kotek999 15.02.2009 10:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Lutego 2009 Witam, zamówiliśmy drzwi zewnętrzne ze STOLBUD Włoszczowa - które nie kosztują mało, przy skaładaniu zamówienia zapłaciłam 40%, pozostałą część po zamotnowaniu drzwi no i mam dylemat: - Firma miała opóźnienia w realizacji 3 tygodnie - drzwi przyjechały bez osłonek na zawiasy- czyli mamy drzwi meranti stara sosna ze stare złoto wykończeniem a osłonek brak - mimo że widnieją na fakturze i zamówieniu- przy odbiorze drzwi nie dostałam faktury ponieważ Pan powiedział że muszę najpierw zapłacić całość a później dostanę fakturę i gwarancję- i najgorsze drzwi nie są w jednym kolorze dół drzwi ma inny dużo jaśniejszy odcień - zadzwoniłam do firmy i poprosiłam o reklamację, oni mi powiedzieli że reklamację mogę zgłosić jak zapłacę za fakturę (której nie mam - bo dostanę ją jak za nią zapłacę) - błędne koło. I co ja mam robić - umowy nie mam podpisanej - bo powiedziano mi że nie ma um,ow - zamówienie jest umową. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/116924-prosz%C4%99-o-rad%C4%99-co-z-uznaniem-reklamacji/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Trociu 15.02.2009 17:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Lutego 2009 Czy na zamówieniu jest termin realizacji?Czy na zamówieniu jest zapisane jak ma być realizowana płatność?De facto płatność powinna nastąpić po dostarczeniu albo faktury pro-forma albo faktury.Czy brak osłonek i inny odcień był spisany na jakimś protokole odbioru? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/116924-prosz%C4%99-o-rad%C4%99-co-z-uznaniem-reklamacji/#findComment-3041393 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kotek999 15.02.2009 18:06 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Lutego 2009 Na zamówieniu nie ma terminu realizacji, nie ma również formy płatności i nie było protokołu odbioru towaru, faktury też nie mam:( Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/116924-prosz%C4%99-o-rad%C4%99-co-z-uznaniem-reklamacji/#findComment-3041555 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
czmirek 15.02.2009 18:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Lutego 2009 reklamacja tylko po zaplaceniu calej kwoty. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/116924-prosz%C4%99-o-rad%C4%99-co-z-uznaniem-reklamacji/#findComment-3041674 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kotek999 15.02.2009 19:06 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Lutego 2009 Nawet jeżeli towar jest wadliwy?? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/116924-prosz%C4%99-o-rad%C4%99-co-z-uznaniem-reklamacji/#findComment-3041789 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
FlashBack 15.02.2009 19:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Lutego 2009 Na zamówieniu nie ma terminu realizacji, nie ma również formy płatności i nie było protokołu odbioru towaru, faktury też nie mam:( 3 lata temu mialem bardzo identyczna sytuacje panowie drzwi zamontowali 4tyg. po terminie *drzwi mialy byc zupelnie inne, na moje pytanie o fakture powiedzieli, ze to nie znimi, ze musze do firmy (biura) i odjechali. i tak po bodaj pol roku otrzymalem monit od firmy bym zaplacil im za nie istniejaca usluge (nie mieli nic procz mojego zamowienia). ja im odpisalem, ze jak wywiaza sie z zamowienia to place od reki czyli skoro panowie przyjechali do ciebie zamontowali drzwi i pojechali, nie zostawiajac protokolu kwitu na wykonanie montarzu. nie pozostaje ci nic innego jak czekac na ich przyjazd, bo pewnie nie zrobili jeszcze wszystkiego Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/116924-prosz%C4%99-o-rad%C4%99-co-z-uznaniem-reklamacji/#findComment-3041802 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
czmirek 15.02.2009 19:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Lutego 2009 Nawet jeżeli towar jest wadliwy?? Pozdrawiam a jak chcesz towar reklamowac ktorego nie kupiles ?, nie zaplacilesc calosci to co opisal flashback to zupelnie inny przypadek jak pisze mialy byc inne drzwi. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/116924-prosz%C4%99-o-rad%C4%99-co-z-uznaniem-reklamacji/#findComment-3041838 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kotek999 15.02.2009 21:47 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Lutego 2009 To co mam zrobić, zapłacić?? - a jak mi nie uwzględnią reklamacji??, a jak nie dostanę fv?? - to co zrobię - tyle kasy w błoto?? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/116924-prosz%C4%99-o-rad%C4%99-co-z-uznaniem-reklamacji/#findComment-3042526 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
FlashBack 16.02.2009 06:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lutego 2009 przyjechali zamontowac drzwi? - przyjechalizamontowali? zamontowalinie zostawili na to kwotu? nieczyli przyjada bo nie dokonczyli pracy - bo w umowie nie masz terminu realizacji. inna sprawa to, ze (i ja mimo zauwazenie rozbieznosci z zamowieniem) pozwolilem na ich montaz - ratunkiem okazal sie brak protokolu z montazu.jest to bardzo czesty i dziwny sposob zalatwiania klientow od drzwi i okien.przyjechac zamontwac zainkasowac reszte i niech klient pokazuje jaki jest mocny. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/116924-prosz%C4%99-o-rad%C4%99-co-z-uznaniem-reklamacji/#findComment-3042995 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sSiwy12 16.02.2009 08:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lutego 2009 1. Sprzedawca ma obowiązek wystawienia dokumentu, określającego kwotę i sposób zapłaty (paragon, F-ra, F-ra „proforma”) – w przeciwnym wypadku, sprzedawca nie ma podstaw do „dochodzenia” należności.2. Jest obowiązek zapłaty za dostarczony (kupiony) towar na podstawie paragonu lub innego dokumentu.3. Nie ma obowiązku kupowania i zapłaty za towar wadliwy, lub inny niż określa umowa lub oferta sprzedawcy.4. W tym przypadku nie ma mowy o gwarancji, tylko o dostarczeniu towaru nie zgodnego z zamówieniem (umową) lub posiadającym wady.5. W takiej sytuacji zawsze możesz odstąpić od umowy – nawet jeśli nie miała formy pisemnej.6. Nie ma warunku zapłaty i gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/116924-prosz%C4%99-o-rad%C4%99-co-z-uznaniem-reklamacji/#findComment-3043190 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
BOHO 16.02.2009 20:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lutego 2009 ad 3kupujący widział towar, zaakceptował go i pozwolił na montaż.... przecież nie zezwoliłby na montaż towaru wadliwego lub innego niż zamówiony..... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/116924-prosz%C4%99-o-rad%C4%99-co-z-uznaniem-reklamacji/#findComment-3045429 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rob_72 17.02.2009 05:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Lutego 2009 zapłać i zareklamuj .Jezeli jest jak piszesz to nie ma obawy Stolbud Włoszczowa to solidna firma i u nich z reklamacjami nie ma problemów.Druga opcja poproś sprzedawce aby wezwał serwis firmowy jezeli reklamacja bedzie bezpodstawna co najwyzej koszty przyjazdu serwisu. Wloszczowa jeszcze 2 lata temu miala bardzo srawny serwis ja gdy zglaszałem reklamację jako sprzedawca nawet nie wiedzialem ,ze serwis byl naprawil i przeprosił dostawlem tylko pismo po zalatwieniu reklamacji. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/116924-prosz%C4%99-o-rad%C4%99-co-z-uznaniem-reklamacji/#findComment-3046068 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ravic 26.02.2009 21:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Lutego 2009 Nie płać reszty i reklamuj. Towar jest niezgodny z umową. Pierwsze słyszę że najpierw trzeba zapłacić a później będą załatwiać reklamację. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/116924-prosz%C4%99-o-rad%C4%99-co-z-uznaniem-reklamacji/#findComment-3076943 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
batko lenin 26.02.2009 21:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Lutego 2009 Myślę, że niedopłacona kwota to najlepszy bat na takich... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/116924-prosz%C4%99-o-rad%C4%99-co-z-uznaniem-reklamacji/#findComment-3076985 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kotek999 27.02.2009 08:57 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Lutego 2009 hej, to nie jest takie proste, facet powiedział mi że jak nie zapłacę do dzisiaj to przyjedzie do mnie w sobotę i zdemontuje mi drzwi, a co do reklamacji to jeszcze dobrze ni złożyłam jej a już otrzymałam pismo że stolbud nie uznaje reklamacji - uzasadnienie w gwarancji jest napisane że kolor drzwi może nieznacznie się różnić, a żeby było śmieszniej to nikt nawet nie był zobaczyć tych drzwi, a moim zdaniem kolor różni się znacząco I co tu robić?? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/116924-prosz%C4%99-o-rad%C4%99-co-z-uznaniem-reklamacji/#findComment-3077738 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ravic 27.02.2009 17:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Lutego 2009 A mówił facet że odda ci zaliczkę? Jak przyjdzie to go nie wpuszczaj, jak będzie chciał drzwi wyjmować to zadzwoń po policję Chyba, że masz już dość tych drzwi więc niech sobie zabiera ale oczywiście niech odda zaliczkę. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/116924-prosz%C4%99-o-rad%C4%99-co-z-uznaniem-reklamacji/#findComment-3079187 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Panczo255 02.03.2009 21:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Marca 2009 hej, to nie jest takie proste, facet powiedział mi że jak nie zapłacę do dzisiaj to przyjedzie do mnie w sobotę i zdemontuje mi drzwi, a co do reklamacji to jeszcze dobrze ni złożyłam jej a już otrzymałam pismo że stolbud nie uznaje reklamacji - uzasadnienie w gwarancji jest napisane że kolor drzwi może nieznacznie się różnić, a żeby było śmieszniej to nikt nawet nie był zobaczyć tych drzwi, a moim zdaniem kolor różni się znacząco I co tu robić?? W świetle prawa Ty jesteś już właściccielem drzwi, nawet jeśli za nie niezapłaciłaś!!! Chyba, że w umowie jest inaczej. Natomiast nie mają prawa wymontować Ci drzwi bez Twojej zgody (taki paradoks) - więc jet szachowy PAT. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/116924-prosz%C4%99-o-rad%C4%99-co-z-uznaniem-reklamacji/#findComment-3087731 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
anemag 13.03.2009 16:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Marca 2009 Nie słyszałam żeby jakaś fabryka uznała reklamację na różnicę koloru, a szczególnie jeśli chodzi o stolarkę.Kupowałam drzwi wewnętrzne z Porty.Jedne z 6-ciu zakupionych miały kształt banana (słowa mojego fachowca). Fakt ten został stwierdzony po zamontowaniu więc reklamację odrzucono - powód: rozpakowane i zamontowane.Przy zakupie kilku palet kostki jedna miała wyraźnie inny kolor, reklamacja odrzucona - powód: nie były z jednej partii więc różnice są dopuszczalne.Gdybym nie zapłaciła może kostkę by wymienili.Strasznie ciężko coś wywalczyć jak się nie ma asa w kieszeni. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/116924-prosz%C4%99-o-rad%C4%99-co-z-uznaniem-reklamacji/#findComment-3121771 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.