dwórnadutratą 02.04.2009 11:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2009 -Post usunięty jako zdezaktualizowany- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
phum2 02.04.2009 11:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2009 dzieki za informacje. to typowa polska mentalnosc. chcieli by grac w swiatowach ligach ale prostych zadan nie daja rady rozwiazac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zbigmor 02.04.2009 12:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2009 dzieki za informacje. to typowa polska mentalnosc. chcieli by grac w swiatowach ligach ale prostych zadan nie daja rady rozwiazac. Niech każdy mierzy po sobie. Jako Polak nie uważam, że mam taką mentalność. Autorowi mogę tylko współczuć i z chęcią zobaczyłbym wytłumaczenie drugiej strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
q-bis 02.04.2009 12:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2009 Swego czasu było dużo negatywnych opinii na temat firmy OCTOPUS. Mieli procesy, było to opisywane w prasie.Nie wiem jak obecnie - może już się poprawili... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
panda 02.04.2009 16:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2009 Ekontech - swego czasu Martka opisywała w swoim dzienniku przeboje z tą firmą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
muszyn 24.11.2009 14:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Listopada 2009 ale chyba juz sie poprawili? bo ostatnio znajomi doradzali mi wlasnie ta firme.. a kumple w projektach tez stosowali ich produkty.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kurm28 08.04.2010 13:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 Mam NATEO - jak na razie nie mogę narzekać.Wszystko zrealizowane terminowo, kontakt z serwisem bez problemu (nie eklamacje, ale raczej wsparcie techniczne), pomoc przy wyborze pompy i osprzętu.Realizacja była pod koniec ubiegłego roku (jakos tak wrzesień - pazdziernik). Jednak nie - jeden minus jest - instrukcja obsługi.Jak dla mnie zbyt pobieżna. pzdrk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wihajster 08.04.2010 22:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 A jak wygląda sprawa natężenia hałasu? Wg dokumentacji powiedziałbym że kiepsko, a jak jest subiektywnie? Stoi w garażu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jarecki89 12.04.2010 10:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2010 Mam NATEO - jak na razie nie mogę narzekać. Wszystko zrealizowane terminowo, kontakt z serwisem bez problemu (nie eklamacje, ale raczej wsparcie techniczne), pomoc przy wyborze pompy i osprzętu. Realizacja była pod koniec ubiegłego roku (jakos tak wrzesień - pazdziernik). Jednak nie - jeden minus jest - instrukcja obsługi. Jak dla mnie zbyt pobieżna. pzdr k Tutaj ,moim zdaniem nie ma problemu- zawsze mozesz sie skontaktowac z Nateo i uzyskasz wszystkie informacje na temat pompy. A mozna zapytac -na jaką powierzchnie domu podłaczałes pompe ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
anna_monika 05.05.2010 16:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Maja 2010 Ja zdecydowanie odradzam firmę Viessmann. Przez działania niekompetentnego AUTORYZOWANEGO serwisu pompa ciepła uległa całkowitemu zniszczeniu (po okresie gwarancji). Ani serwis, ani firma Viessmann (ani oddział w Polsce, ani centrala w Niemczech) nie poczuwali się do żadnej odpowiedzialności. Mamy stos korespondencji, z której jasno wynika, że urządzenia zabezpieczające nie stanowią zabezpieczenia, bo pompa POWINNA działać sprawnie. Jak znajdę chwilę, wrzucę co ciekawsze wypowiedzi Viessmanna na jakiś serwer i podam linka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Mały 06.05.2010 08:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Maja 2010 Witam. Może odrobinę więcej danych, a zwłaszcza region i serwis? Bo na razie "viesiek" obrywa, ale skąd, co i jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
anna_monika 06.05.2010 11:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Maja 2010 Witam. Może odrobinę więcej danych, a zwłaszcza region i serwis? Bo na razie "viesiek" obrywa, ale skąd, co i jak? OK, w weekend napiszę więcej, łącznie z danymi serwisu oraz dokładnym opisem problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
piwopijca 06.05.2010 14:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Maja 2010 Dobrze ze nie zdecydowalem sie na "Vieska" tylko Vaillant'a -toc to tez niemieckie bydle ale w Polsce przynajmniej bylem potraktowany poprawnie Zawsze gdy zadzwonie do firmy ktora mi montowala (Ekoemiter spod Pruszkowa) z jakims problemem -raczej niewiedza moja, to Pan stara sie pomoc a jesli nie wie to obdzwania Vaillanta i daje mi znac co i jak. Na szczescie potrzebna pomoc byla tylko na poczatku, instrukcja nie zawiera bardziej zawilych ustawien. Zreszta to samo dotyczy sie Panow z Vaillant'a, jakos jak na razie spokojnie mi wyjasniali niezrozumiale kwestie -ustawienia zaaansowane, wieksze uprawnienia dla mnie do komunikacji zdalnej (vrnetDialog) etc... Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Mały 11.05.2010 13:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Maja 2010 OK, w weekend napiszę więcej, łącznie z danymi serwisu oraz dokładnym opisem problemu. To jak tam? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Grzesiek13 14.05.2010 15:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Maja 2010 Ja zdecydowanie odradzam firmę Viessmann. Przez działania niekompetentnego AUTORYZOWANEGO serwisu pompa ciepła uległa całkowitemu zniszczeniu (po okresie gwarancji). Ani serwis, ani firma Viessmann (ani oddział w Polsce, ani centrala w Niemczech) nie poczuwali się do żadnej odpowiedzialności. Mamy stos korespondencji, z której jasno wynika, że urządzenia zabezpieczające nie stanowią zabezpieczenia, bo pompa POWINNA działać sprawnie. Jak znajdę chwilę, wrzucę co ciekawsze wypowiedzi Viessmanna na jakiś serwer i podam linka. Mały ma rację. Nie bronię Vieśka, choć go często montuję. Piszesz, że zawalił serwis - to nie wiem na jakiej podstawie zwalasz winę na producenta -za szkody złej regulacji odpowiada serwisant. Podaj cos więcej, bo jestem ciekaw, może coś pomożemy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Grzesiek13 14.05.2010 15:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Maja 2010 Dobrze ze nie zdecydowalem sie na "Vieska" tylko Vaillant'a -toc to tez niemieckie bydle ale w Polsce przynajmniej bylem potraktowany poprawnie Zawsze gdy zadzwonie do firmy ktora mi montowala (Ekoemiter spod Pruszkowa) z jakims problemem -raczej niewiedza moja, to Pan stara sie pomoc a jesli nie wie to obdzwania Vaillanta i daje mi znac co i jak. Na szczescie potrzebna pomoc byla tylko na poczatku, instrukcja nie zawiera bardziej zawilych ustawien. Zreszta to samo dotyczy sie Panow z Vaillant'a, jakos jak na razie spokojnie mi wyjasniali niezrozumiale kwestie -ustawienia zaaansowane, wieksze uprawnienia dla mnie do komunikacji zdalnej (vrnetDialog) etc... Pzdr. Sorki, ale chyba piszesz nie w temacie. Kupiłeś vaillanta i go chwalisz, a tak na prawdę nie miałeś doczyniania z vieskiem. Nie wyrokuj, bo nie wiemy, nic dokładnie w sprawie i na razie cisza w temacie???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Mały 16.05.2010 08:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Maja 2010 A może to po prostu konkurencja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Grzesiek13 16.05.2010 18:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Maja 2010 Czyli jesteśmy w domu, najlepiej oczernić, może inni nie skorzystają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Marek Pomorski 20.05.2010 20:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Maja 2010 oprócz samej "marki" istotną rolę odgrywa serwis. Jak wiadomo trafiając na dyletantów nawet najlepsza pompa może okazać się "koszmarem". Niektórzy podchodzą na zasadzie "sprzedam i na razie", a później czyta się że marka X jest kiepska, a Y najlepsza na świecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
piwopijca 26.05.2010 12:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Maja 2010 A może to po prostu konkurencja? Tacy "duzi" a takie duperele wypisuja... hehe.. Posty wyzej nie napawaja optymizmem a raczej sa negatywne co do Veissmana -stad moje zadowolenie z wyboru innej marki. Szkoda ze tak plytko czytacie, widze rowniez skad po tyle postow nabitych macie... Jakbys juz zapomnial: Witam. Może odrobinę więcej danych, a zwłaszcza region i serwis? Bo na razie "viesiek" obrywa, ale skąd, co i jak? Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.