Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

jestem stolarzem i posiadam wolny czas na wykonanie zleceń w zakresie

schody

meble kuchenne MDF drewno

zabudowy szafy meble z drewna

inne realizacje w drewnie

duże doświadczenie w indywidualnych projektach

Mam brata który również profesjonalnie zajmuje się układaniem kostki brukowej granitowej , dysponuje czasem

Pozdrawiam i czekam na oferty w odległości do 200km od Kielc

chciałbym dodać że obecnie dysponuje dość tanim materiałem na meble świerkowe takie jak szafy łóżka stoły komody, koszt mebelka z drewna litego świerkowego waha się w prawie takich samych kosztach jak ze zwykłej płyty wiórowej naprawdę interesujący temat a za sprawą lekkiego zahamowania rynku

chciałbym dodać że obecnie dysponuje dość tanim materiałem na meble świerkowe takie jak szafy łóżka stoły komody, koszt mebelka z drewna litego świerkowego waha się w prawie takich samych kosztach jak ze zwykłej płyty wiórowej naprawdę interesujący temat a za sprawą lekkiego zahamowania rynku

płyta kleiona świerkowa o wymiarach 4m dł 1.2 m szerokość kosztuje ok. 180zł co daje cenę 38 zł/m2 grubość 18mm , myślę że można ją wykorzystać do wszystkiego np. podbitka na poddaszach pociąć w dowolne kształty pomalować na dobrany kolor i wychodzi niedroga i naturalna rzecz

jestem stolarzem i posiadam wolny czas na wykonanie zleceń w zakresie

schody

meble kuchenne MDF drewno

zabudowy szafy meble z drewna

inne realizacje w drewnie

duże doświadczenie w indywidualnych projektach

Mam brata który również profesjonalnie zajmuje się układaniem kostki brukowej granitowej , dysponuje czasem

Pozdrawiam i czekam na oferty w odległości do 200km od Kielc

• 1 year później...
wykonuje również imitacje belek z drewna dębowego postarzane lub nie do tego również podbitkę dębową patynowaną, ciekawa rzecz, zainteresowanych zapraszam

Witam,

Byłbym zainteresowany takimi właśnie imitacjami belek z drewna. Czy nadal jest to aktualne? Jaki jest koszt?