hub75 10.02.2009 08:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Lutego 2009 Przestrzegam przed kupnem kostki brukowej firmy Polbruk (B-Complex). Kupiłem ok 160 m2 kostki Merkado piaskowa i po pół roku kostka całkowicie straciła kolor, wyblakła i jest szara zamiast piaskowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ana777 27.04.2009 18:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2009 Witam,Czy możesz swoją opinię wzbogacic zdjęciami wyblakniętej kostki? Z góry dzięki. Czy jeszcze ktoś miał podobne doświadczenia z tą kostką? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
hub75 27.04.2009 19:57 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2009 W załączeniu zdjęcia. W środku koła jest okrągła kostka która pochodzi chyba z innego cyklu produkcji i jest ona nadal żółta. Natomiast pozostałem 160m2 wygląda tak jak na zdjęciu. Gdy kostka dostanie trochę wilgoci, robi się żółto zielonkawa... http://img223.imageshack.us/img223/4121/2008021500002.jpg http://img223.imageshack.us/img223/6240/2008021500001.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mario1976 27.04.2009 21:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2009 Przestrzegam przed kupnem kostki brukowej firmy Polbruk (B-Complex). Kupiłem ok 160 m2 kostki Merkado piaskowa i po pół roku kostka całkowicie straciła kolor, wyblakła i jest szara zamiast piaskowa. Jakaś tragedia. Właśnie jestem na etapie wyboru i myślałem, że to będzie miłe zakończenie budowy....a tu kicha. Myślałem o kostce Jadaru. Wklepałem w wyszukiwarkę i raczej się przestraszyłem. Teraz Polbruk. Czy jest jakaś kostka (pomijam kamień), która nie blaknie, nie matowieje, nie pęka, nie kruszy się, nie robi się śliska, porowata etc ??? Reasumując nie robi się z niej syf ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
hub75 28.04.2009 04:37 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2009 Polbruk nie pęka ale za to nie ma koloru Kolor zniknął praktycznie po kilku miesiącach. Tak jak piszesz kostka miała być dopełnieniem domku, niestety goście odwiedzający nasz dom dopytują się dlaczego kupiłem szarą kostkę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zbigmor 28.04.2009 06:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2009 Polbruk nie pęka ale za to nie ma koloru Kolor zniknął praktycznie po kilku miesiącach. Tak jak piszesz kostka miała być dopełnieniem domku, niestety goście odwiedzający nasz dom dopytują się dlaczego kupiłem szarą kostkę... Jeśli opisujesz problem na forum to daj też znać jaką odpowiedź dostałeś na reklamację. To dopiero świadczy o firmie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
hub75 28.04.2009 08:16 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2009 Polbruk odpowiedział, że kostka jest nadal żółta i nie straciła koloru.... Na "wizję lokalną" czekałem ponad 2 miesiące. I teraz uwaga: Polbruk ma swoją siedzibę jak i zakład produkcyjny ok 1400 m od mojego domu !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ana777 28.04.2009 09:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2009 Nie wiem czy dobrze zrozumiałam... ta szara kostka na powyższych zdjęciach była pierwotnie takiego koloru jak to kółeczko w środku? Myślałam o zakupie kostki merkado w kolorze brązowym ale teraz już nie wiem sama. Dobrze, gdyby wypowiedział się jeszcze jakis posiadacz kostki Polbruku o swoich doświadczeniach. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
hub75 28.04.2009 09:36 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2009 Nie wiem czy dobrze zrozumiałam... ta szara kostka na powyższych zdjęciach była pierwotnie takiego koloru jak to kółeczko w środku? Myślałam o zakupie kostki merkado w kolorze brązowym ale teraz już nie wiem sama. Dobrze, gdyby wypowiedział się jeszcze jakis posiadacz kostki Polbruku o swoich doświadczeniach. Pozdrawiam. Tak cała kostka pierwotnie była jednolita żółtawa jak kółeczko w środku. No ale wg Polbruku ta szara kostka, jest nadal żółta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
beekeeper 28.04.2009 13:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2009 będziesz coś działał dalej w tej sprawie? Jakiś rzeczoznawca czy coś w tym stylu? Mo że została Tobie jakaś kostka niepołożona i nienarażona na działanie czynników atmosferycznych i można by udowodnić wyblaknięcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rezi 28.04.2009 17:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2009 Libetsemmelrock Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
BOHO 29.04.2009 22:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2009 Nie wiem czy dobrze zrozumiałam... ta szara kostka na powyższych zdjęciach była pierwotnie takiego koloru jak to kółeczko w środku? Myślałam o zakupie kostki merkado w kolorze brązowym ale teraz już nie wiem sama. Dobrze, gdyby wypowiedział się jeszcze jakis posiadacz kostki Polbruku o swoich doświadczeniach. Pozdrawiam. Tak cała kostka pierwotnie była jednolita żółtawa jak kółeczko w środku. No ale wg Polbruku ta szara kostka, jest nadal żółta idź do sądu - wygraną masz w kieszeni......ja bym zażądał zwrotu kasy za kostkę i za ułożenie.... w końcu minęło tylko pół roku..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
hub75 30.04.2009 07:25 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2009 Pierwsze żądanie zwrotu kasy zignorowali. Wysłałem drugą prośbę o obniżenie ceny i jeżeli to nie poskutkuje pójdę do sądu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
BOHO 30.04.2009 07:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2009 złożyłeś pisemną reklamację ? obniżenie ceny? chcesz mieć szarą kostkę? ja bym zażądał nową kostkę i koszty wymiany! masz do tego prawo.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zbigmor 30.04.2009 09:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2009 złożyłeś pisemną reklamację ? obniżenie ceny? chcesz mieć szarą kostkę? ja bym zażądał nową kostkę i koszty wymiany! masz do tego prawo.... Może masz więcej informacji ode mnie bo z opisu autora ja nie mogłem wywnioskować z czego jesteś pewny wygranej w sądzie, a szczególnie skąd przekonanie do prawa żadania kosztów wymiany. Żebym był dobrze zrozumiany to w pełni popieram opcję, że koszt wymiany poniesie sprzedawca, ale szczerze wątpię w takie rozwiązanie nawet przy pomocy sądu. Chyba, że była kupiona od dostawcy wraz z usługą montażu, ale i wtedy widzę spore trudności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
BOHO 30.04.2009 09:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2009 USTAWAz dnia 27 lipca 2002 r.o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksucywilnego. Art. 8.1. Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzeniago do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albowymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia sięwartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności,a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby kupującegoinny sposób zaspokojenia.2. Nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 1 oznacza, że sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez kupującego, wszczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny, materiałów orazponownego zamontowania i uruchomienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zbigmor 30.04.2009 09:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2009 USTAWA z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. Art. 8. 1. Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby kupującego inny sposób zaspokojenia. 2. Nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 1 oznacza, że sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny, materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia. W pełni popieram. Haczyk może być w stwierdzeniu niezgodności towaru z umową. Ja tej umowy nie widziałem (mam na myśli jakieś normy na podstwie których firma produkuje towar) dlatego nadal uważam, że na podstawie przedstawionych danych (dodam, że jednostronnych) nie można jednoznacznie stwierdzić, że wygrana w sądzie jest pewna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
BOHO 30.04.2009 09:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2009 skoro kupił kostkę żółtą a jest szara, to to jest właśnie niezgodność towaru z umową..... jak zdjęcia są w realu to nie ma wątpliwości że kostka jest teraz szara...... już nie mówiąc o tym, że część towaru tego samego dostawcy zachowała kolor - "W załączeniu zdjęcia. W środku koła jest okrągła kostka która pochodzi chyba z innego cyklu produkcji i jest ona nadal żółta...." chyba że ja widzę co innego na tych zdjęciach...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ArtiP 18.05.2009 10:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Maja 2009 mam kostkę Jadaru i ta sam sytuacja, ułożylismy kolor żółty i beżowy, teraz jest identyczny jak ten na zdjęciach powyżej. I tak sie zastanawiam może też spróbuję reklamacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
BOHO 18.05.2009 15:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Maja 2009 nie ma się co zastanawiać ! ustawa o sprzedaży konsumenckiej w dłoń i reklamacja! i UWAGA ! w ustawie jest mały haczyk: Art. 9. 1. Kupujący traci uprawnienia przewidziane w art. 8, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową nie zawiadomi o tym sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem. trzeba pilnować tych dwóch miesięcy !!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.