agnieszkakusi 03.04.2009 06:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2009 Od listopada reklamujemy zamknięcie drzwiczek w piecu Cichewicz. Wczoraj był serwisant po raz trzeci i drzwiczki sa bardziej rozwalone niż były na początku. Zapomniał np. założyć rączki do otwierania i trzeba łapać za gorący ceownik, żeby piec otworzyć. Zastanawiam się co mogę zrobić, żeby wymóc na nich poprawne zrobienie usługi serwisowej. Czy po 3 wizytach serwisanta i braku poprawy, a wręcz popsuciu reklamowanej częsci nie mam prawa do wymiany na nowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zbigmor 03.04.2009 06:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2009 Od listopada reklamujemy zamknięcie drzwiczek w piecu Cichewicz. Wczoraj był serwisant po raz trzeci i drzwiczki sa bardziej rozwalone niż były na początku. Zapomniał np. założyć rączki do otwierania i trzeba łapać za gorący ceownik, żeby piec otworzyć. Zastanawiam się co mogę zrobić, żeby wymóc na nich poprawne zrobienie usługi serwisowej. Czy po 3 wizytach serwisanta i braku poprawy, a wręcz popsuciu reklamowanej częsci nie mam prawa do wymiany na nowy? Jak popsuli dodatkowo to chyba nie ma o czym mówić? Sposób naprawy to chyba firma wybiera więc mają do wyboru naprawę uchwytu, wymianę drzwiczek lub zabranie kotła i oddanie kasy. Te reklamacje dotyczą tego samego i składane były na piśmie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agnieszkakusi 03.04.2009 06:54 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2009 reklamacje cały czas dotyczą drzwiczek, bo śruba, która wchodziła w ceownik i była dokręcana wyrabiała ceownik, który zrobił się całkiem płaski. Nie wiem czy dobrze to opisałam. Reklamacje składane na pismie przez hurtownię, w której kupowaliśmy piec. Mam w domu trzy protokoły reklamacyjne podpisane przes serwisanta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zbigmor 03.04.2009 07:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2009 reklamacje cały czas dotyczą drzwiczek, bo śruba, która wchodziła w ceownik i była dokręcana wyrabiała ceownik, który zrobił się całkiem płaski. Nie wiem czy dobrze to opisałam. Reklamacje składane na pismie przez hurtownię, w której kupowaliśmy piec. Mam w domu trzy protokoły reklamacyjne podpisane przes serwisanta. A czy dla dostawcy sprawa jest skończona? Jeśli nie to poczekaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agnieszkakusi 03.04.2009 07:11 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2009 w ostatnim poście miało oczywiście być przez serwisanta, a nie "przes" Dla dostawcy sprawa jest skończona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zbigmor 03.04.2009 07:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2009 w ostatnim poście miało oczywiście być przez serwisanta, a nie "przes" Dla dostawcy sprawa jest skończona. To ja bym zareklamował jeszcze raz, a w przypadku braku ochoty przyjęcia reklamacji lub otrzymania odmowy uznania skontaktowałbym się z rzecznikiem praw obywatelskich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kolorado 03.04.2009 09:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2009 w ostatnim poście miało oczywiście być przez serwisanta, a nie "przes" Dla dostawcy sprawa jest skończona. To ja bym zareklamował jeszcze raz, a w przypadku braku ochoty przyjęcia reklamacji lub otrzymania odmowy uznania skontaktowałbym się z rzecznikiem praw obywatelskich. Raczej chyba konsumenta (UOKIK)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zbigmor 03.04.2009 10:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2009 w ostatnim poście miało oczywiście być przez serwisanta, a nie "przes" Dla dostawcy sprawa jest skończona. To ja bym zareklamował jeszcze raz, a w przypadku braku ochoty przyjęcia reklamacji lub otrzymania odmowy uznania skontaktowałbym się z rzecznikiem praw obywatelskich. Raczej chyba konsumenta (UOKIK)? Masz rację. Chociaż konsument to też obywatel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.