anetina 29.06.2009 08:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2009 powiedzmy, że strop 12 m na 12 m czy to zajmuje niecałą godzine? a może kilka godzin? powiedzmy, ze pogoda odpowiadajaca - nie gorąco rozprowadzanie betonu przez ludzi, którzy się znają na robocie ile czasu moze to zajmować? ps. nie znam się, bo nie miałam gruszki na działce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
docent161 29.06.2009 09:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2009 mniej niż godzina ! z pompą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
niezapominajka 01.07.2009 08:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Lipca 2009 strop teriva a strop monolityczny - który bardziej pracochłonny ?Pan chce mi podnieść cenę robocizny za wykonanie stropu monolitycznego - mam go w projekcie... Zbieram argumenty za i przeciw podnoszenia ceny robocizny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
djanya 01.07.2009 13:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Lipca 2009 Ja mam terive. Zalanie stropu u mnie trwalo 2,5 h! Byla sprawna ekipa i najdluzsza pompa (38m) a i tak okazalo sie ze jest to za mało i trzeba bylo przegarniac- normalnie nasz zalanie naszego małego stropu zajełoby 20min! Tak wiec trzeba rozne aspekty brac pod uwage.Co do wyboru stropu- monolit jest bardziej pracochłonny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
docent161 01.07.2009 13:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Lipca 2009 No tak a terriwa też nie jest za darmo - ja myślę ,że jedno i drugie zajmuje tyle samo czasu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania