KarollS 07.03.2009 15:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Marca 2009 Witam, chciałem zapytać o połączenie rur odpływowych w łazience na parterze w bloku, mieszkanie w stanie deweloperskim, w łazience znajdują się dwie rury odpływowe, łazienka jest razem z wc, wygląda to tak, górna ok. 40-50 cm nad ziemia, dolna przy samej podłodze, http://img26.imageshack.us/img26/9420/96832825.jpg zaznaczę, że jestem laikiem, na moje to ta górna jest do podłączenia odpływu od umywalki, bo od wanny jest za wysoko, czyli w ta dolną trzeba by podłączyć odpływ wanny i sedesu widziałem w markecie taki jakby rozgałęziacz, tylko teraz czy przy takim podłączeniu nie będzie wybijało do wanny z sedesu zawartości lub zapachu?, pytam ponieważ dwóch specjalistów w postaci ojca i teścia twierdzi że ta górna rura powinna iść niżej i że to jest odpływ do umywalki i wanny a dolna do sedesu, wykułem w ścianie kawałek cegły i na moje to nic się nie da z tym zrobić bo przecież nie przesunę pionu żeby wyjąć trójnik, zresztą najbardziej mnie interesuje czy do tej dolnej rury można dołączyć odpływ z wanny na takiej zasadzie,http://img24.imageshack.us/img24/5195/95861760.jpg oczywiście przy zachowaniu spadku, wezwał bym hydraulika ale po co płacić jak by się dało zrobić samemu.Dziękuję za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
KarollS 07.03.2009 21:04 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Marca 2009 Nikt nie remontował łazienki??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
batko lenin 07.03.2009 22:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Marca 2009 Kieruj się średnicą rur. Odpływ z wanny lub umywalki to zazwyczaj ok.60mm, natomiast kibelek to jakieś 110mm. Wanna ma tzw. syfon, więc nie powinno wanieć, ale... coś mi się wydaje, że hydraulicy dali ciała... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania