ida zajbert 29.01.2009 10:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2009 Zamowiliśmy do naszego domu okna firmy GORAN. Jedna z wewnętrznych szyb pekła nam w nocy podczas ostatnich mrozów (minus 23). Producent nie uwzględni nam tego jako wady szyby, mimo iż jest to wina złego wprawnia czy sklejenia. Na reklamację taką użytkownik okien ma 3 do 4 miesięcy, jeżeli ktoś wstawia okna w lipcu to praktycznie nie ma szans na pozytywne rozpatrzenie. Zdecydowanie odradzam, wiem że są firmy które nie mają takich ograniczeń czasowych. Ida Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zbigmor 29.01.2009 10:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2009 Zamowiliśmy do naszego domu okna firmy GORAN. Jedna z wewnętrznych szyb pekła nam w nocy podczas ostatnich mrozów (minus 23). Producent nie uwzględni nam tego jako wady szyby, mimo iż jest to wina złego wprawnia czy sklejenia. Na reklamację taką użytkownik okien ma 3 do 4 miesięcy, jeżeli ktoś wstawia okna w lipcu to praktycznie nie ma szans na pozytywne rozpatrzenie. Zdecydowanie odradzam, wiem że są firmy które nie mają takich ograniczeń czasowych. Ida Czy producent montował wam te okna? Skąd wniosek, że jest to wada szyby? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jajmar 29.01.2009 11:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2009 Zamowiliśmy do naszego domu okna firmy GORAN. Jedna z wewnętrznych szyb pekła nam w nocy podczas ostatnich mrozów (minus 23). Producent nie uwzględni nam tego jako wady szyby, mimo iż jest to wina złego wprawnia czy sklejenia. Na reklamację taką użytkownik okien ma 3 do 4 miesięcy, jeżeli ktoś wstawia okna w lipcu to praktycznie nie ma szans na pozytywne rozpatrzenie. Zdecydowanie odradzam, wiem że są firmy które nie mają takich ograniczeń czasowych. Ida Ten minus był wewnątrz domu? Czy dom grzany ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bombel79 29.01.2009 11:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2009 a skad wynika te 3-4 miesiace? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ida zajbert 29.01.2009 12:22 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2009 Okna montował nam serwis wskazany przez producenta. Większość firm uznaje takie reklamacje, sprawdzałam to na forach i np. w Fakro. Sam producent Goran przyznaje, że gdyby okno było kupione 3 miesięce temu to by wymienili bez kosztów. Szyba nie pękła w skutek uderzenia, nie mam więc obaw o zasadność rekalamacji. Dom był ogrzewany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rob_72 30.01.2009 05:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2009 reklamuj,reklamuj i jeszcze raz reklamuj.Sam zajmuje się sprzedazą oraz montażem stolarki otworowej i muszę ci powiedzieć, że z czymś takim spotkałem się pierwszy raz.Skoro okna montowała autoryzowana lub polecana ekipa przez producenta to niech ta ekipa pofatyguje sie do ciebie wypnie listwy przyszybowe i sprawdzi przyczynę pęknięcia, bo wcale to nie musi być wina producenta ,a wina montazu - źle ustawione okna tzw "śmigło" i przy duzych różnicach temperatur ,gdzie profil pvc na zewnatrz się kurczy moglo dojść do pęknięcia szyby.Moze byc również tak,że pakiet został źle oszklony na produkcji - źle ustawiona podkładka dystansowa - generalnie przyczyn może być wiele ,ale to montażysta powinien sprawdzić i dopiero wtedy dać ci odpowiedź, może się zdarzyć rownież ,że przyczyną pekniecia jest wada szkła.Swoją drogą pakiet powiniwn zostać wymieniony przez producenta to nie kosztuje tak dużo chyba ,że przyczyna peknięcia eiwdentnie jest po stronie użytkownika.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
glowac 30.01.2009 07:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2009 znam dwie osoby, które mają Gorana i każda z nich miała jakieś przejścia z tą firmą - negatywne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ida zajbert 03.02.2009 10:16 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Lutego 2009 Goran dał nam wyraźnie do zrozumienia, że 4 miesiące to maksymalny czas do reklamacji. My go przekroczyliśmy sporo. Jak sobie o tym myślę to przy budowie domu jest to praktycznie niemożliwe, chyba że ma się dużą gotówkę i robi wszystko w jednym, krótkim sezonie. Przecież nie wstawi się do domu bez okien żadnych materiałów i narzędzi....Spóbuję napisać pisemnie odwołanie, zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ravic 03.02.2009 19:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Lutego 2009 Goran dał nam wyraźnie do zrozumienia, że 4 miesiące to maksymalny czas do reklamacji. A z czego wynika 4 miesięczny termin? Przecież nawet z przepisów ogólnych (niezgodność towaru z umową) to 2 lata a przy wadzie ujawniającej się w ciągu 6 miesięcy domniemywa się, że wada istniała w momencie zakupu. Pisać reklamację, nic "na gębę" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
plonskij 03.02.2009 22:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Lutego 2009 mogla "pęc" przy takim mrozie z tej prostej przyczyny ze szyba byla za sztywno osadzona - profil od zimna sie skurczyl [to normalne], podkladki szklace byly za scisle rozparte - szyba pekla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MARTiiii 03.02.2009 23:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Lutego 2009 Postrasz ich biurem konsumenta. Trochę dziwny zapis pewnie jest niezgodny z prawem. Raczej oczywiste jest ze jak walnela ta wewnetrzna szyba to bylo cos nie tak z tym oknem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ida zajbert 04.02.2009 10:38 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 Pan z działu technicznego Gorana wyjaśnił nam że takie mają procedury i producent szyb daje im gwarancje tylko na 3 max. 4 miesiące i dlatego po tym czasie nie uznają reklamacji na pęknięte szyby. Wiem doskonale, że nie musi być to wina producenta szyby. Jest to kolejny dowód na to, że zwyczajnie nie chcą załatwiać takich spraw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rob_72 04.02.2009 15:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 To maja kiepska umowę albo słabego dostawcę pakietów , a własnie to najważniejsze sprwadź na ramce pakietu szybowego kto je składał powinna się tam znjdować taka informacja grubość szyb i min.producent pakietu sklejonego -bo jeżeli Goran sam składa pakiety z szyb pojedyńczyvh dostarczanych do nich to co ciebie obchodzi ich umowa z dostawcą szyb.Pozatym szanujący się choć troszkę producent daje kartę gwarancyjną na wyrób , atam zazwyczaj jest długość gwarancj.Współpracuję z różnymi dostawcami stolarki i zazwyczaj jest zapis typu "szczelność pakietu szybowego 3 lata".Reklamuj Bąź twarda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
plonskij 04.02.2009 21:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 Reklamuj do skutku - to juz nie jest ten sam goran co sprzed roku. Wymiana szyby nalezy ci sie jak psu kosc. Masz gwarancje. Gwarancja nie rozdziela okna na elementy skladowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
martino77 26.07.2017 09:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Lipca 2017 UWAGA NA FIRMĘ GORAN, GORAN OKNA, GORAN BIAŁA NIŻNA, OPINIE !!!!!!!Jestem klientem firmy Goran OknaJakość dostarczonych okien katastrofalna, okna ciekną, pomimo wielokrotnych upomnień do dnia dzisiejszego wady nie zostały skutecznie usunięte a minęło już 2 lata od montażu. Rozważamy z żoną wymianę okien ponieważ obawiamy się dalszych konsekwencji.Podobna opinią cieszy się ta firma na terenie Niemiec skąd dostałem polecenie na nią przez przyjaciela pana prezesa. Nieustanne reklamacje i wściekłość klientów jest na porządku dziennym. ODRADZAM WSZYSTKIM KTÓRZY CHCĄ UNIKNĄĆ KŁOPOTÓW WSPÓŁPRACĘ Z TĄ FIRMĄ.oczywiście na indywidualne życzenie udostępnię zdjęcia obrazujące jakość okien firmy GORAN[email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 26.07.2017 21:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Lipca 2017 Indywidualnie proszę. Publicznie obrzucasz błotem to mniej odwagę to pokazać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Magda1122 12.06.2018 10:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2018 Niestety 3 lata temu zdecydowaliśmy się na okna drewniane firmy GORAN. Już po roku od montażu zaczęły się z nimi problemy (okna mają od jesieni do wiosny wilgotność na zewnątrz powyżej 80% - woda ze środka nie wydostaje się na zewnątrz). Przez pierwszy rok Goran twierdził, że to nasza wina, po roku wyremontował jedno okno i po kolejnej zimie problem się powtórzył. Okien po otwarciu nie da się zamknąć - tak są napęczniałe... Goran nie ma zielonego pojęcia skąd taki stan rzeczy i nie robił też nic aby tą tajemnicę odkryć. Po oględzinach technologa z firmy produkującej lakiery, po 10 minutach wiadomo było, że przyczyną tego jest dwukrotnie większa grubość lakieru plus zbyt jasny kolor (na który GORAN dał 5 lat gwarancji jako UV stabilny i spełniający wszelkie standardy i wymogi!). Niestety firma dalej nie przyznaje się do winy, jedyne na co się godzi to na przemalowanie okien na inny kolor. Nie dają na to gwarancji, nie interesuje ich problem jaki generuje udostępnienie domu na ponad tydzień aby mogli dokonać naprawy. Prezes nie jest zainteresowany spotkaniem, a Pani z reklamacji z każdym pytaniem lata do niego i wszystko uzgadnia co generuje tylko stratę czasu. Sprawa jest już u prawnika i skończy się w sądzie. Szczerze odradzam i przestrzegam przed tą firmą, która nie dość że produkuje buble, ma bardzo ograniczoną wiedzę z zakresu technologii to na dodatek bardzo po chamsku podchodzi do klientów. Jeśli ktoś z Was jest na etapie wyboru okien - to zdecydowanie ostrzegam przed firmą GORAN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.