r.tyrman 05.03.2009 20:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Marca 2009 Proszę o wszelkie sugestie na temat sposobów układania intalacji elektrycznej w ścianach konstrukcji szkieletowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
retrofood 05.03.2009 20:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Marca 2009 jesteś elektrykiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
r.tyrman 05.03.2009 20:47 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Marca 2009 Nie nie jestem elektrykiem. Jestem "inwestorem biedakiem" lub "pasjonatem modernizującym dom". Z tego co widzę to ty retrofood jesteś. Podpowiedz mi jak to zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Xiff 05.03.2009 21:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Marca 2009 sugestia... wez elektryka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
r.tyrman 06.03.2009 13:52 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Marca 2009 OK. Widzę że nie ma chętnych do podzielenia się doświadczeniem. To może kilka szczegółowych pytań: pojedyńcze przewody w peszlach czy DYty? Jeśli tak to peszle (jak je mocować)czy PCV? Obwody zasilające gniazda poprowadzone górą czy można dołem (łączenia w głębokich puszkach)? A teraz ad vocem XiFF: do tej pory (budynek parterowy 240m2,stan surowy zamknięty, ocieplony,instalacja wodna,kanalizacyjna, CO podłogowe) zaoszczędziłem na podróż do okoła świata. jak skończe budowę to pojadę razem z żoną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania