Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

20 tys za robocizne za 140 m2 dachu, czy to dużo?

dziubek25077

Recommended Posts

Witam

Pytanko jak w temacie, dziś rozmawiałem z "dachowcami", u sąsiada budowali dom, solidni goście, i zaproponowałem im zrobienie u mnie dachu.

Więc po oględzinach padło pytanie ILE.

No i usłyszałem 20 tys.

Sprecyzuje:

Dach dwuspadzisty, z jednym wykuszem, i zadaszeniem nad wejściem, 3 okna dachowe, powierzchnia dachu ok 140 m2, krycie dachówką ceramiczną z pełnym deskowaniem, oczywiście orynnowanie w cenie.

Czy to duża kwota jak za taką robote czy nie?

Goście są sprawdzeni, porządna ekipa, jesli nawet to ciut drożej to jednak pewniaki, zawsze ktoś taniej może spartolić dach.

Musze dać im odpowiedź czy sie decyduje.

Tylko może ktoś mnie uświadomi w cenach za takie rzeczy bo jestem laikiem.

Pozdro !!!

20 tys w sumie za co?

Jeśli tylko za ułożenie deskowania i dachu (więźba już jest zrobiona) to dużo.

Jeśli za zrobienie więźby, deskowanie i ułożenie dachu na gotowo z obróbkami blacharskimi, rynnami i oknami, a firmą daje radę to chyba cena OK.

Choć pewnie i za 16-17 udałoby się znaleźć.

Ja miałem ekipę za 75 zł/m2, u Ciebie wychodzi ( 20 tyś/140m2 ) 142 zł/m2 :o

Moja cena obejmowała wszystko, od więźby po rynnę.

Negocjuj :wink: Kryzys jest ... podobnież :lol:

pozdrawiam, majki

Tak tak, więźba jest oczywiście w cenie, nie ,mam jej zrobionej, czyli będą robić.

PS. Kryzys kryzysem, ale goście nie narzekają na brak roboty, dlatego nie chce zabardzo marudzić, a boje sie że trafie na jakąś ekipe partaczy, bo już nie jeden zpier%^&%&^%ny dach widziałem :)

Pozdro !!!

Jak rozumiem jest to tylko robocizna, a wszystkie materiały Twoje?

Wg mnie to jednak dużo, i nie jest to np. Warszawa czy Trójmiasto tylko nie za wielkie miasto.

No materiały moje, sama robocizna, dlatego właśnie pytam bo nie mam rozeznania w cenach.