Chuck_S 03.04.2009 21:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2009 Hmm no właśnie. Pierwszy post wypadałoby się przedstawić. Byle nie zabrzmiało jak w kronice kryminalnej. Ja to Krzysiek moja lepsza połowa to Bernatka i nasza rozkoszna córcia Matylda. Od dłuższego czasu przeglądam forum muratora, gdyż no właśnie postanowiliśmy się z żonką budować i tu się zaczynają schody jak zresztą u wszystkich. Materiały na stan surowy otwarty już kupione choć jeszcze nie mamy projektu Zdecydowaliśmy się na indywidualny. Co będzie później to się zobaczy na razie warto się trochę dokształcić w różnych tematach. Co prawda jestem początkującym na forum ale mogę polecić siebie w tematach elektrycznych w miarę możliwości (czasowych). Pozdrawiam wszystkich serdecznie no i czas zacząć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
malka 03.04.2009 22:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2009 Witam i zyczę wielu miłych i bogatych w wiedzę i rozrywkę, chwil na forumie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość elutek 04.04.2009 05:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2009 witaj, Krzysiu jedno trzeba Ci przyznać - zaczynasz dość oryginalnie Materiały na stan surowy otwarty już kupione choć jeszcze nie mamy projektu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania