Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Reklamacja drzwi zewn?trznych


greg

Recommended Posts

Witam.

Zgłosiłem reklamację drzwi zewnętrznych w hurtowni gdzie je kupiłem. Nie jest to poważna wada (pojawiło się kilka bąbli na ramiaku dolnym) ale jest. Hurtownia poinformowała mnie pisemnie, że reklamację przekazuje producentowi. Wg warunków gwarancji mieli czas 2 tygodnie na usunięcie usterki a od czasu zgłoszenia minęło już ponad 2 miesiące i nic. Interweniowałem już w hurtowni to powiedzieli, że oni nic więcej nie mogą. Jak ich postraszyć, żeby wreszcie zareagowali i usunęłi usterkę?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przede wszystkim dokładnie poczytaj warunki gwarancji, po drugie: czy reklamację składałeś na piśmie? jeśli nie to dla jasności zrób to teraz opisując całą sytuację a na końcu zaznacz czego żądasz (np. usunięcia do dnia.... usterki lub zwrotu należności za drzwi) - tyle formalności; jeśli niczego nie zrobią w określonym terminie (2tyg, ale poczytaj na gwarancji) masz prawo żądać zwrotu pieniędzy (lub innej rzeczy, którą określiłeś w piśmie reklamacyjnym).

Swego czasu miałam podobnie, dzwoniłam nawet do Rzecznika Praw Konsumenta, który mi poradził to, co ja Tobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inka1 dziękuję za info. Reklamację składałem na piśmie. Żądałem w niej usunięcia usterki ale nie pamiętam czy podałem dzień do kiedy mają to zrobić :( W waunkach gwarancji napisane jest, że 2 tygodnie. Tylko kogo teraz ściagać? Hurtownię, która towar sprzedała czy też kontaktować się bezpośrednio z producentem?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ślij na nią PIH i tyle. W końcu zacznijmy działać tak jak to jest przyjęte w normalnym świecie. Twórzmy go sami. Jak słyszę, że u nas to tak nie mozna, bo u nas to długo tak nie bedzie jak w Niemczech, czy Wiedniu, czy też ktoś tu na Forum pisał w jednym z postów , ze u nas to nie Belgia czy Szwajcaria. Przestańmy w końcu być zakompleksieni i malutcy. Wydajemy potęzną kasę na wymarzone domy i nie walczymy o swoje prawa. Głowa do góry. Walcz o swoje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też swego czasu reklamowałam w hurtowni drzwi zewnętrzne, też nie mogłam się doczekać, też telefoniczne interwencje nie odnosiły skutku...w ten sposób można się z nimi bujać w nieskończoność - taki w naszym kraju jest zwyczaj, że klient który zapłacił nie jest już klientem :(

Wysłałam do hurtownii maila o treści:

 

W związku z brakiem reakcji na naszą reklamację drzwi zewnętrznych z dnia .. pragnę poinformować, że w najbliższych dniach zamierzam oddać sprawę do Powiatowego Rzecznika Konsumentów.

Z poważaniem

Becik

tel....

 

Do producenta nie wysłałam, ale tylko dlatego że nie miałam jego namiarów.

Poskutkowało :) I nawet ktoś ważny z tej hurtowni dzwonił do mnie... ;)

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...