zuznka 22.04.2009 17:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2009 Właśnie rozmawiałam z przedstawicielem Coca-Coli który poinformował mnie że będziemy mieć zapewniona obsługę z ich strony: napoje, parasole, stoliki, krzesła i gadżety reklamowe które myslę że głownie będą skierowne dla dzieci ( o to prosiłam ) typu balony, daszki itp Proszę zajrzeć na 4 stronę postów - bo zostały tam zapisane ważne informacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
daggulka 22.04.2009 17:49 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2009 zuzanka.... kobieto ...Ty musisz mieć albo duży biust, alboo wrodzony dar przekonywania ... Twoje zaangażowanie w sprawę jest po prostu...no brak mi słów....super . jeśli udałoby się , żeby sponsorzy zasponsorowali całą kwotę wynajmu - to byłoby juz normalnie całkiem super czyli koszty forumowiczów wtedy ograniczyłyby się wtedy do tego co se każdy sam kupi do picia i jedzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zuznka 22.04.2009 18:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2009 zuzanka.... kobieto ...Ty musisz mieć albo duży biust, alboo wrodzony dar przekonywania ... Twoje zaangażowanie w sprawę jest po prostu...no brak mi słów....super . jeśli udałoby się , żeby sponsorzy zasponsorowali całą kwotę wynajmu - to byłoby juz normalnie całkiem super czyli koszty forumowiczów wtedy ograniczyłyby się wtedy do tego co se każdy sam kupi do picia i jedzenia duży biust...................... oj fajnie by było taki mam plan żeby znaleźć tylu wystawców żebyśmy nie poniesli kosztów wynajmu terenu, ale co z tego wyjdzie nie wiem ale staram się bardzo usiłuję też załatwić materiały dla dzieci tzn bloki, kredki, papier żeby nie absorbowały rodziców Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
OK 22.04.2009 18:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2009 Ja myślę, że akurat papieru to w każdym biurze pod dostatkiem - nieudane wydruki itd. - i nie mówię o tych, które muszą do ścinary, starczą reklamy faksowe i inne takie... Zacznę kompletować jutro, to do czerwca ryzę co najmniej uzbieram, rozejrzyjcie się też dookoła. Dzieciakom to starczy, zapewniam A rozejrzeć się może raczej za sponsorskim stoiskiem jakichś soków itd. Tak se głośno myślę tylko Zuzanko, JESTEŚ WIELKA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zuznka 22.04.2009 18:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2009 Daggulka ale ja juz podaję osoba z którymi rozmawiam termin ------------- 27 czerwca------------- a czytałam o ankiecie z datą 4 lipca musimy podjąć szybka i ostateczną decyzję co do daty bo wszystkie dotychczasowe ustalenia podparte są datą czerwcową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zuznka 22.04.2009 18:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2009 Ja myślę, że akurat papieru to w każdym biurze pod dostatkiem - nieudane wydruki itd. - i nie mówię o tych, które muszą do ścinary, starczą reklamy faksowe i inne takie... Zacznę kompletować jutro, to do czerwca ryzę co najmniej uzbieram, rozejrzyjcie się też dookoła. Dzieciakom to starczy, zapewniam A rozejrzeć się może raczej za sponsorskim stoiskiem jakichś soków itd. Tak se głośno myślę tylko Zuzanko, JESTEŚ WIELKA ja myslałam o takich duzych arkuszach papieru i mozliwości ich przymocowania do płyt pcv, ale każde rozwiązanie jest dobre - dzięki za papier i pomysł poszukam sponsora od soczków a wielka nie jestem - sama zobaczyz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
OK 22.04.2009 18:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2009 Duże arkusze, hhmm Może z jakiej drukarni/kopiarni na tej samej zasadzie? Podjadę, popytam, ale zaprzyjaźnione ludki już nie pracują Zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
OK 22.04.2009 18:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2009 Zuzanko, wrzuć mi swojego maila na priva, jeśli możesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
OK 22.04.2009 18:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2009 Zacytuję samą siebie, sorki Znalazłam też coś takiego http://www.korfowe.com/imprezy/index.html Dzwoniłam, poprosili o zapytanie mailem. Wieczorkiem powinna być odpowiedź co do wolnych terminów i minimalnych cen Może zna ktoś to miejsce? Właśnie dostałam odpowiedź, u nich możliwy jest termin 30 maja, mam też cennik, ale to z pół godzinki mi się zejdzie, żeby to opanować i wrzucić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
daggulka 22.04.2009 18:52 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2009 zuzanka ... ten 4 lipiec i ankieta z tym związana dotyczy się propozycji którą zaproponował jezier ... czyli tego skansenu z wielkim wiatrakiem to ma być jako alternatywa .... gdyby urzut nie wypalił , gdyby nie udało się nzaleźć sposnorów i gdyby forumowicze głosowali i wybraliby ofertę jeziera ale też nie ma sensu jej robić, ponieważ jak już ustaliliśmy - wszystkim się nie dogodzi po prostu - z końcem kwietnia zamykamy możliwość dopisywania swoich propozycji .... zrobimy ankietę z propozycjami konkretnymi (czyli jasno opisanymi co do kosztów i organizacji) ...każdy wybierający forumowicz zagłosuje i wybierzemy większością jedną ofertę zaznaczam, że oferty muszą być sprawdzone , czyli jasne muszą być koszty oraz sprawy organizacyjne i termin - żadnych niespodzianek i niewiadomych zuzanka sprawdza Urzut, jezier dał propozycje skansenu, Nefer dała propozycję parku młocińskiego itd itp każda z tych ofert musi być dokładnie sprawdzona przez pomysłodawcę , żeby nie okazało się że wybierzemy wiekszością ofertę która jest nieaktualna lub niemożliwa do zrealizowania oferty z niepełną bazą informacji nie będą brane pod uwagę niezbędne informacje : - możliwe terminy - koszty - catering zewnętrzny- jedzenie i picie (płatny przez forumowiczów przy zakupie) - ewentualnie potrzeba własnego wiktu jeśli wybierzemy piknik na żywioł - zaplecze typu ubikacje, parking , - schronienie przed deszczem w razie niepogody (chyba że odtańczymy zbiorowo indiański taniec dobrej pogody ) - miejsca siedzące - nagłośnienie - inne jeśli chodzi o papier dla dzieci do rysowania ... zapewnię ... mam zbędny papier jasnoszary i czerwony formatu A-4 , ryza białego też się znajdzie .... mam nadzieje, że środek transportu jakim się wybiorę pozwoli na zabranie tego papieru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
OK 22.04.2009 19:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2009 Długie będzie AgroKultura Korfowe http://www.korfowe.com Cennik imprezy Sale – wynajęcie (opłata za 12 godzin): 1. „Sala Kominkowa” z „Salą Kryształową” („Sala Kominkowa” przylega do „Sali Kryształowej”)– reprezentacyjne z barem, 2 kominkami, garderobą, 3 toaletami. Okna z widokiem na Puszczę Kampinoską. Z „Sali Kominkowej” bezpośrednie wyjście na podwórko z „Wiatą” - dla ok. 120 osób w przypadku imprezy zasiadanej – + miejsce na scenę dla orkiestry i tańce - dla ok. 160 osób w przypadku imprezy zasiadanej 4.000.- pln (każda dodatkowa godzina 200.-) 2. „Izba Leokadii i Lucjana” – weselno-biesiadna, autentyczna izba chłopska w stylu wiejskim z kameralnym tarasem, garderobą i 2 toaletami. Okna z widokiem na Puszczę Kampinoską. Wejście przez „Salę Kryształową” lub od strony kameralnego tarasu: - dla ok. 70 osób w przypadku imprezy zasiadanej + miejsce na scenę dla orkiestry i tańce - dla ok. 130 w przypadku imprezy zasiadanej 4.000.- pln (każda dodatkowa godzina 200.-) 3. „Wiata” , podwórko – zadaszenie z barem, murowanym grillem i piecem do pizzy i pieczenia chleba, krzesła, ławy, stoły ogrodowe, toaleta (do 50 osób): muzyka na zewnątrz możliwa do godz. 22.00: 1000.- pln (każda dodatkowa godzina 100.-) 4. Wynajęcie: „Sali Kominkowej”, „Sali Kryształowej”oraz „Izby Leokadii i Lucjana” : 6.000.- (każda dodatkowa godzina 300.-) 5. Wynajęcie: „Sali Kominkowej”, „Sali Kryształowej”, „Izby Leokadii i Lucjana” i „Wiaty”: 6.500.- (każda dodatkowa godzina 300.-) 6. Wynajęcie „Sali Kominkowej”, „Sali Kryształowej” oraz „Wiaty”: 4.500.- pln 7. Wynajęcie „Izby Leokadii i Lucjana” oraz „Wiaty”: 4.500.- (każda dodatkowa godzina 300.-) 8. Wynajęcie „Chaty Ludwika” z barem, toaletami, przylegającą „Wiatą grillową” oraz miejscem na ognisko: 3.000.- pln (muzyka możliwa do godz. 22.00) 9. Jadalnia z przylegającą Salą Rodzinną i Salą TV: 500.- pln 10. Sala Konferencyjna na ok. 30 osób: 300.- pln 11. Sprzęt nagłośnieniowy w „Sali Kominkowej” „Sali Kryształowej” lub „Izbie Leokadii i Lucjana” wystarczający do prowadzenia wieczorku tanecznego, wesela lub dyskoteki: 500.- (każda dodatkowa godzina 50.-) 12. Podest dla orkiestry w Sali Kominkowej, Sali Kryształowej lub Izbie Leokadii i Lucjana (wysokość 30 cm): 2,5mx2,5m: 200.- pln 3,7mx2,5m: 300.- pln 13. Obowiązkowo przy każdej imprezie Osoba stróżująca podczas całej imprezy: 150.- pln 14. Opcjonalnie przy każdej imprezie Osoba sprzątająca toalety: 150.- pln Pobyt: Miejsce w pokoju 4-osobowym (bez śniadania) 50.- pln Pokój 2-osobowy (bez śniadania) 140.- pln Pokój 1-osobowy (bez śniadania) 80.- pln Nocleg w przypadku powyżej 20 osób: 55.- pln/osoba (bez śniadania) Śniadanie 10.- pln/osoba Doba pobytowa rozpoczyna się o godz. 13.00 i kończy się o godz. 12.00 następnego dnia. Stoły, ławy, parasole, agregat prądotwórczy: ˇ Parasol piwny: 40.- pln ˇ Stół piwny + 2 ławki: 25.- pln ˇ Agregat prądotwórczy: 1.000.- pln + koszt paliwa Atrakcje: (opłata za 8 godzin): ˇ tenis stołowy: 100.- pln ˇ bilard: 300.- pln ˇ bule: 200.- pln ˇ rozpalanie 1 kominka (koszt wkładu drewna na ok. 2-3 godziny) 25.- pln (Sala Kominkowa lub Sala Krzyształowa lub Izba Leokadii i Lucjana) ˇ boisko do siatkówki plażowej: 600.- pln ˇ boisko do badmintona: 300.- pln ˇ Plac zabaw dla dzieci (2 huśtawki, piaskownica): 200.- pln ˇ ognisko, koszt 1 wkładu drewna na ok. 2 godziny palenia: 50.- pln Konie: ˇ przejazd wozem 15-20 osób, 25.- pln/osoba/godz. lub 500.- pln/godz./wóz ˇ przejazd bryczką 3-4 osoby, 300.- pln/godzina/bryczka ˇ kulig: jednoczesny przejazd ok. 25 osób (3 pary sań) 25.- pln/osoba/godz. ˇ koń z osobą oprowadzającą: 150.- pln/1 godzina ˇ kuc z osobą oprowadzającą: 150.- pln/1 godzina Catering: Zapewniamy profesjonalną obsługę firmy cateringowej. Propozycje menu w zależności od rodzaju imprezy. Koszt wywozu śmieci wg ilości napełnionych pojemników. W przypadku własnego cateringu do kosztów wynajmu obiektu należy doliczyć 10.- pln/osoba (użycie kuchni, koszt elektryczności, zużycia wody i wywozu nieczystości). W przypadku pikników: 3.- pln/osoba W przypadku użycia własnych atrakcji pobieramy opłatę 3% wartości netto. Ceny netto +VAT Rezerwacja terminu jest wiążąca po podpisaniu umowy oraz wpłaceniu zaliczki. Jeśli uważacie, że warto sprawdzać dalej, to w weekend mogę się tam wybrać i pogadać osobiście o cenach ew. cateringu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
OK 22.04.2009 19:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2009 Aha, nas by chyba interesował p. 8. Chata Ludwika z wiatą grilową Jutro jeszcze przedzwonię co do szczegółów, bo jak pisałam, podjechać mogę w weekend dopiero Ale będę wdzięczna, jeśli na podstawie w/w wypowiecie się, co o tym myślicie. Powtarzam: wolny termin 30 maja (i 18 lipca oraz wszystkie niedziele - ale to chyba nie wchodzi w grę ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zuznka 22.04.2009 19:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2009 Chwilkę mnie nie było bo załatwiałam sponsora słodkości dla dzieci ( soczki itp) do konca nie ustalone bo szczegóły umówię na spotkaniu - może jeszcze w tym tyg jak oboje dopasujemy czas - dodam ze to znajomy ktory ma siec supermarketów i mam nadzieję że nie odmówi mi pomocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
daggulka 22.04.2009 19:23 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2009 powiedz lepiej, zuzanka gdzie Ty nie masz znajomości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gawel 22.04.2009 19:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2009 O my goodnes ale żeście nastukali do spotkania 100 stronek peknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zuznka 22.04.2009 19:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2009 powiedz lepiej, zuzanka gdzie Ty nie masz znajomości ojej niech pomyslę nie - nie chce mi się mysleć ale jak juz dojdę do tego gdzie ich nie mam dam ci znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tomek1950 23.04.2009 00:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2009 Zuz@nko, w czasie zjazdu, klęknę przed TOBĄ i wyznam Ci platoniczną miłość. JESTEŚ WSPANIAŁA, WIELKA I KOCHANA. Twój fan - tomek1950 zwany komturem mazurskim. Daggulko, w czasie zjazdu, klęknę przed Tobą i wyznam Ci platoniczną miłość. JESTEŚ WSPANIAŁA, WIELKA I KOCHANA Twój fan - tomek1950 zwany komturem mazurski, Uczynię to na oczach wszystkich będących na zlocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zuznka 23.04.2009 06:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2009 Zuz@nko, w czasie zjazdu, klęknę przed TOBĄ i wyznam Ci platoniczną miłość. JESTEŚ WSPANIAŁA, WIELKA I KOCHANA. Twój fan - tomek1950 zwany komturem mazurskim. Daggulko, w czasie zjazdu, klęknę przed Tobą i wyznam Ci platoniczną miłość. JESTEŚ WSPANIAŁA, WIELKA I KOCHANA Twój fan - tomek1950 zwany komturem mazurski, Uczynię to na oczach wszystkich będących na zlocie. chyba powinnam się zaczerwienić ale nieeeeeeeeee poprostu trzymam cię za słowo - i myslę że zaraz Lista chętnych zwrośnie po przeczytaniu twej deklaracji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
daggulka 23.04.2009 06:34 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2009 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zuznka 23.04.2009 07:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2009 Kolejna wiadomość : Dziś o 14 jadę razem z pomysłodawczynią OK zobaczyć ofertę i lokalizację http://www.korfowe.com oraz odbyc rozmowę o mozliowści ewentualnego zorganizowania tam Zlotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.