Bold 20.03.2009 15:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Marca 2009 Witam. Ale w takim wypadku producent pokrywa koszty rozbiórki i wykonania kominka na nowo, swojemu autoryzowanemu przedstawicielowi...lub wykonuje to sam, swoimi ekipami. Dlatego nie ma z takimi rzeczami problemu. może w przypadku kominka zakupionego w firmie Daniela jest tak samo, niech się wypowie. Jesteś z Krakowa - byłeś na Balickiej? a jakże, niestety jak dla mnie to ceny tam są z kosmosu, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kominki.fm 20.03.2009 18:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Marca 2009 WitamŻaden z producentów, w praktyce, nie chce pokrywać kosztów rozbiórki i ponownego montażu zabudowy kominkowej, to tylko teoria. Tak naprawdę, gdy zaistnieje konieczność wymontowania wkładu kominkowego z zabudowy (a zdarza nam się to średnio 1 raz do roku) moja firma zawsze bierze to na siebie, bez względu na to, kto jest producentem wkładu kominkowego. Dlatego też, ważnym dla Klienta, wydaje się być, dobór firmy kominkowej, która jest przygotowana organizacyjnie i logistycznie do szybkiego i skutecznego reagowania na zgłoszenia Klientów.Trzeba też wyraźnie rozróżnić firmy kominkowe typowo handlowe od firm, których rdzeniem działalności jest kompleksowe budowanie kominków u Klientów. Łatwo dojść do wniosku, że sprawniej i skuteczniej, w zakresie reklamacji, zadziała firma wykonawcza, a nie typowo handlowa.Dowodem tej tezy jest działalność mojej firmy. Wszystkie zgłoszone usterki staramy się na bieżąco usuwać. Myślę, że nie ma ani jednego Klienta, który zarzuciłby nam coś w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.