Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Płytki podłogowe - ta sama kolekcja a różnice w odcieniu


Anais75

Recommended Posts

Zamówiłam płytki podłogowe z Paradyża kolekcja Tryton beige kierując się wzornikiem w sklepie. Płytki przyszły dość szybko ale niestety jest problem - mają zupełnie inny odcień:( Sklep mi mówi że to dopuszczalna różnica w kolorze, dzwoniłam do producenta - mówi to samo. Po co w takim razie umieszczają w salonach te wzorniki skoro produkują co innego, pytam. I słyszę że to norma. Czy macie podobne doświadczenia, czy to rzeczywiście norma, czy norma tylko w Polsce? Chcę te płytki jak najszybciej oddać ale skoro sam producent mówi że taka sytuacja jest dopuszczalna to teraz już nie wiem czy sklep mi je zwróci :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy sklep ci przyjmie - tego nie wiem. Różnice w odcieniu są na 100% często spotykane. Dlatego m.in. jak zamawiasz sporo płytek np. na podłogę na cały poziom to radzą sprawdzać, czy są z jednej partii produkcyjnej - ponieważ odcień płytek może być różny. A co dopiero od takich które ze 3 lata leżą już jako wzór na magazynie. Myślę, że dobry sklep powinien ci przyjąć towar jeśli pokażesz jak bardzo różni się od wzornika.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy sklep ci przyjmie - tego nie wiem. Różnice w odcieniu są na 100% często spotykane. Dlatego m.in. jak zamawiasz sporo płytek np. na podłogę na cały poziom to radzą sprawdzać, czy są z jednej partii produkcyjnej - ponieważ odcień płytek może być różny. A co dopiero od takich które ze 3 lata leżą już jako wzór na magazynie. Myślę, że dobry sklep powinien ci przyjąć towar jeśli pokażesz jak bardzo różni się od wzornika.

 

 

Jeśli producent również podaje, że różnica w kolorze jest dopuszczalna (nie widzieli tych płytek i wzornika, ale po produkcji kontrola je wypuściła) to fakt ile ona wynosi nie ma nic do rzeczy, tzn. czy pokażesz tą różnicę w sklepie, czy nie to bez znaczenia. Jeśli sklep jest spory to są szansę, że przyjmą od autora płytki, ale gwarancji nie ma bo jak rozumiem oni je również zamawiają pod klienta. Jeśli autor ma pewność, że przy następnym zamówieniu dostanie to, czego się spodziewa to można próbować walczyć, ale nie widząc jaka jest różnica trudno wyrokować co osiągnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za odpowiedzi. Wypełniliśmy świstek z reklamacją i poszło do producenta. Najgorsze że mają 2 tyg na rozpatrzenie sprawy, a wiadomo czas to pieniądz i u nas już roboty w toku, fachowcy nie będą czekać w nieskończoność, trzeba szybko zamówić coś innego, bo ja tych płytek nie położę - są paskudne po prostu:( Z Paradyżem damy sobie spokój.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...