halinaR 27.03.2009 20:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Marca 2009 Jestem na forum pierwszy raz mam pytanie. Buduje dom Szeherezade kolo łodzi. Brygada murarzy wyceniła sso na sumę 50 tys .Suma ta jest z wiazarem dachowym bez pokrycia .Bardzo proszę o pomoc czy wycena ta nie jest zbyt wygórowana.Jestem w tym temacie zielona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
TOMASZQS 27.03.2009 22:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Marca 2009 jeżeli jest to ten bungalow niski który znalazłem,i cena tyczy samej robocizny, to moim zdaniem znajdziesz taniej do tej roboty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Nefer 27.03.2009 22:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Marca 2009 http://forum.muratordom.pl/szeherezada-2g-dominanta-lodz,t148056.htm?highlight=szeherezada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania