Piterek 27.07.2008 19:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Lipca 2008 Witam,mam pytanie mam krokwie grubości 13 cm. Po zostawieniu szczeliny na wentylację zostaje 10 cm - co oczywiści wypełniam wełną. Na to krzyżowo chcę dać 15 cm wełny - czy ktoś wie czy ktoś oferuję przedłużone wieszaki ES?Będę wdzięczny za wszelkie informacje pomysły.Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kakaowy 27.07.2008 19:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Lipca 2008 Zarówno wieszaki jak i grzybki są i krótkie i dłuższe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Piterek 27.07.2008 19:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Lipca 2008 Zarówno wieszaki jak i grzybki są i krótkie i dłuższe. Cześć, dzięki za szybka odpowiedź, Sprawdzałem na stonach Nordgipsa i Kanufa i wszędzie znalazłem takich długich wieszaków. Na stronie rigipsa: ...Maksymalne wysunięcie uchwytu poza płaszczyznę czołową krokwi (przy zasto-sowaniu uchwytu o długości 17 cm) wynosi 14 cm, umożliwiając zastosowanie zawsze dostatecznej grubości ocieplenia... Za to faktycznie w cennikach znalazłem informację że regips ma wieszak kotwowy o dł. L = 250 do CD 60 do belek drewn. Zakładam, że mogę go wykorzystać na strych? Jeszcze jedno czy warto kupić profile Ultrastil - czy ktoś ma z tym doświadczenie bo różnica w cenie jest znaczna Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rad_milano 29.07.2008 10:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Lipca 2008 Witam Zastanawiam się czy duża jest różnica pomiędzy wełną Ursa DF 40 a DF35.Może ktoś z Was miał doświadczenia z dwoma wymienionymi przeze mnie rodzajami wełny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Duży Boban 29.07.2008 10:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Lipca 2008 DF 40 bardziej pyli, jest luźniejsza, gorzej izoluje DF 35 lepsza do układania, lepiej izoluje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Trociu 29.07.2008 10:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Lipca 2008 W tym przypadku numerek przy DF oznacza parametr lambda wełny. Ogólnie im mniejszy tym lepiej dla izolacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rad_milano 29.07.2008 10:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Lipca 2008 W domu jednorodzinnym wystarczy Ursa DF35 15cm i w poprzek 5cm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Trociu 29.07.2008 11:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Lipca 2008 W domu jednorodzinnym wystarczy Ursa DF35 15cm i w poprzek 5cm?W zależności co rozumiesz przez pojęcie "wystarczy". Przejrzyj archiwum - tam jest masa informacji na temat grubości ocieplenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sailor_ro 09.08.2008 07:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2008 Witam A to moze i ja zapytam,kupiłem folie i jest w ulotce napisane tak,folia moze stykac sie z ociepleniem,ale zalecane jest by nie stykała sie z zabudowa??Czyli co płyt GK ma nie dotykać ...Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Trociu 11.08.2008 08:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2008 kupiłem folie i jest w ulotce napisane tak,folia moze stykac sie z ociepleniem,ale zalecane jest by nie stykała sie z zabudowa?? Czyli co płyt GK ma nie dotykać ... A jaka to folia? Coś podejrzewam, że jest to aluminiowa paroizolacyjna. Wtedy właśnie aby wykorzystać trochę właściwosci tego aluminium powinno się zostawić przerwę miedzy płytami a folią. Gdzieś na forum było po co to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sailor_ro 11.08.2008 14:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2008 no właśnie nie,taka zwykła żółta ... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
martinb 24.08.2008 10:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2008 A ja spytam trochę z innej beczki. Mam zamiar sam ocieplić poddasze. 15cm między krokwie i 10 cm na zakładkę.Na to folia paroizolacyjna. sporo poczytałem, wiem prawie wszystko. niestety nie znalazłem szczegółowych informacji jak wykończyć układanie wełny przy ścianie bocznej, przy lukarnie i oknie połaciowym oraz kominie.czy izolować wełnę od ściany jakąś taśmą, czy przyklejać folię taśmą dwustronną? pomoże ktoś?może jakieś linki do fachowych porad? dodam, że na to będą później płyty G-K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
funar 24.08.2008 11:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2008 http://www.ursa.pl/services_331.htm tutaj trochę materiałów co i jak robić, Ja zaczynam w paździrniku i powiem że bardzo pomocny jest mi ten temat, Pozdrowienia dla wojowników poddaszy he he będę relacjonował pracę systematycznym wklejaniem fotek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
martinb 24.08.2008 13:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2008 http://www.ursa.pl/services_331.htm tutaj trochę materiałów co i jak robić, Ja zaczynam w paździrniku i powiem że bardzo pomocny jest mi ten temat, Pozdrowienia dla wojowników poddaszy he he będę relacjonował pracę systematycznym wklejaniem fotek tutaj nic nie znalazłem poza ogólnymi zasadami, które już mam nadzieję jako tako pojąłem. nic o układaniu wełny/profili metalowych w styku z kominem, z oknem, czy ścianą, chociaż co do tego ostatniego, z poglądowego filmu URSA wygląda na to, że chyba się nie stosuje czegoś takiego, tylko folia jest wysunięta na zakładkę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pero33 24.08.2008 15:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2008 Tez mam pytanko:czy taki układ ma sens -blachodachówka -> paroprzepuszczalna -> welna 15 cm -> welna 5 cm -> deska 25 cm ( wykonawca doradzil, tez ociepli, wygluszy i podobno przytrzyma welne gdy sznurki odpadna) -> paroizolacja -> regipsy Czy inne pomysły?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ZbysioR 25.08.2008 23:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2008 Przejrzałem cały wątek i wiele innych i nie znalazłem ani grama informacji na temat: jak izolować wokół murłaty: - czy izolacja powinna wystawać na zewnątrz na podbitkę - czy być zawinięta za murłate - czy tylko położona na murłate i przed murłate druga warstwa - jak połączyć folie paroizolacyjna z otynkowaną już ścianką kolankową Pomóżcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
funar 26.08.2008 06:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2008 ja remontuje stary domek i między murłatą a blachą sa szczeliny, poradzono mi żeby wcisnąć w te szczeliny na zewnątrz pod podbitkę watę??Pytanie jak kolega wcześniej czy dobrze?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
DaroR 21.09.2008 18:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Września 2008 Witam Zastanawiam się czy duża jest różnica pomiędzy wełną Ursa DF 40 a DF35. Może ktoś z Was miał doświadczenia z dwoma wymienionymi przeze mnie rodzajami wełny? Witam kolege Przesylam moja odpowiedź z zapytania e-mailowego Witam, Dawno nie bylem na forum Muratora, ale najwyższy czas powrócić Jesli chodzi o Twoje pierwsze pytanie, to folie dajesz w momencie kiedy wełnę masz już ułożoną (wszystkie warstwy). Stanowi ona ochronę wełny przed działaniem wilgoci z wewnątrz pomieszczeń. Stąd jej nazwa "paroizolacyjna" a nie "paroprzepuszczalna" (paroizolacyjna stosowana jest gdy nie ma deskowania). Twoja izolacja powinna wygladac nastepująco: -deskowanie -na deskach zamocowane paski styropianu - wzdłuż krokwi, gr. okolo 3 cm. Paski styropianu stanowily beda szczeline dylatacyjna gdzie bedzie wpadalo powietrze z zewnatrz - nastepnie układasz wełnę między krokwie. W moim przypadku miala ona 15cm, natomiast druga warstwę 10cm wełny włożyłem w stelaż od konstrukcji płyty gipsowej. Oczywiscie pierwsza warstwa wełny (15cm) konczyla sie rowno z krokwiami i trzymała się na drucie wiązałkowym. Warstwa (10cm) opiera się na stelażu. Oczywiscie ciężej jest zamocowac wełnę na stelażu, troche niewygodne do zrobienia, ale efekt koncowy jest OK. - Jeśli mamy już uporalismy się z wełną, następnym krokiem jest zamocowanie folii paroizolacyjnej i przytwierdzenie jej do konstrukcji stelaża. Ja zrobiłem to przy użyciu taśmy dwustronnej. Folia trzyma się bez problemu. Następnie przykręcamy płytę gipsową i jest OK. - Pozniej obrobka glifów itp i poddasze gotowe - Moj sposob, ale nie tylko mój, a tak naprawde informacje zdobyte na forum Muratora zostaly wykonane juz w wielu domach i sie sprawdzają - Miłej pracy Pozdrawiam DaroR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pam 29.09.2008 17:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Września 2008 Czytałem dwie różne instrukcje ocieplania. Jeni mówią aby dawać folię paroziolacyjną na całym poddaszu a inni że tylko w łazienkach i kuchniach. Robił ktoś może ociplenie bez tej folii w pokojach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
DaroR 30.09.2008 07:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Września 2008 Czytałem dwie różne instrukcje ocieplania. Jeni mówią aby dawać folię paroziolacyjną na całym poddaszu a inni że tylko w łazienkach i kuchniach. Robił ktoś może ociplenie bez tej folii w pokojach? z tego co mi wiadomo, i po rozmowach z wykonawcami to folia paroizolacyjna powinna być w każdym pomieszczeniu. Oczywiście, że w pokojach mniejsza jest wilgotność niż w łazience czy kotłowni, ale w pokojach również przebywamy i sami jesteśmy emitentami wilgoci bo śpimy, niektórzy spożywają posiłki itp. Ja bym nie ryzykował i dał poprostu wszędzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.