Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

3-krotna reklamacja drzwiczek od pieca. Co mogę zrobić?


Recommended Posts

Od listopada reklamujemy zamknięcie drzwiczek w piecu Cichewicz. Wczoraj był serwisant po raz trzeci i drzwiczki sa bardziej rozwalone niż były na początku. Zapomniał np. założyć rączki do otwierania i trzeba łapać za gorący ceownik, żeby piec otworzyć. Zastanawiam się co mogę zrobić, żeby wymóc na nich poprawne zrobienie usługi serwisowej. Czy po 3 wizytach serwisanta i braku poprawy, a wręcz popsuciu reklamowanej częsci nie mam prawa do wymiany na nowy?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od listopada reklamujemy zamknięcie drzwiczek w piecu Cichewicz. Wczoraj był serwisant po raz trzeci i drzwiczki sa bardziej rozwalone niż były na początku. Zapomniał np. założyć rączki do otwierania i trzeba łapać za gorący ceownik, żeby piec otworzyć. Zastanawiam się co mogę zrobić, żeby wymóc na nich poprawne zrobienie usługi serwisowej. Czy po 3 wizytach serwisanta i braku poprawy, a wręcz popsuciu reklamowanej częsci nie mam prawa do wymiany na nowy?

 

 

Jak popsuli dodatkowo to chyba nie ma o czym mówić? Sposób naprawy to chyba firma wybiera więc mają do wyboru naprawę uchwytu, wymianę drzwiczek lub zabranie kotła i oddanie kasy.

Te reklamacje dotyczą tego samego i składane były na piśmie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

reklamacje cały czas dotyczą drzwiczek, bo śruba, która wchodziła w ceownik i była dokręcana wyrabiała ceownik, który zrobił się całkiem płaski. Nie wiem czy dobrze to opisałam. Reklamacje składane na pismie przez hurtownię, w której kupowaliśmy piec. Mam w domu trzy protokoły reklamacyjne podpisane przes serwisanta.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

reklamacje cały czas dotyczą drzwiczek, bo śruba, która wchodziła w ceownik i była dokręcana wyrabiała ceownik, który zrobił się całkiem płaski. Nie wiem czy dobrze to opisałam. Reklamacje składane na pismie przez hurtownię, w której kupowaliśmy piec. Mam w domu trzy protokoły reklamacyjne podpisane przes serwisanta.

 

A czy dla dostawcy sprawa jest skończona? Jeśli nie to poczekaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w ostatnim poście miało oczywiście być przez serwisanta, a nie "przes" :D

Dla dostawcy sprawa jest skończona.

 

To ja bym zareklamował jeszcze raz, a w przypadku braku ochoty przyjęcia reklamacji lub otrzymania odmowy uznania skontaktowałbym się z rzecznikiem praw obywatelskich.

Raczej chyba konsumenta (UOKIK)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w ostatnim poście miało oczywiście być przez serwisanta, a nie "przes" :D

Dla dostawcy sprawa jest skończona.

 

To ja bym zareklamował jeszcze raz, a w przypadku braku ochoty przyjęcia reklamacji lub otrzymania odmowy uznania skontaktowałbym się z rzecznikiem praw obywatelskich.

Raczej chyba konsumenta (UOKIK)?

 

 

Masz rację. Chociaż konsument to też obywatel :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...