agnieszkakusi 03.04.2009 06:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2009 Od listopada reklamujemy zamknięcie drzwiczek w piecu Cichewicz. Wczoraj był serwisant po raz trzeci i drzwiczki sa bardziej rozwalone niż były na początku. Zapomniał np. założyć rączki do otwierania i trzeba łapać za gorący ceownik, żeby piec otworzyć. Zastanawiam się co mogę zrobić, żeby wymóc na nich poprawne zrobienie usługi serwisowej. Czy po 3 wizytach serwisanta i braku poprawy, a wręcz popsuciu reklamowanej częsci nie mam prawa do wymiany na nowy? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/120134-3-krotna-reklamacja-drzwiczek-od-pieca-co-mog%C4%99-zrobi%C4%87/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zbigmor 03.04.2009 06:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2009 Od listopada reklamujemy zamknięcie drzwiczek w piecu Cichewicz. Wczoraj był serwisant po raz trzeci i drzwiczki sa bardziej rozwalone niż były na początku. Zapomniał np. założyć rączki do otwierania i trzeba łapać za gorący ceownik, żeby piec otworzyć. Zastanawiam się co mogę zrobić, żeby wymóc na nich poprawne zrobienie usługi serwisowej. Czy po 3 wizytach serwisanta i braku poprawy, a wręcz popsuciu reklamowanej częsci nie mam prawa do wymiany na nowy? Jak popsuli dodatkowo to chyba nie ma o czym mówić? Sposób naprawy to chyba firma wybiera więc mają do wyboru naprawę uchwytu, wymianę drzwiczek lub zabranie kotła i oddanie kasy. Te reklamacje dotyczą tego samego i składane były na piśmie? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/120134-3-krotna-reklamacja-drzwiczek-od-pieca-co-mog%C4%99-zrobi%C4%87/#findComment-3179772 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agnieszkakusi 03.04.2009 06:54 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2009 reklamacje cały czas dotyczą drzwiczek, bo śruba, która wchodziła w ceownik i była dokręcana wyrabiała ceownik, który zrobił się całkiem płaski. Nie wiem czy dobrze to opisałam. Reklamacje składane na pismie przez hurtownię, w której kupowaliśmy piec. Mam w domu trzy protokoły reklamacyjne podpisane przes serwisanta. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/120134-3-krotna-reklamacja-drzwiczek-od-pieca-co-mog%C4%99-zrobi%C4%87/#findComment-3179806 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zbigmor 03.04.2009 07:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2009 reklamacje cały czas dotyczą drzwiczek, bo śruba, która wchodziła w ceownik i była dokręcana wyrabiała ceownik, który zrobił się całkiem płaski. Nie wiem czy dobrze to opisałam. Reklamacje składane na pismie przez hurtownię, w której kupowaliśmy piec. Mam w domu trzy protokoły reklamacyjne podpisane przes serwisanta. A czy dla dostawcy sprawa jest skończona? Jeśli nie to poczekaj. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/120134-3-krotna-reklamacja-drzwiczek-od-pieca-co-mog%C4%99-zrobi%C4%87/#findComment-3179850 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agnieszkakusi 03.04.2009 07:11 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2009 w ostatnim poście miało oczywiście być przez serwisanta, a nie "przes" Dla dostawcy sprawa jest skończona. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/120134-3-krotna-reklamacja-drzwiczek-od-pieca-co-mog%C4%99-zrobi%C4%87/#findComment-3179859 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zbigmor 03.04.2009 07:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2009 w ostatnim poście miało oczywiście być przez serwisanta, a nie "przes" Dla dostawcy sprawa jest skończona. To ja bym zareklamował jeszcze raz, a w przypadku braku ochoty przyjęcia reklamacji lub otrzymania odmowy uznania skontaktowałbym się z rzecznikiem praw obywatelskich. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/120134-3-krotna-reklamacja-drzwiczek-od-pieca-co-mog%C4%99-zrobi%C4%87/#findComment-3179868 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kolorado 03.04.2009 09:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2009 w ostatnim poście miało oczywiście być przez serwisanta, a nie "przes" Dla dostawcy sprawa jest skończona. To ja bym zareklamował jeszcze raz, a w przypadku braku ochoty przyjęcia reklamacji lub otrzymania odmowy uznania skontaktowałbym się z rzecznikiem praw obywatelskich. Raczej chyba konsumenta (UOKIK)? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/120134-3-krotna-reklamacja-drzwiczek-od-pieca-co-mog%C4%99-zrobi%C4%87/#findComment-3180388 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zbigmor 03.04.2009 10:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2009 w ostatnim poście miało oczywiście być przez serwisanta, a nie "przes" Dla dostawcy sprawa jest skończona. To ja bym zareklamował jeszcze raz, a w przypadku braku ochoty przyjęcia reklamacji lub otrzymania odmowy uznania skontaktowałbym się z rzecznikiem praw obywatelskich. Raczej chyba konsumenta (UOKIK)? Masz rację. Chociaż konsument to też obywatel Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/120134-3-krotna-reklamacja-drzwiczek-od-pieca-co-mog%C4%99-zrobi%C4%87/#findComment-3180406 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.