Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Uwaga na okna GORAN


Recommended Posts

Zamowiliśmy do naszego domu okna firmy GORAN. Jedna z wewnętrznych szyb pekła nam w nocy podczas ostatnich mrozów (minus 23).

 

Producent nie uwzględni nam tego jako wady szyby, mimo iż jest to wina złego wprawnia czy sklejenia. Na reklamację taką użytkownik okien ma 3 do 4 miesięcy, jeżeli ktoś wstawia okna w lipcu to praktycznie nie ma szans na pozytywne rozpatrzenie. Zdecydowanie odradzam, wiem że są firmy które nie mają takich ograniczeń czasowych.

 

Ida

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamowiliśmy do naszego domu okna firmy GORAN. Jedna z wewnętrznych szyb pekła nam w nocy podczas ostatnich mrozów (minus 23).

 

Producent nie uwzględni nam tego jako wady szyby, mimo iż jest to wina złego wprawnia czy sklejenia. Na reklamację taką użytkownik okien ma 3 do 4 miesięcy, jeżeli ktoś wstawia okna w lipcu to praktycznie nie ma szans na pozytywne rozpatrzenie. Zdecydowanie odradzam, wiem że są firmy które nie mają takich ograniczeń czasowych.

 

Ida

 

Czy producent montował wam te okna? Skąd wniosek, że jest to wada szyby?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamowiliśmy do naszego domu okna firmy GORAN. Jedna z wewnętrznych szyb pekła nam w nocy podczas ostatnich mrozów (minus 23).

 

Producent nie uwzględni nam tego jako wady szyby, mimo iż jest to wina złego wprawnia czy sklejenia. Na reklamację taką użytkownik okien ma 3 do 4 miesięcy, jeżeli ktoś wstawia okna w lipcu to praktycznie nie ma szans na pozytywne rozpatrzenie. Zdecydowanie odradzam, wiem że są firmy które nie mają takich ograniczeń czasowych.

 

Ida

 

Ten minus był wewnątrz domu? Czy dom grzany ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okna montował nam serwis wskazany przez producenta.

 

Większość firm uznaje takie reklamacje, sprawdzałam to na forach i np. w Fakro.

 

Sam producent Goran przyznaje, że gdyby okno było kupione 3 miesięce temu to by wymienili bez kosztów. Szyba nie pękła w skutek uderzenia, nie mam więc obaw o zasadność rekalamacji.

Dom był ogrzewany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

reklamuj,reklamuj i jeszcze raz reklamuj.

Sam zajmuje się sprzedazą oraz montażem stolarki otworowej i muszę ci powiedzieć, że z czymś takim spotkałem się pierwszy raz.Skoro okna montowała autoryzowana lub polecana ekipa przez producenta to niech ta ekipa pofatyguje sie do ciebie wypnie listwy przyszybowe i sprawdzi przyczynę pęknięcia, bo wcale to nie musi być wina producenta ,a wina montazu - źle ustawione okna tzw "śmigło" i przy duzych różnicach temperatur ,gdzie profil pvc na zewnatrz się kurczy moglo dojść do pęknięcia szyby.

Moze byc również tak,że pakiet został źle oszklony na produkcji - źle ustawiona podkładka dystansowa - generalnie przyczyn może być wiele ,ale to montażysta powinien sprawdzić i dopiero wtedy dać ci odpowiedź, może się zdarzyć rownież ,że przyczyną pekniecia jest wada szkła.Swoją drogą pakiet powiniwn zostać wymieniony przez producenta to nie kosztuje tak dużo chyba ,że przyczyna peknięcia eiwdentnie jest po stronie użytkownika.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Goran dał nam wyraźnie do zrozumienia, że 4 miesiące to maksymalny czas do reklamacji. My go przekroczyliśmy sporo. Jak sobie o tym myślę to przy budowie domu jest to praktycznie niemożliwe, chyba że ma się dużą gotówkę i robi wszystko w jednym, krótkim sezonie. Przecież nie wstawi się do domu bez okien żadnych materiałów i narzędzi....

Spóbuję napisać pisemnie odwołanie, zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Goran dał nam wyraźnie do zrozumienia, że 4 miesiące to maksymalny czas do reklamacji.

 

 

A z czego wynika 4 miesięczny termin? Przecież nawet z przepisów ogólnych (niezgodność towaru z umową) to 2 lata a przy wadzie ujawniającej się w ciągu 6 miesięcy domniemywa się, że wada istniała w momencie zakupu.

Pisać reklamację, nic "na gębę"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pan z działu technicznego Gorana wyjaśnił nam że takie mają procedury i producent szyb daje im gwarancje tylko na 3 max. 4 miesiące i dlatego po tym czasie nie uznają reklamacji na pęknięte szyby. Wiem doskonale, że nie musi być to wina producenta szyby. Jest to kolejny dowód na to, że zwyczajnie nie chcą załatwiać takich spraw.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To maja kiepska umowę albo słabego dostawcę pakietów , a własnie to najważniejsze sprwadź na ramce pakietu szybowego kto je składał powinna się tam znjdować taka informacja grubość szyb i min.producent pakietu sklejonego -bo jeżeli Goran sam składa pakiety z szyb pojedyńczyvh dostarczanych do nich to co ciebie obchodzi ich umowa z dostawcą szyb.Pozatym szanujący się choć troszkę producent daje kartę gwarancyjną na wyrób , atam zazwyczaj jest długość gwarancj.Współpracuję z różnymi dostawcami stolarki i zazwyczaj jest zapis typu "szczelność pakietu szybowego 3 lata".Reklamuj Bąź twarda.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 years później...

UWAGA NA FIRMĘ GORAN, GORAN OKNA, GORAN BIAŁA NIŻNA, OPINIE !!!!!!!

Jestem klientem firmy Goran Okna

Jakość dostarczonych okien katastrofalna, okna ciekną, pomimo wielokrotnych upomnień do dnia dzisiejszego wady nie zostały skutecznie usunięte a minęło już 2 lata od montażu. Rozważamy z żoną wymianę okien ponieważ obawiamy się dalszych konsekwencji.

Podobna opinią cieszy się ta firma na terenie Niemiec skąd dostałem polecenie na nią przez przyjaciela pana prezesa. Nieustanne reklamacje i wściekłość klientów jest na porządku dziennym.

ODRADZAM WSZYSTKIM KTÓRZY CHCĄ UNIKNĄĆ KŁOPOTÓW WSPÓŁPRACĘ Z TĄ FIRMĄ.

oczywiście na indywidualne życzenie udostępnię zdjęcia obrazujące jakość okien firmy GORAN

[email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 months później...
Niestety 3 lata temu zdecydowaliśmy się na okna drewniane firmy GORAN. Już po roku od montażu zaczęły się z nimi problemy (okna mają od jesieni do wiosny wilgotność na zewnątrz powyżej 80% - woda ze środka nie wydostaje się na zewnątrz). Przez pierwszy rok Goran twierdził, że to nasza wina, po roku wyremontował jedno okno i po kolejnej zimie problem się powtórzył. Okien po otwarciu nie da się zamknąć - tak są napęczniałe... Goran nie ma zielonego pojęcia skąd taki stan rzeczy i nie robił też nic aby tą tajemnicę odkryć. Po oględzinach technologa z firmy produkującej lakiery, po 10 minutach wiadomo było, że przyczyną tego jest dwukrotnie większa grubość lakieru plus zbyt jasny kolor (na który GORAN dał 5 lat gwarancji jako UV stabilny i spełniający wszelkie standardy i wymogi!). Niestety firma dalej nie przyznaje się do winy, jedyne na co się godzi to na przemalowanie okien na inny kolor. Nie dają na to gwarancji, nie interesuje ich problem jaki generuje udostępnienie domu na ponad tydzień aby mogli dokonać naprawy. Prezes nie jest zainteresowany spotkaniem, a Pani z reklamacji z każdym pytaniem lata do niego i wszystko uzgadnia co generuje tylko stratę czasu. Sprawa jest już u prawnika i skończy się w sądzie. Szczerze odradzam i przestrzegam przed tą firmą, która nie dość że produkuje buble, ma bardzo ograniczoną wiedzę z zakresu technologii to na dodatek bardzo po chamsku podchodzi do klientów. Jeśli ktoś z Was jest na etapie wyboru okien - to zdecydowanie ostrzegam przed firmą GORAN.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...