baska1972 05.03.2009 08:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Marca 2009 Jestem na etapie elektryki i interesuje mnie jak macie rozwiązane oświetlenie w garażu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ziemo 05.03.2009 22:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Marca 2009 Po lewej i prawej świetlówki, na suficie dodatkowo lampka od automatyki I to zupełnie wystarczy, chyba , że lubisz dłubać sama w silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
raffran 06.03.2009 07:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Marca 2009 Garaz dwustanowiskowy i nad kazdym stanowiskiem po jednej podwojnej oprawie oraz dodatkowo jedna mniejsza oprawa na scianie ,gdzie kiedys w przyszlosci jest przewidziane male miejsce pracy. Oswietlenie sufitowe ON/OFF przy kazdym z wejsc do garazu(z domu,z ogrod,bramy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Henryk51 06.03.2009 08:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Marca 2009 Oświetlenie sufitowe w zasadzie dowolne. I tak do odkurzania wnętrza samochodu trzeba będzie użyć lampy przenośnej. Stąd potrzebne są gniazdka gdzie włączysz tą lampę i odkurzacz. Dodatkowo wykonując instalację elektryczną nie zapomnij o doprowadzeniu zasilania 230 V i przewodów sterujących do zasilania napędu bramy - zwykle środek sufitu ok 2,5 m od wjazdu. Ja jeszcze proponuję zainstalowanie wyłącznika krańcowego sygnalizującego otwarcie bramy z kontrolką umieszczoną w widocznym miejscu w domu. Zdarzyło mi się mimowolnie nacisnąć na pilota od bramy chowając kluczyki do szuflady. Brama otworzyła sie samoczynnie i gdyby nie kontrolka nie wiedziałbym o tym. Bramy nie widzę z wnętrza domu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania