśmę, jeszcze raz spoinówkę np. Uniflott i odrazu zatapiam drugą taśmę lub fizelinę.2. Krawędz oryginalna - HRAK (KPOS) - wciskam uniflota w szczelinę, nie czekam aż wyschnie tylko odrazu przyklejam taśmę, potem zaciągam raz jeszcze uniflotem i zatapiam taśmę.Odpowiedzcie panowie. Pozdrawiamgagu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ZM 20.06.2011 11:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2011 Witam Niby przeczytałem cały wątek niby wszystko co potrzeba wiem, ale nurtuje mnie jedno pytanie. Dotyczy opisu spoinowania krawędzi ROM-KON-a i wypowiedzi FlashBacka na stronie 15. Ja zrozumiałem to tak: 1. Krawędz cięta - wypełniamy spoinówką czekamy aż wyschnie potem na to taśmę, jeszcze raz spoinówkę np. Uniflott i odrazu zatapiam drugą taśmę lub fizelinę. 2. Krawędz oryginalna - HRAK (KPOS) - wciskam uniflota w szczelinę, nie czekam aż wyschnie tylko odrazu przyklejam taśmę, potem zaciągam raz jeszcze uniflotem i zatapiam taśmę. Odpowiedzcie panowie. Pozdrawiam gagu Witam Też tak zrozumiałem i tak zrobiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ZygmuntRolicz 08.07.2011 14:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Lipca 2011 Ja takie małe otwory oprawiam nastepująco. Pianka niskoprężna jak stwardnieje to scinam ja na równo z płyta i na to pasek fizeliny ze szpachlówką albo LSR fluggera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ZygmuntRolicz 09.07.2011 19:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Lipca 2011 polemizowałbym szanowny kolego. Stosuje na wszelkiego rodzaju dziurki i dziureczki oraz łatki. Idealny! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ZygmuntRolicz 10.07.2011 08:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Lipca 2011 No to może powiem żeby zakończyć temat LSR ze kiedyś piałem z zachwytu nad ProFinem Mixem ale od czasu kiedy używam LSR wiem ze warto jest wydac te parę złotych więcej ponieważ:- nie trzeba gruntowac podłoża pod LSR- LSR nie "bąbelkuje"- jest widoczny jako zaprawka na białym gruncie z racji swojego szarego koloru w związku z czym nie potrzeba robic takiech manewrów jak na zdjęciuhttp://img148.imageshack.us/img148/639/imag0655.th.jpg Uploaded with ImageShack.us-nie wypłukuje/rozmywa go farba ( jako zaprawkę)można go stosowac do 4mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rom-Kon 24.07.2011 08:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Lipca 2011 (edytowane) Witam Wiem że o tym troszkę było ale czy miał ktoś większe doświadczenie z Angielskim Multi-Finishem? Chodzi mi o szpachlowanie płyt po całości z zastosowaniem siatki. Robiłem nie dawno na próbę jedna ścianę tą gładzią i bardzo dobrze to wyszło, oczywiście pod halogen. Konsystencja tego produktu jest świetna - jakoś samo się wyrównuje pod blachą A nigdy z tym produktem nie miałem do czynienia. Ciekawi mnie jak się to zachowuje po kilku latach na łączeniach? Pozdrawiam Nie mogę napisać co się dzieje z Multi Finishem po latach bo to zbyt "świeża" w Polsce technologia... Uważam że jesli warunki pozwalają to jest to najlepsza masa wykończeniowa na szpachlowanie całościowe. Twardością porównywalna z Vario! ...a może nawet twardsza? Papier "60" ciężko bierze . Chociaż niestety po samych "ach" i "och" niestety również ma wady. Ale dobry szpachlarz zapanuje nad wadami. Nie będę propagował tej masy bo jest to temat dla laików a Multi-Finish jest dla dobrych szpachlarzy - nie nadaje się do nauki! Zresztą Rigips zastrzega że jest to produkt dla przeszkolonych fachowców i stwierdzam że gdybym nie przeszedł szkolenia tylko bez przygotowania wszedł na ścianę to pewnie dobra masa poszłaby w kąt a tak już parę palet tego wyrobiłem. Efekt wizualny jest zaj... zresztą wkleję fotkę - sami oceńcie... no i cena też jest przystępna bo ja płacę 29zł/worek. Worek na około 10-12m². Do tego obowiązkowo Multi-Start 38zł/wiaderko - 40-60m². http://images8.fotosik.pl/2379/7d8c316035a80bb7.jpg http://images8.fotosik.pl/2379/642f59071ced121e.jpg http://images8.fotosik.pl/2379/f83c15b39a819e54.jpg http://images8.fotosik.pl/2379/6e00e9447258902f.jpg a tu przykład szpachlowania paneli oświetleniowych: http://images8.fotosik.pl/2380/fa9561a82d4b80d7.jpg http://images8.fotosik.pl/2380/1b6c83443833845f.jpg Edytowane 24 Lipca 2011 przez Rom-Kon dodałem fotki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ZygmuntRolicz 24.07.2011 11:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Lipca 2011 super. a ile czasu zajmuje zrobienie tych 12m² na gotowo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rom-Kon 24.07.2011 12:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Lipca 2011 (edytowane) super. a ile czasu zajmuje zrobienie tych 12m² na gotowo? dwie godzinki... no może o pół wiecej bo jeszcze trzeba zagruntować edit: dwie godziny to jeden cykl "produkcyjny" a w jednym cyklu można zrobić 1m² ale też można 20m² zależy od frontu robót... Edytowane 24 Lipca 2011 przez Rom-Kon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ZygmuntRolicz 24.07.2011 12:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Lipca 2011 skoro nie trzeba szlifowac to dobry czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ZygmuntRolicz 24.07.2011 12:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Lipca 2011 5* Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rom-Kon 24.07.2011 13:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Lipca 2011 Ja ręcznie pacą 48cm nakładam max 20m² (praktycznie to mniej) na jeden raz i mam serdecznie dosyć! Gipsomatem można wiecej ale i tak to dobry trening - nie trzeba chodzić na siłkę a przy ostatnich upałach to 10m² i miałem dosyć. Zaletą jest też to że spokojnie ciągniesz pacą 50-60cm (to już prawie łata!) wiec górki i pagórki niwelujesz. ...z agregatami trzeba uważać bo jedno że ma ścierne ziarno (hydrodynamik odpada) to jeszcze krótki czas wiązania i może zastygnąć w wężach... i tak jak szpachlowy Doliny Nidy zostawia na narzędziach "kamień" ...niestety ma też wady (dla wykonawcy nie Inwestora) ale teraz nie chce mi się pisać elaboratów... może rzeczywiście napiszę jakiś post instruktażowy z wyszczególnieniem wszystkich za i przeciw... a także jak zrobić samodzielnie narzędzia za 30-40zl i nie dawać się walić w rogi kupując oryginalne pace za 230cł sztuka!!! hehe a podstawa to przynajmniej trzy różnej długości pace dla jednego ludka! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rom-Kon 24.07.2011 13:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Lipca 2011 Problemem jest też dostępność Multi-Finisha bo jest to produkt o bardzo krótkim czasie przydatności - raptem 4miesiace od produkcji (w Angli wiec jeszcze podróż!) Wokół Warszawy mam tylko dwa punkty gdzie mogę kupić ...Pruszków i Stara Iwiczna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.