Anais75 15.06.2009 12:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2009 Zamówiłam płytki podłogowe z Paradyża kolekcja Tryton beige kierując się wzornikiem w sklepie. Płytki przyszły dość szybko ale niestety jest problem - mają zupełnie inny odcień Sklep mi mówi że to dopuszczalna różnica w kolorze, dzwoniłam do producenta - mówi to samo. Po co w takim razie umieszczają w salonach te wzorniki skoro produkują co innego, pytam. I słyszę że to norma. Czy macie podobne doświadczenia, czy to rzeczywiście norma, czy norma tylko w Polsce? Chcę te płytki jak najszybciej oddać ale skoro sam producent mówi że taka sytuacja jest dopuszczalna to teraz już nie wiem czy sklep mi je zwróci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
iga9 15.06.2009 12:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2009 Czy sklep ci przyjmie - tego nie wiem. Różnice w odcieniu są na 100% często spotykane. Dlatego m.in. jak zamawiasz sporo płytek np. na podłogę na cały poziom to radzą sprawdzać, czy są z jednej partii produkcyjnej - ponieważ odcień płytek może być różny. A co dopiero od takich które ze 3 lata leżą już jako wzór na magazynie. Myślę, że dobry sklep powinien ci przyjąć towar jeśli pokażesz jak bardzo różni się od wzornika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zbigmor 15.06.2009 12:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2009 Czy sklep ci przyjmie - tego nie wiem. Różnice w odcieniu są na 100% często spotykane. Dlatego m.in. jak zamawiasz sporo płytek np. na podłogę na cały poziom to radzą sprawdzać, czy są z jednej partii produkcyjnej - ponieważ odcień płytek może być różny. A co dopiero od takich które ze 3 lata leżą już jako wzór na magazynie. Myślę, że dobry sklep powinien ci przyjąć towar jeśli pokażesz jak bardzo różni się od wzornika. Jeśli producent również podaje, że różnica w kolorze jest dopuszczalna (nie widzieli tych płytek i wzornika, ale po produkcji kontrola je wypuściła) to fakt ile ona wynosi nie ma nic do rzeczy, tzn. czy pokażesz tą różnicę w sklepie, czy nie to bez znaczenia. Jeśli sklep jest spory to są szansę, że przyjmą od autora płytki, ale gwarancji nie ma bo jak rozumiem oni je również zamawiają pod klienta. Jeśli autor ma pewność, że przy następnym zamówieniu dostanie to, czego się spodziewa to można próbować walczyć, ale nie widząc jaka jest różnica trudno wyrokować co osiągnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Anais75 15.06.2009 19:24 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2009 dzięki za odpowiedzi. Wypełniliśmy świstek z reklamacją i poszło do producenta. Najgorsze że mają 2 tyg na rozpatrzenie sprawy, a wiadomo czas to pieniądz i u nas już roboty w toku, fachowcy nie będą czekać w nieskończoność, trzeba szybko zamówić coś innego, bo ja tych płytek nie położę - są paskudne po prostu:( Z Paradyżem damy sobie spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.