_ZBYCH_ 16.01.2004 09:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2004 Obecnie układam folię firmy Dorken Feflex i zastanawiam się czy do klejenia nie użyć foli z aluminum takiej jak jest używana przy obudowywaniu kominkków .Też jest z aluminium jest odporna na wysokie temp. i myślę że jest tańsza ( muszę to sprawdzić) Co otym myślicie? Po ile kupowałeś tą folię? Sam chcę taką nabyć. Jest b.droga ale solidna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bachac 16.01.2004 10:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2004 Czy ocieplacie dach do samego szczytu? Jeżeli tak to jak rozwiązaliście wylot szczeliny powietrznej między deskowaniem, wełną w kalenicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tom soyer 16.01.2004 10:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2004 wspominaliscie o dwoch warstwach GK przy zabudowie poddasza (mysle o konstrukcji pod krokwiami).Jak to dokladnie wykonac?Jak powinien wtedy wyglad ruszt?Czy profile musza byc gesciej, takze pod laczeniem 2 warstwy plyt GK?Jakiej grubosci plyty wtedy zastosowac?Czy dwie plyty GK wyraznie poprawiaja takze izolacyjnosc cieplna i lepiej chronia przed halasem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
deha 16.01.2004 17:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2004 Faktycznie jest b. mocna ( przy przecnaniu co chwila trzeba ostrzyć nóż i posiada b. gęste zbrojenie w postaci skrzyżowanych włókien) i uważam , że warta swoich pieniędzy ( postaram się sprawedzić jak najszybciej) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
deha 16.01.2004 17:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2004 Znalazłem, to znaczy znalazła to moja żona w rachunkach 340PLN za rolkę 50 mb szer 1,50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
_ZBYCH_ 16.01.2004 22:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2004 Znalazłem, to znaczy znalazła to moja żona w rachunkach 340PLN za rolkę 50 mb szer 1,50 Dzięki za info. To tanio kupiliście tą folię. U mnie w składzie chcą 6,5 zł/m2 (brutto). Chyba się przejade do dystrybutora tej folii, bo mam ich w Warszawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
_ZBYCH_ 16.01.2004 22:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2004 Obecnie układam folię firmy Dorken Feflex i zastanawiam się czy do klejenia nie użyć foli z aluminum takiej jak jest używana przy obudowywaniu kominkków .Też jest z aluminium jest odporna na wysokie temp. i myślę że jest tańsza ( muszę to sprawdzić) Co otym myślicie? Właśnie na tym cały pic polega, że Dorken opracował jeden z najlepszych systemów klejenia i uszczelniania wszelkich folii budowlanych. Są drodzy, ale to taki dealer Mercedesa . Uważam, że warto już się pokusić i wydać te parę setek na ich system klejenia. Na pewno będzie b.trwały (czego nie można powiedzieć o innych taśmach, które mogą się szybko zestarzeć). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
deha 16.01.2004 23:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2004 Przyznaję, teraz dopiero przypomniałem, że przy tym zakupie skorzystałem ze znajomości mojego kuzyna, ale myślę że daje to pogląd jakie są prowizje sprzedawców i jakich rabatów możecie się domagać i/lub spodziewać się przy takim zakupie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Lord Vader 21.01.2004 08:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2004 Niechmi ktoś doradzi czy muszę zostawić wolną przestrzeń między dachem(blachodachówka + papa+deski 2.5)a wełną, którą chcę ocieplić poddasze i czy muszę kłaść folię paroizolacyjnąLord Vader Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomasz M. 21.01.2004 11:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2004 Ja mam tak samo, tylko zamiast blachy będzie dachówka. Zrobiłem przerwę miedzy wełną a dechami (napięty drut na gwoździch wbitych w krokwie). Pod wełną (na razie leży tylko między krokwiami) folia paroszczelna. Zgodnie z radami Zbycha i innych, dam na to jeszcze parę cm wełny od spodu (eliminacja mostków cieplnych, jakimi do pewnego stopnia są krokwie) i dopiero potem płyty g-k, już bez dodatkowej folii paroszczelnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Lord Vader 21.01.2004 12:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2004 Do Tomasz M.powiedz mi ilo centymetrową szczelinę zostawiłeś.Lord Vader Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość 22.01.2004 06:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2004 Niechmi ktoś doradzi czy muszę zostawić wolną przestrzeń między dachem(blachodachówka + papa+deski 2.5)a wełną, którą chcę ocieplić poddasze i czy muszę kłaść folię paroizolacyjną Lord Vader Między dwskowaniem a wełną ja ułożyłem wiatroizolację Corotop, natomiast o wewnątrz, między wełną a GK ułożyłem paroizolację Reflex z folią aluminiową. Wolną przestrzeń też zostawiłem ponieważ uważam, że potrzebna jest możliwość przewietrzania w przypadku gdy dostanie się tam wilgoć).Szczelinę uzyskałem przez zastosowanie (tak jak Zbych)pasków sryropianowych, a brakujące centymetry (ponieważ krokwie były za wąskie) przez nabicie na nie desek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość 22.01.2004 06:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2004 Niechmi ktoś doradzi czy muszę zostawić wolną przestrzeń między dachem(blachodachówka + papa+deski 2.5)a wełną, którą chcę ocieplić poddasze i czy muszę kłaść folię paroizolacyjną Lord Vader Między dwskowaniem a wełną ja ułożyłem wiatroizolację Corotop, natomiast o wewnątrz, między wełną a GK ułożyłem paroizolację Reflex z folią aluminiową. Wolną przestrzeń też zostawiłem ponieważ uważam, że potrzebna jest możliwość przewietrzania w przypadku gdy dostanie się tam wilgoć).Szczelinę uzyskałem przez zastosowanie (tak jak Zbych)pasków sryropianowych, a brakujące centymetry (ponieważ krokwie były za wąskie) przez nabicie na nie desek. To był Deha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomasz M. 22.01.2004 09:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2004 Lord, Moja szczelina pod deskami to jakieś 3 cm. Ponieważ dach mam połamany, fachmani mówią, że przy układaniu dachówki muszę w paru miejscach wywiercić otwory 2-3 cm w deskach i papie (schowają się pod dachówką), coby powietrze mogło odpływać ze "szczytów" dachu - inaczej wietrzenie wełny nie będzie dobrze działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ppp.j 22.01.2004 22:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2004 Gdzie w Warszawie kierunek na Radzymin najlepiej kupić filc mineralny. Już prawie się zdecydowałem na URSA SF40. Na stronie firmy nie ma adresów sklepów a gdy dzwoniłem do przedstawicieli to jeden podawał mi telefony nieistniejących firm a drugi kazał dzwonić za ˝ godz. a potem miał wyłączony telefon. Boją się klientów czy strajkują? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
_ZBYCH_ 22.01.2004 22:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2004 Gdzie w Warszawie kierunek na Radzymin najlepiej kupić filc mineralny. Już prawie się zdecydowałem na URSA SF40. Na stronie firmy nie ma adresów sklepów a gdy dzwoniłem do przedstawicieli to jeden podawał mi telefony nieistniejących firm a drugi kazał dzwonić za ˝ godz. a potem miał wyłączony telefon. Boją się klientów czy strajkują? Ja kupowałem w swoim składzie budowlanym na Białołęce (MINOX, ul. Echa Leśne 58, tel. 614-43-55. Do Radzymina mają blisko. Dostałem tam dobry rabat (30 % od cennika Ursy ). Kupiłem DF 35. Przemyśl sprawę może warto zamiast SF 40 kupić właśnie DF 35. Ma dużo lepsze parametry, jest sprężysta i dobrze się układa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ppp.j 24.01.2004 18:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2004 _ZBYCH_ dziękuję. W przyszłym tygodniu jadę zrobić rekonesans i jeśli dadzą taki rabat to zdecyduje się na DF35 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
AnetaS 13.12.2004 22:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2004 Mam pytanie na które trudno mi znaleźć odpowiedź. Jak powinno być prawidłowo wykonane ocieplenie poddasza użytkowego? W szczególności chodzi mi o ocieplenie przy ścianach szczytowych. Ściany wybudowane są z bloczków keramzytobetonowych grubość 24 cm, do tego od zewnątrz ma być ocieplenie 12 cm styropianu. Dach pokryty jest blachodachówką. I tu jest problem. Jedni mówią tak: od wewnątrz wełna mineralna, następnie ściana i na zewnątrz styropian, a drudzy tak: ściąć ściany szczytowe tworząc wolną przestrzeń pomiędzy murem a pokryciem dachu następnie w tej przestrzeni ułożyć wełnę mineralną i połączyć ją ze styropianem będącym warstwą ocieplenia ścian zewnętrznych.No i kogo tu słuchać. Chyba tych drugich. W tym wariancie nie tworzą się mostki cieplne. A jak to jest u Was? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
am00 14.12.2004 01:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2004 Mam tak jak mówią jedni. Nawet nie pomyślałem, że w tym miejscu mam mały mostek termiczny. Myślę, że rozwiązanie 1 jest do przyjęcia przy ścianach z "ciepłych" materiałów (keramzyt, beton komórkowy). Większy problem byłby przy "zimnych" ścianach (silka, kamień, cegła). Wtedy rozwiązanie 2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
_ZBYCH_ 15.12.2004 22:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2004 Mam pytanie na które trudno mi znaleźć odpowiedź. Jak powinno być prawidłowo wykonane ocieplenie poddasza użytkowego? W szczególności chodzi mi o ocieplenie przy ścianach szczytowych. Ściany wybudowane są z bloczków keramzytobetonowych grubość 24 cm, do tego od zewnątrz ma być ocieplenie 12 cm styropianu. Dach pokryty jest blachodachówką. I tu jest problem. Jedni mówią tak: od wewnątrz wełna mineralna, następnie ściana i na zewnątrz styropian, a drudzy tak: ściąć ściany szczytowe tworząc wolną przestrzeń pomiędzy murem a pokryciem dachu następnie w tej przestrzeni ułożyć wełnę mineralną i połączyć ją ze styropianem będącym warstwą ocieplenia ścian zewnętrznych. No i kogo tu słuchać. Chyba tych drugich. W tym wariancie nie tworzą się mostki cieplne. A jak to jest u Was? Dla mnie rozwiazanie drugie jest poprawne. Trzeba tylko pamietać, aby zostawić szczelinę w styropianie na styku z dachem (dla wentylacji). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.