Gość M@riusz_Radom 17.06.2009 09:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2009 To powiedz proszę, czemu w USA warunki gwarancji nie narzucają na konsumenta obowiązku podłączenia sprzętu przez instalatora… Właśnie dlatego: Niby racja, ale jak sam sobie podłączysz wtyczkę i sprzęt ulegnie po jakimś czasie zniszczeniu, to przyjeżdża serwis i grzecznie usuwa usterkę. I tym się różnimy. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/124368-naprawa-gwarancyjna-sprz%C4%99tu-agd-instalacja/page/3/#findComment-3357851 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sSiwy12 17.06.2009 09:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2009 U nas też jest bardzo prosto – wbrew pozorom.Byłem kilka razy powoływany przez Sąd jako biegły i zawsze odpowiadałem na zadane pytanie: „ czy usterka (niesprawność, wada) urządzenia wynika z wady materiałowej lub konstrukcyjnej i czy użytkowanie zgodne z instrukcją obsługi, może spowodować występującą wadę (niesprawność, usterkę)” – bo tylko na takiej płaszczyźnie Sądy rozpatrują „postępowania gwarancyjne”, zarówno u nas jak i w "innych cywilizacjach". Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/124368-naprawa-gwarancyjna-sprz%C4%99tu-agd-instalacja/page/3/#findComment-3357917 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość M@riusz_Radom 17.06.2009 09:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2009 I tylko pozostaje mi mieć nadzieję, że odpowiadałeś zgodnie z własnym sumieniem Ale i tak tym się różnimy od państw bardziej rozwiniętych cywilizacyjnie tym, że tam nie dopuszcza się do procesów sądowych w tak błahych sprawach i rozpatruje się reklamacje z reguły na korzyść klienta.. U nas, z racji śmiesznie niskich odszkodowań, nikt się sądów nie boi ... Nie mówiąc już o tym, że za nic ma się dbałość o dobry wizerunek marki ... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/124368-naprawa-gwarancyjna-sprz%C4%99tu-agd-instalacja/page/3/#findComment-3357943 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sSiwy12 17.06.2009 10:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2009 I tylko pozostaje mi mieć nadzieję, że odpowiadałeś zgodnie z własnym sumieniem .. Właśnie w tym sformułowaniu tkwi sedno sprawy. Pomijam już to, ze czuję się lekko dotknięty tym stwierdzeniem (ale tylko lekko ), to co ma tu wspólnego sumienie? Ale może i racja. Wiec odpowiadam. Nie odpowiadałem zgodnie z własnym sumieniem, tylko zgodnie z własną wiedzą i doświadczeniem i poparte odpowiednimi badaniami. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/124368-naprawa-gwarancyjna-sprz%C4%99tu-agd-instalacja/page/3/#findComment-3358068 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pablitoo 17.06.2009 10:33 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2009 Dziękuję wszystkim za udzielone rady i szerokopojętą dyskusję w temacie - wpisy w karcie gwarancyjnej uzupełnione - awaria zgłoszona - czekam na przyjazd serwisanta . Mam jeszcze jedno pytanie - oprócz awarii programatora w 1,5 rocznym piekarniku starły się praktycznie całkowicie symbole funkcji przy pokretle - oczywiście to też reklamuję - a dokładnie chcę reklamować - gdyż niemiła pani na hotline uznała że "to" nie podlega gwarancji gdyż nie jest to usterka funkcjonalna / / - oczywiście nie zamierzam im tego odpuścić - ale - czy moga mnie zlać w tym temacie czy nie ? - jak sądzicie - starcie oznaczeń i symboli podlega gwarancji czy nie ?? / oczywiście nie było to niczym szorowane , myte , polerowane - symbole poprostu starły sie od normalnego pocierania ręką podczas zmiany nastaw i funkcji piekarnika ... - ekhhh - co to za badziew ten francowanty Ariston ... - nigdy więcej ! Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/124368-naprawa-gwarancyjna-sprz%C4%99tu-agd-instalacja/page/3/#findComment-3358094 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mery26 17.06.2009 10:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2009 My mieliśmy przejścia z włoskim badziewem czyli pralko-suszarką. Raz spaliło sterownik potem jakiś uziom. W drugim przypadku zgłaszając reklamację (gwarancja) pani z info linii stwierdziła że nie przyjmie zgłoszenia, bo nikt na naszą wioche nie będzie jechał Jak poprosiłem żeby się przedstawiła to nagle zmieniła zdanie i udało się jej przyjąć zgłoszenie. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/124368-naprawa-gwarancyjna-sprz%C4%99tu-agd-instalacja/page/3/#findComment-3358133 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sSiwy12 17.06.2009 11:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2009 Mam jeszcze jedno pytanie - oprócz awarii programatora w 1,5 rocznym piekarniku starły się praktycznie całkowicie symbole funkcji przy pokretle - oczywiście to też reklamuję - a dokładnie chcę reklamować - gdyż niemiła pani na hotline uznała że "to" nie podlega gwarancji gdyż nie jest to usterka funkcjonalna / / - oczywiście nie zamierzam im tego odpuścić - ale - czy moga mnie zlać w tym temacie czy nie ? - jak sądzicie - starcie oznaczeń i symboli podlega gwarancji czy nie ?? / oczywiście nie było to niczym szorowane , myte , polerowane - symbole poprostu starły sie od normalnego pocierania ręką podczas zmiany nastaw i funkcji piekarnika ... - ekhhh - co to za badziew ten francowanty Ariston ... - nigdy więcej ! Ja bym reklamował, ale tu w grę wchodzi tylko „życzliwość” gwaranta. W zasadzie jest to typowy „pat”, bo każdej ze stron trudno będzie udowodnić swoje racje. Ty będziesz twierdził, że to od „ręki”, zaś producent, że w wyniku nieodpowiedniej konserwacji (mycia). Nie do rozstrzygnięcia. Natomiast starcie symboli jest usterką funkcjonalną, bo jak nastawić parametry bez oznaczeń? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/124368-naprawa-gwarancyjna-sprz%C4%99tu-agd-instalacja/page/3/#findComment-3358187 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
retrofood 17.06.2009 14:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2009 Mam jeszcze jedno pytanie - oprócz awarii programatora w 1,5 rocznym piekarniku starły się praktycznie całkowicie symbole funkcji przy pokretle - oczywiście to też reklamuję - a dokładnie chcę reklamować - gdyż niemiła pani na hotline uznała że "to" nie podlega gwarancji gdyż nie jest to usterka funkcjonalna / / - oczywiście nie zamierzam im tego odpuścić - ale - czy moga mnie zlać w tym temacie czy nie ? - jak sądzicie - starcie oznaczeń i symboli podlega gwarancji czy nie ?? / oczywiście nie było to niczym szorowane , myte , polerowane - symbole poprostu starły sie od normalnego pocierania ręką podczas zmiany nastaw i funkcji piekarnika ... - ekhhh - co to za badziew ten francowanty Ariston ... - nigdy więcej ! Ja bym nie popuścił. TO NIE MIAŁO PRAWA SIĘ STAĆ! A jestem wk..wiony, bo starłem już litery w nowej klawiaturze kompa. jak oni to badziewie robią? Kiedyś byłem serwisantem sprzętu biurowego. Spróbujcie zetrzeć litery w klawiaturze przedwojennej maszyny do pisania. Kur..a, nawet pilnikiem przez rok się nie uda!!!! Można cały niemal klawisz spiłować a literę będzie widać. To czasem przeszkadzało, bo jak goście przynosili zabytkowy sprzęt do remontu, to nie można było uzupełnić braków. Nie szło przerobić. A teraz klawiatura ma 7 miesięcy i już a,s,z nie widać. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/124368-naprawa-gwarancyjna-sprz%C4%99tu-agd-instalacja/page/3/#findComment-3358770 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pablitoo 17.06.2009 17:32 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2009 Ja bym nie popuścił. TO NIE MIAŁO PRAWA SIĘ STAĆ!(...) Nie popuszczam Dzisiaj dzwonił do mnie serwisant Aristona celem umówienia terminu wizyty i interwencji - przyjeżdża w piątek po połedniu - będę czekał ... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/124368-naprawa-gwarancyjna-sprz%C4%99tu-agd-instalacja/page/3/#findComment-3359066 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pablitoo 19.06.2009 18:23 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2009 I po wizycie serwisanta Aristona - efekt - programator cały do wymiany , drzwi piekarnika / nie domykały się / - zawiasy do wymiany , starte oznaczenia - i tu chyba będzie walka - serwisant zrobił foty i stwierdził że to juz decyzja centrali - mam czekać na odpowiedź czy reklamacja uznana ... PS. Serwisant dyskretnie skontrolował książkę gwarancyjną i dyskretnie odpisał numer uprawnień wpisanych tam przez mnie ... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/124368-naprawa-gwarancyjna-sprz%C4%99tu-agd-instalacja/page/3/#findComment-3364083 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
retrofood 19.06.2009 19:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2009 I po wizycie serwisanta Aristona - efekt - programator cały do wymiany , drzwi piekarnika / nie domykały się / - zawiasy do wymiany , starte oznaczenia - i tu chyba będzie walka - serwisant zrobił foty i stwierdził że to juz decyzja centrali - mam czekać na odpowiedź czy reklamacja uznana ... PS. Serwisant dyskretnie skontrolował książkę gwarancyjną i dyskretnie odpisał numer uprawnień wpisanych tam przez mnie ... czszym się! ja bym im dużo odpuscił w innym stanie, ale te oznaczenia mnie dobiły! Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/124368-naprawa-gwarancyjna-sprz%C4%99tu-agd-instalacja/page/3/#findComment-3364193 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.