madmac 13.06.2009 13:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2009 Witam,Jestem początkującym amatorem stolarstwa. Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć jak może wyglądać konstrukcja takiego mebla "wewnątrz"? W jaki sposób są mocowane półki. Z zewnątrz wygląda wszystko jakby do łączenia użyto tylko kleju. To jest tylko przykład znaleziony w sieci ale chciałbym zrobić podobną komodę. Będę wdzięczny za pomochttp://img194.imageshack.us/img194/3636/mebel.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
witsing 14.06.2009 11:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2009 Popatrz dokładnie na zdjęcie, które wstawiłeś, a będziesz miał odpowiedź jak zrobić coś takiego. Ponadto toczy się tu na forum dyskusja na temat kołków w meblach -polecam poczytać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
madmac 15.06.2009 05:57 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2009 Za mało sprecyzowałem moje pytanie. Ogólnie budowę tego mebla rozumiem. Tym nie mniej załączone zdjęcie nie daje mi odpowiedzi co do samego mocowania półek. Przygotowałem rysunek i ponawiam pytanie czy wg was jest to połączenie A, B1 czy B2. Co do kołków też proszę o wasze zdanie czy zastosowalibyście łączenie przy pomocy kołków czy na wpust.Czy wogóle stosuje się łączenie na wpust przy łączeniach prostopadłych?Dziękuję. http://img29.imageshack.us/img29/8654/polaczenia.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania