Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Dzisiaj próbowałam dodzwonić się do przedstawiciela firmy V&B pana Grzegorza, niestety już nie odbiera ode mnie telefonów. Wcześniej nie było problemów z dodzwonieniem się do niego.

Na stronie www villeroy-a znalazłam nr tel. do działu łazienek. Pani, która odebrała, powiedziała, że postara się pomóc (hahaha), mam zadzwonić do niej za ok 30 min., w tym czasie postara się czegoś dowiedzieć. Więc zadzwoniłam, przełączyła mnie do jakiegoś pana Michała, który podobno miał mi pomóc. Ale pan Michał zajmuje się tylko zamówieniami i nie potrafił mi pomóc.

A ja chciałam tylko zapytać się kiedy otrzymam pisemko i potwierdzenia, że moja reklamacja rzeczywiście została wysłana do Holandii.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/121445-villeroyampboch-podej%C5%9Bcie-do-klienta/page/2/#findComment-3238270
Udostępnij na innych stronach

pisz list do siedziby V&B

z rachunkiem, zdjeciem i opisem sytuacji

 

jesli to konkretna firma to bedzie reakcja od kogos na pozycji w Polsce.

 

Odrazu powinno sie pisac do nich, wtedy polactwo sie "ruszy", inaczej "co mnie to ochodzi-wyplata jest", po co pracowac i byc czlowiekiem....

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/121445-villeroyampboch-podej%C5%9Bcie-do-klienta/page/2/#findComment-3238408
Udostępnij na innych stronach

dokładnie. Rozumiem, że była to "oficjalna" reklamacja a nie tylko przez telefon? Tak czy siak, opisz sytuację i domagaj się załatwienia reklamacji. Co to jest za odpowiedź?! Mają klientów za durniów? Też bym była zła i tym bardziej nie zostawiła tematu.
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/121445-villeroyampboch-podej%C5%9Bcie-do-klienta/page/2/#findComment-3238424
Udostępnij na innych stronach

ja kupowałam sprzęty i kafelki V&B u głównego przedstawiciela w Warszawie w firmie EUROBEST.

Niesamowity profesjonalizm - w każdej chwili mogę zadzownić do właściciela pana Wojciecha - dla tego człowieka nie ma rzeczy niemożliwych ;)

Dzięki jego podejściu do kilenta obie łazienki mają sprzęt Villeroya oraz większość kafelków w domu jest także V&B.

To co mi zostało (kafelki) oddaje mu jako zwrot - jak dla mnie bomba!!!

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/121445-villeroyampboch-podej%C5%9Bcie-do-klienta/page/2/#findComment-3238716
Udostępnij na innych stronach

No to troszkę się zaniepokoiłam :roll: My kupiliśmy wszystko z V&B, do dwóch łazienek :roll: na razie mamy położone płytki, biały montaż i baterie początkiem lipca, mam nadzieję, że nie będziemy niemile zaskoczeni. Ja uwielbiam produkty tej firmy, mam nadzieje że się nie rozczarujemy :wink:
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/121445-villeroyampboch-podej%C5%9Bcie-do-klienta/page/2/#findComment-3238828
Udostępnij na innych stronach

Ja też miałam do czynienia z panem Grzegorzem.

Miałam problem z dekorami, bo te, które domówiłam, przyszły znacząco ciemniejsze od tych, co przyszły wcześniej (ale to może była wina handlowca w Domotece, u którego zamawiałam, że nie podał serii).

Najpierw kontakt z nim był w porządku, potem też nie odbierał moich telefonów (bo wyjechał na wakacje), ale w końcu dostałam nowe dekory w odpowiednim kolorze. Co więcej, te ciemniejsze, które miałam oddać na wymianę, mi się obtłukły, ale nie musiałam za nie płacić.

Podsumowując: cała sprawa trwała stanowczo za długo, ale efekt końcowy jest dla mnie zadowalający w zupełności. Fakt, że byłam namolna :)

 

A co do produktów V&B - mam sporo ich ceramiki jeszcze nie zamontowanej, więc się nie wypowiem, natomiast płytki - ładne, ale też nie trzymają wymiarów, w moim przypadku różnice były większe niż bym oczekiwała po takiej marce.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/121445-villeroyampboch-podej%C5%9Bcie-do-klienta/page/2/#findComment-3240265
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedź "szanownej" firmy brzmiała następująco: nie wymienimy ponieważ skazy, które ona posiada nie zmniejszają wartości użytkowej, jedynie mają wpływ na estetykę.

Jak firma wydająca gigantyczne pieniądze na projektantów, którzy dbają między innymi właśnie o estetykę wyrobów, może powiedzieć coś takiego. :o Przecież estetyka jest równie ważna jak użytkowość sprzętu. Ten, kto to powiedział powinien sprzedawać ziemniaki, tam faktycznie estetyka nie ma znaczenia. :wink: :lol:

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/121445-villeroyampboch-podej%C5%9Bcie-do-klienta/page/2/#findComment-3240450
Udostępnij na innych stronach

Jestem upierdliwa nie odpuszczę. Właśnie się dowiedziłam od pewnej Pani, która pracuje w dużej firmie, gdzie m.in. sprzedają produkty V&B, że już ktoś był w podobnej sytuacji jak ja. I właśnie dzięki upierdliwości sprawa zakończyła się pozytywnie.
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/121445-villeroyampboch-podej%C5%9Bcie-do-klienta/page/2/#findComment-3240672
Udostępnij na innych stronach

to nie jest upierdliwość. To jest normalne zachowanie klienta, który dostał towar niezgodny z umową. Płaciłaś za estetykę (nie tylko funkcjonalność) i chcesz by była taka jak w umowie. Jeśli nie przesłali odpowiedzi na piśmie to pisz wyżej z opisem sytuacji - jaką odpowiedź uzyskałaś i czego oczekujesz. U nas ciągle pokutuje przekonanie, że to klient dla sklepu a nie sklep dla klienta.
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/121445-villeroyampboch-podej%C5%9Bcie-do-klienta/page/2/#findComment-3240936
Udostępnij na innych stronach

Kolejny news, udało mi się ustalić treść odpowiedzi (oczywiście nie od pana Grzegorza). Wychodzi, że przez telefon powiedział mi co innego, a co innego jest w oficjalnym piśmie. Przez tel. powiedział, że pomimo tego, że wanna posiada wady estetyczne odpowiada standardom technicznym. A w pisemku napisali, że wanna nie posiada ani wad funkcjonalnych ani estetycznych. Poza tym coś mi kręci z tym konsultowaniem mojej reklamacji z Holandią bo raz twierdzi, że drogą mejlową otrzymał odpowiedź innym razem, że telefonicznie. No i nie udostępni mi wglądu do tej korespondencji.
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/121445-villeroyampboch-podej%C5%9Bcie-do-klienta/page/2/#findComment-3240943
Udostępnij na innych stronach

Kolejny news, udało mi się ustalić treść odpowiedzi (oczywiście nie od pana Grzegorza). Wychodzi, że przez telefon powiedział mi co innego, a co innego jest w oficjalnym piśmie. Przez tel. powiedział, że pomimo tego, że wanna posiada wady estetyczne odpowiada standardom technicznym. A w pisemku napisali, że wanna nie posiada ani wad funkcjonalnych ani estetycznych. Poza tym coś mi kręci z tym konsultowaniem mojej reklamacji z Holandią bo raz twierdzi, że drogą mejlową otrzymał odpowiedź innym razem, że telefonicznie. No i nie udostępni mi wglądu do tej korespondencji.

 

 

Poprosiłbym o kontakt z przełożonym i spróbowałbym jeszcze raz wyjaśnić o co mi chodzi.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/121445-villeroyampboch-podej%C5%9Bcie-do-klienta/page/2/#findComment-3241017
Udostępnij na innych stronach

e jaskier Walcz o swoje i nie Daj sie zbyć :evil: Ja przy zakupie kierowałam sie głównie estetyka więc dla mnie też taki produkt byłby bez wątpienia wadliwy. Tak czy inaczej przy każdym Urzędzie Powiatowym działa Rzecznik Praw Konsumenta, poprosiłabym go o pomoc a pana grzegorz poinformowała o tym fakcie :evil: tak czy inaczej życzę Ci powodzenia i mam nadzieje, że wkrótce Będziesz się cieszyć swoją wanną bez skazy :wink:
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/121445-villeroyampboch-podej%C5%9Bcie-do-klienta/page/2/#findComment-3241429
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedź "szanownej" firmy brzmiała następująco: nie wymienimy ponieważ skazy, które ona posiada nie zmniejszają wartości użytkowej, jedynie mają wpływ na estetykę.

Jak firma wydająca gigantyczne pieniądze na projektantów, którzy dbają między innymi właśnie o estetykę wyrobów, może powiedzieć coś takiego. :o Przecież estetyka jest równie ważna jak użytkowość sprzętu. Ten, kto to powiedział powinien sprzedawać ziemniaki, tam faktycznie estetyka nie ma znaczenia. :wink: :lol:

 

Spróbuj sprzedać ziemniaki, które wyglądają nieestetycznie :D

Co do ważności to wg mnie w takim sprzęcie estetyka jest ważniejsza niż użytkowość, a wnioskuję to z tego ile ludzie są w stanie zapłacić więcej za sprzęt tej samej klasy, ale o innych walorach estetycznych.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/121445-villeroyampboch-podej%C5%9Bcie-do-klienta/page/2/#findComment-3242809
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...