elw 29.11.2003 12:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Listopada 2003 Zamówiłem w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej mapki (tam mnie skireowli w gminie). Miła kobieta liczyła skrupulatnie ile mi tego potrzeba: gaz, woda itd. Wyszło jej, że 3 szt. 1:500 i 2 szt. 1:1000. Zapłaciłem ponad 200 zł. Odebrałem po tygodniu i widzę, że tam jest pieczątka: Nie może służyć do celów projektowych! To po cholerę mi to było?Gdzie się zamawia mapkę do celów projektowych? Bezpośrednio u jakiegoś geodety? Czy on robi jakieś pomiary czy tylko na podstawie tego co mam lata po branżach i rysuje od początku?O co tu chodzi? Jestem "zielony" więc pomóżcie proszę!!!!!Pozdrawiam,"obmapowany" elw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
elw 29.11.2003 12:11 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Listopada 2003 Przepraszam. Chciałem się z tym pytaniem podłączyć do postu, który mówił o cenach wykonania map, ale niechcący utworzyłem nowy post. Chyba w nianajlepszym miejscu....elw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość Gościk 29.11.2003 12:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Listopada 2003 No tak...... Mapę do celów projektowych robi uprawniony geodeta i z nim powinieneś się skontaktować. Mapka o której mówisz mnie była potrzebna tylko do wydania przez gminę WZiZT i kupiłem jedną za ok 50 zł. Geodeta robi mapę projektową na podstawie pomiarów w terenie a tak naprawdę uaktualnia ją wrysowują nowe obiekty które się ostatnio pojawiły. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość 29.11.2003 18:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Listopada 2003 Dzięki za wyjaśnienie. Wszędzie człowieka rąbią jak suche drewno. Nie stracilem wiele bo tylko 200 zł, ale po co??? No cóż za swoją niewiedzę trzeba płacić.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania