Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

praca magisterska na temat urządzaniu domów jednorodzinych

hugolinka2

Recommended Posts

Witam, jestem studentka z Katowic i pisze swoja prace magisterska na temat urządzania wnętrz w domach jednorodzinnych przez młodych ludzi w wieku od 24 do 35 lat. Przeprowadzic musze kilkadziesiat kwestionariuszy ktore sa podstawa moich badan bezposrednich. Jesli ktos miałby chwilke na poswiecenie mi czasu i wypelnienie takiego kwestionariusza prosze o odpowiedz na maila podanego w profilu a wtedy ja droga elektroniczna bede mogla przeslac do zainteresowanych kwestionariusz. Moi respondenci musza mieszkac w domu jednorodzinnym juz urządzonym badz bedącym w trakcie urzadzania, dodtkowym warunkiem jest wiek o ktorym wspomnialam wczesniej. z gory bardzo dziekuje i pozdrawiam

Droga koleżanko. Z tymi widełkami wieku, to troche przesadziłaś . 25-35 lat ludzie dopiero zdobywają pozycje zawodowe, zarabiają żeby móc wziąć kredyty budowlane. No... chyba, że rodzice ładuja dla dzieci.... np. w takich 20sto paro latków. Człowiek kończąc studia (25 lat) musiałby zacząc dobrą pracę i szybko piąć się w górę na scieżce zawodowej z dobrymi zarobkami. Nie wiem czy takich znajdziesz kilkadziesiąt osób do ankiety. Ja mam 38 lat i juz się do ankiety nie łapię. No.. chyba że skłamię co do wieku :wink: Ale chętnie posłużę Ci pomocą. Pozdrawiam

Droga koleżanko. Z tymi widełkami wieku, to troche przesadziłaś . 25-35 lat ludzie dopiero zdobywają pozycje zawodowe, zarabiają żeby móc wziąć kredyty budowlane. ...