Jove 13.02.2009 11:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Lutego 2009 Czy potrzebny jest projekt wentylacji? Ile taki projekt moze kosztowac? jestem zupelnie zielona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kasia i grzegorz 13.02.2009 13:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Lutego 2009 Ja nie robiłam żadnego projektu. Zleciłam firmie zrobienie wentylacji , obejrzeli dom, wyliczyli ile czego i zrobili. Sam rekuperator (odzysk ciepłego powietrza)wyniósł mnie 6tys (na 250 m2) + rury , kratki, wyloty i inne łączniki + robocizna =12 tyś. Wentylacja jest w każdym pomieszczeniu na poddaszu (4 pokoje, łazienka, garderoba) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Jove 13.02.2009 14:09 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Lutego 2009 Dziekuje Kasiu Moja firma twierdzi,ze potrzebny mi jest projekt wentylacji sporzadzony przez kominiarza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kasia i grzegorz 16.02.2009 22:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lutego 2009 Nawet nie wiedziałam ,że kominiarz robi projekty. On jest upoważniony i kompetentny do robienia projektów?? jestem zaskoczona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania