dziubek25077 29.04.2009 14:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2009 WitamPytanko jak w temacie, dziś rozmawiałem z "dachowcami", u sąsiada budowali dom, solidni goście, i zaproponowałem im zrobienie u mnie dachu.Więc po oględzinach padło pytanie ILE.No i usłyszałem 20 tys.Sprecyzuje:Dach dwuspadzisty, z jednym wykuszem, i zadaszeniem nad wejściem, 3 okna dachowe, powierzchnia dachu ok 140 m2, krycie dachówką ceramiczną z pełnym deskowaniem, oczywiście orynnowanie w cenie.Czy to duża kwota jak za taką robote czy nie?Goście są sprawdzeni, porządna ekipa, jesli nawet to ciut drożej to jednak pewniaki, zawsze ktoś taniej może spartolić dach.Musze dać im odpowiedź czy sie decyduje.Tylko może ktoś mnie uświadomi w cenach za takie rzeczy bo jestem laikiem.Pozdro !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Smakor 29.04.2009 15:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2009 20 tys w sumie za co?Jeśli tylko za ułożenie deskowania i dachu (więźba już jest zrobiona) to dużo.Jeśli za zrobienie więźby, deskowanie i ułożenie dachu na gotowo z obróbkami blacharskimi, rynnami i oknami, a firmą daje radę to chyba cena OK. Choć pewnie i za 16-17 udałoby się znaleźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mattdl 29.04.2009 15:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2009 A więźbę też Ci robią?Bo jesli za samo deskowanie i krycie dachówka to drogo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
majki 29.04.2009 18:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2009 Ja miałem ekipę za 75 zł/m2, u Ciebie wychodzi ( 20 tyś/140m2 ) 142 zł/m2 Moja cena obejmowała wszystko, od więźby po rynnę. Negocjuj Kryzys jest ... podobnież pozdrawiam, majki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania