Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

reklamacja


Recommended Posts

mam parę pytań ale od początku... w 1998r kupiłem panele podłogowe z 15 letnią gwarancją tanie nie były ale skusił mnie ładny wygląd zresztą do dziś są pod tym względem OK. Niestety może rok temu na połączeniach i nie tylko wyskoczyły wybrzuszenia brzydko to wygląda a poza tym jest jeszcze ta gwarancja.. sklepu w którym je kupiłem już nie ma szukałem więc przedstawiciela handlowego po rozmowie telefonicznej przesłałem mu pismo oraz kopię rachunku i gwarancji/ wszystko emeil/ powiedział mam czekać na odpowiedź i czekam do dnia dzisiejszego a minęło już pół roku. co mi wiadomo po 2tygodniach jeżeli nie otrzyma się odpowiedzi reklamację należy uznać za uznaną.w związku z tym mam pytania co zrobić dalej? zamierzam bowiem ponownie wysłać do niego ale już listownie to samo żeby mieć potwierdzenie .. co zrobić gdy znowu nie otrzymam odpowiedzi? gdzie się odwołać? czy jest tak rzeczywiście że jak nie ma odpowiedzi to reklamacja jest uznana?czy pozostaje tylko droga sądowa?Może ktoś coś podpowie jak to ugryźć ? doradzi.. może już ktoś miał do czynienia w podobnej sprawie? za każdą podpowiedź i poradę z góry dziękuję
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...