Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

SPOTKANIE FORUMOWICZÓW 2009 - organizujemy sami


Recommended Posts

  • Odpowiedzi 1,5k
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Zuz@nko, w czasie zjazdu, klęknę przed TOBĄ i wyznam Ci platoniczną miłość.

JESTEŚ WSPANIAŁA, WIELKA I KOCHANA.

 

Twój fan - tomek1950 zwany komturem mazurskim.

 

 

Daggulko, w czasie zjazdu, klęknę przed Tobą i wyznam Ci platoniczną miłość.

JESTEŚ WSPANIAŁA, WIELKA I KOCHANA

 

Twój fan - tomek1950 zwany komturem mazurski,

 

Uczynię to na oczach wszystkich będących na zlocie. :D

 

chyba powinnam się zaczerwienić ale nieeeeeeeeee :wink:

 

poprostu trzymam cię za słowo - i myslę że zaraz Lista chętnych zwrośnie po przeczytaniu twej deklaracji :wink: :wink: :wink: :roll: :roll: :roll: :lol: :lol: :lol:

 

Znając Tomka, wiem że sporo złożył taką deklaracje, to tak też uczyni :D

pozdrawiam

m.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WITAM SERDECZNIE :D

PODZIWIAM ZAANGAŻOWANIE OSÓB CHCĄCYCH ZORGANIZOWAĆ ZLOT- TRZYMAM MOCNO KUCIUKI :D

 

MOJE PYTANIA I PROZPOZYCJE TO ;

1-KIEDY KONKRETNIE BEDZIE ZLOT- DLA MNIE DATA JEST PODSTAWĄ :D

A TEGO NIE MOGĘ SIĘ DOCZYTAĆ :-?

 

2-JEŻELI PRZYJADĘ WOLAŁABYM WPŁACIĆ JUŻ W MAJU KWOTĘ NP; 50 ZŁ,

TYTUŁEM GWARANCJI,KWOTA NIEWIELKA-ALE TO JUŻ COŚ .

 

W ZESZŁYM ROKU WIELE OSOB SIE NIE STAWIŁO, POMIMO DEKLARACJI.

DLATEGO TEŻ, JEZELI SIĘ ZAPISUJE TO BĘDĘ,A JAK NIE TO TRUDNO 50

PRZEPADŁO, ALE Z CZEGOS TE ZAKUPY, ZALICZKI TRZEBA WPAŁACIĆ .

KOMIET ORGANIZACYJNY, NIE BĘDZIE WYKŁADAŁ WLASNEJ KASY !!!

I TAK DUŻO ROBIĄ, POŚWIĘCAJĄC SWÓJ CZAS :D

 

3-USTALENIE KONKRETNEGO KOMIETU,DO OSOB Z TEJ LISTY BEDZIE

,MOZNA SIĘ KONKRETNIE ZWRACAĆ.

 

4-MOŻE KTOŚ , KTO MA GOSPODARSTWO AGROTURYSTYCZNE

MÓGŁBY ZORGANIZOWAĆ ZLOT,PRZECIEŻ LEPIEJ ZAPŁACIĆ SWOJEMU

NIŻ OBCEMU .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ila66 - odpowiedzi:

 

1.data bedzie ustalona równolegle z wybraniem oferty spośród proponowanych - bedzie ankieta zrobiona na początku maja i zdecydujemy większością gdzie i kiedy sie spotkamy

 

2. jesli trzeba będzie za przyjazd zapłacić (np. opcja Jeziera) to najprawdopodobniej wcześniej będzie podany numer konta do wpłat i będzie ustalona max. data do przelewów .... no i nie ukrywam, że wtedy bedzie jasne kto będzie docelowo na zlocie :wink:

 

3. kiedy już ustalimy termin i miejsce wtedy podzielimy konkretne zadania miedzy konkretne osoby które wyrażą chęć pomocy.... na razie można sie z pytaniami zwracać do mnie - udźwignę :wink: :lol:

 

4. pojęcia zielonego nie mam ... ale jeśli byłaby taka osoba - byłoby fajnie , aczkolwiek pytaliśmy w wątku czy są takie osoby i odzewu nie było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezdem :lol:

Daggulka, odpowiadam tutaj, bo do tego wątku to chyba mało kto zaglada :wink:

 

Byłyśmy, zobaczyłyśmy, pożegnałyśmy się :roll: :wink:

 

Korfowe raczej odpada - zbyt dużo problemów, zbyt drogo wychodzi. Samo wynajęcie terenu jest może tańsze niż w Urzucie, ale do tego wszystko trzeba doliczyć osobno, zwłaszcza dla tak dużej grupy :roll:

Miejsce jest przygotowane od ręki na przyjęcie ok. 100 osób, przy większej ilości trzeba dodatkowo wynająć stoły, toi-toi'e, itd. plus inne tam duperele...

A wiecie jak to jest - jak przy budowie - tu stówka, tam stówka i robi się kilka tysi więcej :wink:

 

Byłby problem, bo rezerwacja tylko za zaliczką :roll: Nie jesteśmy osobą prawną, więc nie ma z kim podpisać umowy :roll: Itd., itp....

W Urzucie są bardziej elastyczni :wink:

 

Kolejna rzecz to dojazd. Wprawdzie dojeżdża autobus, prawie... :wink: Potem (oficjalnie, bo nieoficjalnie raczej więcej) 1,5 km szutrową drogą - nie widzę tego dojścia, z dziećmi zwłaszcza :roll: O powrocie nie wspomnę :lol: :lol: :lol:

 

Głównie z w/w powodów miejsce raczej odpada :roll:

Zuzanka dorzuci na czym stanęło, bo mi akurat na koniec telefon zadzwonił :-?

 

Zuzanka jest NIESAMOWITA :o :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ila66 - odpowiedzi:

 

1.data bedzie ustalona równolegle z wybraniem oferty spośród proponowanych - bedzie ankieta zrobiona na początku maja i zdecydujemy większością gdzie i kiedy sie spotkamy

 

2. jesli trzeba będzie za przyjazd zapłacić (np. opcja Jeziera) to najprawdopodobniej wcześniej będzie podany numer konta do wpłat i będzie ustalona max. data do przelewów .... no i nie ukrywam, że wtedy bedzie jasne kto będzie docelowo na zlocie :wink:

 

3. kiedy już ustalimy termin i miejsce wtedy podzielimy konkretne zadania miedzy konkretne osoby które wyrażą chęć pomocy.... na razie można sie z pytaniami zwracać do mnie - udźwignę :wink: :lol:

 

4. pojęcia zielonego nie mam ... ale jeśli byłaby taka osoba - byłoby fajnie , aczkolwiek pytaliśmy w wątku czy są takie osoby i odzewu nie było

 

DZIĘKI SERDECZNE ZA ODPOWIEDŹ :D

MOŻE JEDNAK KTOŚ , KTO MA AGROTURYSTKĘ PRZEMYŚLI WSZYSTKO ZA I PRZECIW, PRZELICZY KOSZTY I DOJDZIE DO WNIOSKU,ZE TAKA IMPREZE ZORGANIZUJE NP NA POLANIE.

 

CZEKAM NA USTALENIE TERMINU :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłam z OK na spotkaniu pod Warszawą w miejscu wskazanym przez OK http://www.korfowe.com na forum i po dłuższej rozmowie mamy obraz zorganizowania albo raczej brak zorganizowania tam Zlotu - wszystko opisze OK jak juz usiadzie do komputera. - widzę że juz post na górze :lol: :lol: :lol:

 

Otrzymałam @ zwrotnego z Wioski i wiem że cena wynajmu dla nas ( zaznaczam że pod scecjalnymi względami ) to 3000 netto + 22% vat.

Uważam że to bardzo dobra cena ( np w porównaniu z ofertą jaka dziś usłyszałam w Agrokulturze).

Kwestia tylko na kogo ma byc wysawiona fakrura......= problem=pytanie :o

może któryś z forumowiczów...... no wiecie......

Wioska nie chce pobierać opłat od wystawców przez nas zaproszonych, więc pieniądze uzyskane za udostępnienie miejsca są dla nas - co mam nadzieję pokryje koszty wynajmu.

Ale martwi mnie problem faktury dla wystawców i ta kwestię muszę szczegółowo omówić z Wioską.

Catering załatwiony.

Coca-Cola też.

I tym samym miejsca siedzące, parasole, stoły....

 

Ja też bardzo bym chciała znać ostateczne ustalenia miejsca i terminu Zlotu bo ciężko mi rozmawiać z ewentualnymi wystawcami nie operując takimi priorytetowymi danymi jak : data i miejsce ( zwłaszcza że jeśli chodzi o firmy z którymi rozmawiam to chyba w nawiązanie współpracy wchodzi tylko Urzut)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z rozmów różnych już między nami dwiema wynikł główny problem, jaki mamy.

Dotyczy właśnie opcji wpłat :roll:

Zuzanka robi co może, żeby impreza była całkiem za friko i, cholera, zdziwiłabym się, gdyby jej nie wyszło :wink:

 

Ale.... należy brać pod uwagę, że jednak jakąś odpłatność trzeba będzie zrobić. I tu już nie jest problem wysokości, tylko właśnie problem konta.

Jako osoba bez osobowości prawnej nie możemy sobie założyć konta w banku :roll: Bardzo proste i bardzo upierdliwe...

 

Nie wyobrażam sobie, żeby ktokolwiek się podjął przyjmować wpłaty od ludzi na własne, osobiste konto :-?

 

Wątpię też, żeby, gdziekolwiek by to nie było, firma wynajmująca zgodziła się na układ, że np. parę tysięcy kosztów otrzymuje od chętnych w postaci kilkudziesięciozłotowych wpłat :-?

 

Zawiązywanie i rejestracja jakiegokolwiek ustrojstwa, tylko po to, żeby założyć w banku konto na miesiąc i potem bawić się przez kilka godzin, mija się z celem :roll:

 

Z drugiej strony raczej odpada też zbieranie kasy "na wejściu"...

 

Jeśli ktokolwiek ma jakiś pomysł - może jakiś prawnik/bankowiec - na rozwiązanie powyższego problemu, to baaardzo nam się przyda taka informacja :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłam z OK na spotkaniu pod Warszawą w miejscu wskazanym przez OK http://www.korfowe.com na forum i po dłuższej rozmowie mamy obraz zorganizowania albo raczej brak zorganizowania tam Zlotu - wszystko opisze OK jak juz usiadzie do komputera. - widzę że juz post na górze :lol: :lol: :lol:

 

Otrzymałam @ zwrotnego z Wioski i wiem że cena wynajmu dla nas ( zaznaczam że pod scecjalnymi względami ) to 3000 netto + 22% vat.

Uważam że to bardzo dobra cena ( np w porównaniu z ofertą jaka dziś usłyszałam w Agrokulturze).

Kwestia tylko na kogo ma byc wysawiona fakrura......= problem=pytanie :o

może któryś z forumowiczów...... no wiecie......

Wioska nie chce pobierać opłat od wystawców przez nas zaproszonych, więc pieniądze uzyskane za udostępnienie miejsca są dla nas - co mam nadzieję pokryje koszty wynajmu.

Ale martwi mnie problem faktury dla wystawców i ta kwestię muszę szczegółowo omówić z Wioską.

Catering załatwiony.

Coca-Cola też.

I tym samym miejsca siedzące, parasole, stoły....

 

Ja też bardzo bym chciała znać ostateczne ustalenia miejsca i terminu Zlotu bo ciężko mi rozmawiać z ewentualnymi wystawcami nie operując takimi priorytetowymi danymi jak : data i miejsce ( zwłaszcza że jeśli chodzi o firmy z którymi rozmawiam to chyba w nawiązanie współpracy wchodzi tylko Urzut)

 

A czy Wioska nie może fakturować właśnie wystawców? Podzielić kwotę za najem na sponsorów po prostu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam firmę, myślę, że mogę to wziąć na siebie - ale porozmawiam jeszcze dziś z księgową z czym to sie je i dam znać jutro :roll:

 

Daggulka, byłoby super, pytanie, czy weźmiesz na siebie taką odpowiedzialność i jak to potem rozliczysz w firmie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok - to też nie jest głupi pomysł :roll: ... wtedy by było, że to sponsorzy wynajmują do swoich celów, płaca i po zawodach :roll:

Tak właśnie mi się wydaje, wpuszczają w marketing i reklamę, czy w co tam im pasuje :roll:

Ale tu już musi Zuzanka się wypowiedzieć :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam firmę, myślę, że mogę to wziąć na siebie - ale porozmawiam jeszcze dziś z księgową z czym to sie je i dam znać jutro :roll:

 

Daggulka, byłoby super, pytanie, czy weźmiesz na siebie taką odpowiedzialność i jak to potem rozliczysz w firmie?

 

no właśnie o tym chcę pogadac z księgową :wink:

mój brat ma firmę która zatrudnia kilkadzisiąt osób ...tutaj byłoby łatwiej bo może zawsze powiedzieć, że organizował szkolenie :roll:

co do wpłat na konto - nawet jesli zrobilibysmy to na firme mojego brata to ja moge podjąć sie przyjmowania wpłat na konto - zawsze można powiedzieć, że ludzi mi długi na konto oddawali :lol: :lol: :lol:

a tak serio - wszystko jest do zorganizowania , ja się kasy i odpowiedzialności nie boje z racji 10 lat pracy w banku a teraz swojej firmy - zresztą jak juz to ktos ujął - jestem głównym prowodyrem , więc jesli ludzie mi zaufaja to nie widze problemu ...w końcu ktoś musi wziąć to na siebie :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ze swojej strony, podjadę jeszcze popatrzeć i pogadać do Gościńca Wiecha, choć przyznam, że po rozmowie z Zuzanką i po tym, co już załatwiła w Urzucie - raczej bez przekonania :lol: :lol: :lol:

Ale mam tam blisko z roboty, więc... :wink:

 

Aha, a propos Agrokultury Korfowe. Jakby ktoś szukał w okolicy Warszawy miejsca na weekendowe spotkanie rodzinne, względnie firmowe, czy inne w mniejszym gronie, w sielsko-wiejskim klimacie - to miejsce zupełnie przyjemne :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam firmę, myślę, że mogę to wziąć na siebie - ale porozmawiam jeszcze dziś z księgową z czym to sie je i dam znać jutro :roll:

 

porozmawiaj proszę, bo stanę na rzęsach żeby załatwić sponsorów - wystawców ale oni muszą otrzymać fakturę, przecież muszą to wrzucić w koszty.

Wioska nie chce rozliczac się indywidualnie z każdym reklamującym się tylko wystawi nam fakturę za wynajem terenu - na kogo ??? :o :o :o

a my musimy dać faktury wystawcą - ale kto je wystawi :o :o :o

 

Dołoże wszelkich starań żeby koszt Zlotu pokryły firmy zaproszone przez nas/mnie do współpracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daggulka, rewelacja :lol:

Ale pod warunkiem, że najpierw skonsultujesz z księgową :evil:

I raczej to nie będzie szkolenie, tylko akcja promocyjna lub coś w ten deseń :roll:

 

mam jeszcze jedna propozycje od forumowicza (starego nickiem :wink: :D ) który wczesniej zaproponował pomoc a chciał byc anonimowy - tez ma firme i służy pomocą :D

 

Anonimowego forumowicza proszę przekierować do Zuzanki :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...