piohal 16.03.2009 08:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Marca 2009 Może ktoś będzie w stanie mi doradzić: NA jesieni wykonawca zrobił mi pokrycie dachowe ceramiczne. Była podpisana umowa. Część niedokładności zauważyłem przy odbiorze, część niestety dopiero teraz. Czy mogę skutecznie domagać się naprawy/zwrotu kosztów na poprawki wykonane przez kogoś innego? Czy może jakieś terminy już upłynęły? Jak to załatwić w miarę polubownie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
you-ra 16.03.2009 19:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Marca 2009 Przy każdej robocie budowlanej wykonawca jest zobowiązany do wykonabna bezpłatnych napraw usterek wykonanej roboty powstałych w okresie 2 lat od daty odbioru, czyli tzw gwarancji. Jeżeli miałeś spisaną umowę to jak najbardziej możesz do niego wystosować pismo w tej sprawie. Jednakże wykonawcy którzy zainkasowali kasę niechętnie powracają na poprawki, więc uważam że taka sprawa bedzie miała swój finał w sądzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ewaoli 16.03.2009 19:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Marca 2009 Nie jestem znawcą tylko żoną dekarza ale z tego co wiem to przy podpisaniu umowy jest zawarta informacja o okresie gwarancji jeśli ci nie minęła śmiało możesz domagać się poprawek.Jeśli chodzi o zwrot kosztów za wykonanie poprawek przez inną firmę owszem ale pod warunkiem że wysłałeś pismo wykonawcy tego dachu z informacja że coś dzieje się z dachem i że należy dokonać poprawek w ciągu X dni jeśli on się z tego nie wywiązał zatrudniasz inną firmę a on ponosi koszty poprawek.Ale dużo zależy jak jest sformułowana umowa. Dla 100% pewności zasięgnij jeszcze porady:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.