daggulka 17.04.2009 15:28 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2009 a dlaczego Warszawa bo element tradycji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pasie 17.04.2009 15:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2009 Nefcia super miejsce zapodałaś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
GLAMOURMUM 17.04.2009 15:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2009 Koło Wejherowa, przy leśniczówce Kępino jest taki spooory plac z miejscem dla dzieci, na grilla, parking itp. Las, cisza i spokój. A jak komuś nudnawo to ok. 25km do morza. A jakby zbrakło beera to jakieś 10 min do Kauflandu/Lidla/Biedronki itp... podoba mi się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Żelka 17.04.2009 16:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2009 Nefcia miejsce super. Czerwiec to chyba dobra pora. Kazdy cos swojego przytarga i bedzie fajnie.Nefcia czy tam jest jakis kibelek, to raz a drugie czy smieci jest gdzies wyrzucic czy trzeba ze soba z powrotem wozic, bo w razie czego aby kazdy na smieci tez cos przygotowal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tomek1950 17.04.2009 16:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2009 Daggulka, dzięki za linka bo miałem przerwę i się pogubiłem. Wiemy już, że spotkanie organizujemy sami bez pomocy Redakcji. Rozumiem stanowisko Redakcji i nie zamierzam z nim dyskutować. Każdy forumowicz Muratora - budujący lub remontujący, organizował. Mamy więc wszyscy doświadczenie w tej materii. Organizować trzeba jednak z głową, a nie na "łapu capu". Czego potrzebujemy? 1. Miejsce. Nie będę się upierał przy Warszawie, gdzie odbywały się dotychczasowe spotkania z wyjątkiem tego w Urzucie. Miejsce to min dwa hektary na spotkanie, jakiegoś grilla, ZAPARKOWANIE SAMOCHODÓW, miejsce dla zabaw dla dzieciaków (bezpieczne) i... toalety. Można wynająć jakieś TOY TOY. Trzeba. 2. Termin. Nie znajdziemy terminu który bedzie pasował wszystkim. A to komunia, imieniny, obrona pracy doktorskiej lub ślub dziecka. Termin musimy ustalić jako pierwszy, bo nie wiadomo, czy teren w zaplanowany dzień będzie wolny. Ustalenie terminu do końca kwietnia. 3. Kogoś, kto ma szybki internet, by powiadomił niezwłocznie o obecnej sytuacji forumowiczów. Proponuję rozesłanie krótkiego newsa do grup dyskusyjnych i na najczęściej odwiedzane wątki. (Sporo pracy) 4. Ustalenie listy chętnych (w ciągu 2 tygodni od ustalenia terminu spotkania.) Zgłaszać się można wcześniej, ale ktoś musi codziennie dbać o aktualizację list z uwzględnieniem ilości zgłaszanych osób. 5. Ustalenie kosztów które musimy ponieść za wynajęcie miejsca na spotkanie, wynajęcie ewentualnych WC, opieki do dzieci i sprzątania terenu po spotkaniu. 6. Przeliczenie kosztów na jedną osobę + 10% i przekazanie tej informacji zainteresowanym. 7. Zaproszenie Redakcji na organizowane przez forumowiczów spotkanie. 8. Przygotowanie programu spotkania, by nie skończyło się tylko na "misiach" i kiełbasce na patyku. Z zeszłego roku pozostał niewykorzystany konkurs na temat gwary śląskiej przygotowany przez Bodzia g. Mam wydrukowane pytania i odpowiedzi, więc z kimś kto zna śląską gwarę mogę poprowadzić. 9. Wyznaczenie osoby odpowiedzialnej za zbiórkę składek i rozliczenia. 10. Postaram się skontaktować z Redakcją i spytać, czy czegoś ważnego nie pominąłem. I wyszedł z tego prawie dekalog. No to kochani do roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
daggulka 17.04.2009 16:28 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2009 ja jestem za urządzeniem tego spotkania w Warszawie - tradycyjnie no i kurcze, trzaby jakieś emblematy albo cuś zorganizować coby się rozpoznać Moja propozycja jest taka: ja mogę zrobić kartoniki z nickami( papier wizytówkowy ) jak już będzie zamknięta lista , ale na czym toto przyczepić? na szpilce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Maluszek 17.04.2009 16:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2009 Ja oczywiście też będę Tylko jedna uwaga - co zrobimy jak tego dnia będzie deszczowo? Trzeba by jakieś alternatywne miejsce zadaszone znaleźć albo wynająć jakiś duży namiot pod którym byśmy mogli przeczekać deszcz. Co do terminu to proponuję czerwiec Maj dużo komunii i nie wszyscy będą mogli dojechać. daggulka - może część osób zostawiła sobie na pamiątkę te przywieszki ze spotkań Muratora? A dla reszty coś się wymyśli? I jeszcze jedno - trzeba ustalić po ile mamy się składać na jedzenie? Czy robimy je sami czy będziemy zamawiać jakiś catering? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tomek1950 17.04.2009 16:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2009 ja jestem za urządzeniem tego spotkania w Warszawie - tradycyjnie no i kurcze, trzaby jakieś emblematy albo cuś zorganizować coby się rozpoznać Moja propozycja jest taka: ja mogę zrobić kartoniki z nickami( papier wizytówkowy ) jak już będzie zamknięta lista , ale na czym toto przyczepić? na szpilce? Daga, są takie przywieszki na agrafce w które się wsuwa kartonik. Redakcja przygotowywała takowe na każdy zlot. Trzeba doliczyć do kosztów udziału w zlocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
EDZIA 17.04.2009 16:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2009 ja jestem za urządzeniem tego spotkania w Warszawie - tradycyjnie no i kurcze, trzaby jakieś emblematy albo cuś zorganizować coby się rozpoznać Moja propozycja jest taka: ja mogę zrobić kartoniki z nickami( papier wizytówkowy ) jak już będzie zamknięta lista , ale na czym toto przyczepić? na szpilce? Daga, są takie przywieszki na agrafce w które się wsuwa kartonik. Redakcja przygotowywała takowe na każdy zlot. Trzeba doliczyć do kosztów udziału w zlocie. Was na chwilę zostawić to Światową Wystawę Expo zorganizujecie . Jak mnie pamięć nie myli to gdzieś powinnam mieć całe pudło identyfikatorów zostało po spotkaniu u Krystiana, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
daggulka 17.04.2009 16:42 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2009 Eeeedzia, z nieba nam spadłaś kobieto . No bo kuźwa szukam i szukam w tym necie i wyświetlają mi się same przywieszki wędkarskie . To ino kartoniki zrobię i się powsówa w te przywieszki . Ino wymiary mi trza - albo potwierdź czy takie jak w ubiegłym roku - mam to se zmierze . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tomek1950 17.04.2009 16:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2009 Widzę Edziu, że się włączasz w organizację. SUPER. Mamy w grupie moederatora, który dyżo może. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
EDZIA 17.04.2009 16:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2009 Eeeedzia, z nieba nam spadłaś kobieto . No bo kuźwa szukam i szukam w tym necie i wyświetlają mi się same przywieszki wędkarskie . To ino kartoniki zrobię i się powsówa w te przywieszki . Ino wymiary mi trza - albo potwierdź czy takie jak w ubiegłym roku - mam to se zmierze . Daga te kartoniki są w komplecie z plastikiem. Jak będzie lista to siem wypisze i gut Tomek no masz ...zawsze wiernie przybywałam na Spotkania w śnieżycy i spiekocie..pamiętasz Daga ten upał w ub. roku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
daggulka 17.04.2009 16:49 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2009 dwa lata temu to też była masakra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
daggulka 17.04.2009 16:50 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2009 dobra, listy nam trza - obiecałam to zrobię , zapodam we wontku o zapisach i postaram się dopisywać na bieżąco ... jeśli się będę spóźniać lub kogoś omine to kopa proszę na priv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sharoon 17.04.2009 16:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2009 Witam,pomysł spotkania przedni, w pełni popieram. Park Młociński wydaje się super, widzę jedynie potencjalny problem w przypadku deszczu.Alternatywne rozwiązanie: tuż za Piasecznem w stronę Zalesia Górnego jest piękna polana wraz z wiatą, w środku której jest miejsce na ognisko. Spokojnie mieści się 100 osób, może więcej. To dobra opcja na wypadek deszczu. Minus: brak komunikacji miejskiej, wyłącznie transport własny. http://lh4.ggpht.com/_rLFQT_RA190/SLJ3NgTPt7I/AAAAAAAAALE/Exwh4zpKhoU/DSC07171.JPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Maluszek 17.04.2009 16:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2009 No właśnie kilka postów wcześniej pisałam co zrobimy w przypadku deszczu?Może wynająć jakiś namiot? A co z jedzeniem? Sami czy zamawiamy catering? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tomek1950 17.04.2009 16:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2009 Witam, pomysł spotkania przedni, w pełni popieram. Park Młociński wydaje się super, widzę jedynie potencjalny problem w przypadku deszczu. Alternatywne rozwiązanie: tuż za Piasecznem w stronę Zalesia Górnego jest piękna polana wraz z wiatą, w środku której jest miejsce na ognisko. Spokojnie mieści się 100 osób, może więcej. To dobra opcja na wypadek deszczu. Minus: brak komunikacji miejskiej, wyłącznie transport własny. http://lh4.ggpht.com/_rLFQT_RA190/SLJ3NgTPt7I/AAAAAAAAALE/Exwh4zpKhoU/DSC07171.JPG Transport na miejsce to pryszcz. Większość przyjeżdżą na własnych 4 kólkach, a tych co muszą pociągiem to ktoś z warszawiaków odbiera z dworca własnym transportem. Tak było za każdym razem, kiedy spotkanie organizowała Redakcja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sharoon 17.04.2009 17:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2009 Rozumiem, zaznaczyłam tylko, że podana przeze mnie lokalizacja ma wadę w porównaniu do Parku Młocińskiego zaproponowanego przez Nefer. Ma też atut - wspomnianą wiatę. Teraz trzeba wybrać, co ważniejsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sharoon 17.04.2009 17:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2009 No właśnie kilka postów wcześniej pisałam co zrobimy w przypadku deszczu? Może wynająć jakiś namiot? A co z jedzeniem? Sami czy zamawiamy catering? Myślę, że ekonomiczniej (kryzys!) będzie, jeśli każdy przyniesie prowiant ze sobą. Jakieś kiełbaski na grilla, chleb, jakąś sałatkę, coś do picia. Jak uważacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tomek1950 17.04.2009 17:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2009 Rozumiem, zaznaczyłam tylko, że podana przeze mnie lokalizacja ma wadę w porównaniu do Parku Młocińskiego zaproponowanego przez Nefer. Ma też atut - wspomnianą wiatę. Teraz trzeba wybrać, co ważniejsze Wiele grup regionalnych zgłaszało w ubiegłych latach chęć, by spotkanie zorganizowane yło na ich terenie, a nie w Warszawie. Proszę więc o zgłaszanie kandydatur!. Tak jak na Euro 2012 konieczna jest odpowiednia promocja i materiały ze zdjęciami miejsca ewentualnego spotkania. Miejscowi organizatorzy są również niezbędni. Na zgłoszenia czekamy do 30 kwietnia. Póżniej, przez długi majowy weekend + do godziny 12:00 w poniedziałek 4 maja, głosowanie nad najlepszą lokalizacją. Z powodów technicznych (wyjazdy) można głosować nad kandydaturami wcześniej. Dead time: 4 maja 2009 r godz. 12:00. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.