pawlem 22.02.2009 12:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Lutego 2009 Witam Firma, która budowała mi dom będzie po świętach Wielkanocnych usuwać usterki, których konsekwencją będzie wymiana podłogi (płytek) w kuchni i holu ok. 25 m.kw. W związku z tym iż wykonawca jest mało rzetelny i ociąga się w terminach, chciałbym aby ta reklamacja była realizowana przy pomocy umowy spisanej specjalnie na tą okoliczność. W czasie prac konieczne będzie usunięcie z kuchni wszystkich szafek wraz ze sprzętem AGD, (zmywarka i kuchenka i lodówka). Dodatkowo musi zostać zdemontowana szafa (stała zabudowa) oraz częściowo schody na piętro. Chciałbym zawrzeć z wykonawcą umowę w której zostanie określone np to kto ponosi odpowiedzialność za ewentualne zniszczenia i w jaki sposób, a także aby ustalić czas prac. Istotne dla mnie jest również to aby wykonawca pozbył się legalnie śmieci i gruzu. W końcu w tym przypadku to z jego winy trzeba usuwać te usterki. Czy mogę wykonawcy zaproponować taką umowę? Czy on może się nie zgodzić? Bardzo proszę o pomoc.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
marcin714 22.02.2009 18:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Lutego 2009 Jeśli to on będzie ci demontował te schody to wiadomo, że odpowiada za nie i nie trzeba tu żadnych dodatkowych zapisów. Co do gruzu to może i trzeba się umówić co gdzie i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
izat 22.02.2009 19:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Lutego 2009 jestem jak najbardziej za sporządzeniem tej "umowy" na piśmietaki dokument warto mieć, nic na tym nie stracisz a zyskać możesz wiele ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.