kafelka 11.05.2009 09:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Maja 2009 Witam,bardzo proszę o pomoc w takiej sprawie. Otóż 5 m-cy temu wystąpiłam z wnioskiem do gminy o nadanie nazwy ulicy dla drogi gminnej, z której mamy zjazd na posesję. Jednocześnie wystąpiłam o nadanie numeru domu dla nowo wybudowanego budynku. Nie chciałam mieć adresu np. 38 d lub f. Ponieważ przy tej drodze wybudowaliśmy dom jako pierwsi, ale pewnie nie ostatni uznaliśmy, że warto poczekać troszkę dłużej na adres. Problemem jest długość postępowania gminy, a właściwie nic nie robienia w tej sprawie. Przesłaliśmy razem z wnioskiem propozycje nazwy ulicy, konsultowaliśmy nazwy z pracownikami gminy, aby pasowały do ogólnej koncepcji. Nadmieniam, że nie jest to piewsza droga w mojej miescowości dla której gmina ustaliła nazwę, więc sciezkę ma przetartą. Dzwoniłam do urzędu w tej sprawie, oni twierdzą , że radę gminy nie obowiązuje żaden termin. Minęlo 5 m-cy, a nadal nie widać postępu w pracach. Co robić? Czy faktycznie nie obowiązują ich terminy rozpatrywania wniosków? [ od moderatora: temat zamknięty - zdublowany http://forum.muratordom.pl/nadanie-nazwy-ulicy-dla-obecnej-drogi-gminnej,t160219.htm ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kafelka 19.05.2009 13:16 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Maja 2009 nikt nie pomoże .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
barzuc 26.05.2009 08:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Maja 2009 Obowiązują ich terminy jak najbardziej. Sprawdź w KPA (Kodeks Postępowania Administracyjnego) i ustawę o samorządach (jakoś tak). Inna sprawa, że nadawanie nazw ulic odbywa się chyba na sesjach - a jak jest z ich częstotliwością to już nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts